جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در شهریار

ثبت برند در شهریار

از موارد مهم ثبتی که به پیشرفت و افزایش درآمد یک محصول کمک خواهد کرد می توان به ثبت علامت و نشان تجاری اشاره کرد. زیرا با ثبت برند و علامت تجاری از سوء استفاده دیگران از کالا و خدمات خود جلوگیری کرده و پیشرفت خود را تضمین می کنید.

در این متن به نحوه ثبت سریع برند در شهریار اشاره می کنیم تا شما در انتهای مقاله به صورت حرفه ای بتوانید برند خود را به ثبت رسانید.

راهنمای ثبت برند در شهریار

بهترین روش برای ثبت برند در شهریار را می توان بهره وری از تجارب وکیل ثبت علامت تجاری مجرب در انجام این امور دانست. شهرستان شهریار به دلیل نزدیکی به استان تهران و نیز با وجود مراکز صنعتی و تولیدی بسیار یکی از شهرهای صنعتی به حساب می آید.

اهمیت ثبت برند در تهران با در نظر داشتن وجود کالاهای مشابه بسیار محسوس می باشد و فعالان اقتصادی باید برای ثبت برند در این شهرستان اقدام کنند و از این راه باعث تمایز محصول خود با دیگر محصولات عرضه شده در بازار کنند.

برای انجام حقوقی و ثبتی خود می توانید با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل فرموده و از مزایای مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید. در ادامه به ارائه مدارک لازم ثبت برند در شهریار اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

مدارک ثبت برند در شهریار

مدارک مورد نیاز ثبت برند بسته به اینکه قرار است برند به صورت حقیقی و یا حقوقی به ثبت برسد متغییر است. در صورت ثبت برند به صورت حقوقی به غیر از جواز و کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و اوراق ثبتی شرکت به همراه نمونه از برند مربوطه نیاز می باشد.

در صورت ثبت برند به صورت حقیقی داشتن جواز و شناسنامه و کارت ملی فرد به همراه نمونه برند طراحی شده و در صورت لاتین بودن برند طراحی شده ارائه کارت بازرگانی مربوطه کفایت می کند.

شرایط ثبت برند در شهریار

برند یا علامت تجاری عبارتند از هرگونه حرف، شکل، نوشته، اعداد که معرف کالا و یا خدمات مورد نظر باشد. این علائم باعث ایجاد رقابتی بین تولید کنندگان محصولات و خدمات خواهد شد.

برند در ابتدا به صورت کشوری ثبت می شود و بعد بنا به درخواست کنندگان می توان آن را بدر سیستم ثبت جهانی مادرید یا همان بین المللی به ثبت رساند. یک برند باید گویای تمامی ویژگی های یک محصول باشد و بتواند باعث جلوگیری از سواستفاده دیگر افراد از برند مورد نظر شود.

برند باید خاص بوده و در کشور قبلا به ثبت نرسیده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما شما را یاری خواهیم کرد.

ثبت برند در شهریار

مراحل ثبت برند در شهریار

مراجعه به اداره مالکیت صنعتی به آدرس اینترنتی iripo.ssaa.ir و درج مشخصات هویتی متقاضی ثبت برند و علامت تجاری و تسلیم اظهارنامه مربوط به برند و علامت تجاری به همراه مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح برای برندسازی به این سامانه ارائه گردد و پس از ارائه آن ها از سوی بازرسین و کارشناسان اداره مورد بررسی قرار گیرند.

در صورت تایید تمامی مدارک و جوازهای ارسالی از سوی اداره برای متقاضی گواهی انتشار در روزنامه رسمی ارسال گردیده که باید برای درج آن از سوی متقاضی اقدام شود.

با پرداخت هزینه های مربوطه به درج آگهی برای مرحله دوم درج اظهارنامه در اداره مالکیت معنوی آماده و سپس در صورت تایید مدارک آگهی دوم را در روزنامه به ثبت می رسانید که این مورد خود تایید کننده ثبت برند و علامت تجاری شما در شهریار بوده و در گام انتهایی با در اختیار داشتن مدارک مربوط به برند به صورت حضوری به اداره مالکیت صنعتی مراجعه و پرونده برندتان را تشکیل می دهید.

برای ثبت برند به صورت حرفه ای و در کم ترین زمان تنها کافی است با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید تا Hن ها در مدت زمان کمتری به نسبت ثبت برند حقیقی امور ثبتی شما متقاضیان عزیز را انجام دهند.

زمان و هزینه ثبت برند در شهریار

مدت زمان اولیه ثبت برند حدودا 45 روز کاری می باشد ولی تا زمان گرفتن تصدیق حدودا 3 ماه زمان نیاز است.

هزینه های مربوط به ثبت برند به عوامل مختلفی از جمله آگهی انتشار، اخذ جواز بستگی دارد که باید برای اطلاع از تمامی هزینه ها قبل از بقدام به ثبت با ارائه موضوع برند و طبقه بندی برند به کارشناسان مجرب مجتمع های ثبتی از تمامی هزینه ها اطلاع پیدا کنید تا به راحتی ثبت برند را انجام دهید.

خرید و فروش برند در شهریار

با توجه به مراحل مربوط به ثبت برند در شهریار بعضی از افراد به دلیل زمان بر بودن امور ثبت برند و علامت تجاری در اداره مالکیت صنعتی اقدام به خرید برند از دارندگان برندهای از پیش ثبت شده می کنند که در صورت توافق دو طرف خریدار برند و فروشنده و در ازای مبلغی توافقی برند را در اداره اسناد رسمی واگذار می کنند.

برای مشاوره رایگان در خصوص ثبت و یا خرید و فروش برندهای معتبر با شماره های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید تا کارشناسان این مجتمع با تجارب چندین ساله خود در امر ثبت برند در کشور شما را راهنمایی کنند.

مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در زمینه ثبت شرکت و برند آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. همین حالا با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها