جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در شهریار راهی برای تجارت پیروز

ثبت شرکت در شهریار

هر کسب و کار تجاری باید در قالب ثبت شرکت انجام شود تا بتواند از اعتبار بهره ببرد، در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با نحوه ثبت شرکت در شهریار توضیحات مختصری ارائه دهیم لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

ثبت شرکت در شهریار

امروزه با توجه به پیشرفت سریع در دنیا و نیاز به تکاپو برای پیشرفت اقتصاد در جامعه ما نیز بر آن بوده ایم که با تشکیل شرکتها و ایجاد کسب و کار رسمی و توانایی معامله با کشورهای همسایه و همچنین داخل ایران اقتصاد کشور را روبه رشد ببریم این کار میسر نمی شد مگر با تشکیل شرکت ها برای این امر بایستی اشخاص حقیقی کسب و کار خود را به صورت رسمی دربیاورند و شرکت ثبت کنند طبق قانون ثبت شرکت میسر است اما با شروط مشخص شده که توسط اداره ثبت شرکت ها مشخص می گردد .

قوانین ثبت شرکت در شهریار

توجه به انواع شرکت در هنگام ثبت که انواع این  شرکتها شامل شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت تعاونی ، شرکت سهامی عام ، شرکت تضامنی ، شرکت نسبی .

و قانون بعدی براساس موضوع فعالیت شرکت نوع شرکت را انتخاب کنید زیرا اگر موضوع شرکت شما بازرگانی باشد بهتر است شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید .

جهت ثبت شرکت در شهریار از کجا شروع کنیم؟

شما اگر می خواهید شرکت خود را در شهریار به ثبت برسانید ابتدا و پیش از هرکاری باید با کارشناسان ثبت ایلیا در تماس باشید سپس مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت خود را به به کارشناسان ثبتی ایلیا تحویل دهید . و منتظر ثبت شرکت خود بمانید.

شرایط ثبت شرکت در شهریار

اشخاص برای انجام کلیه فعالیتهای تجاری و یا غیر تجاری خود میتوانند شرکت یا موسساتی را به ثبت برسانند و از امتیازات ثبت یک شرکت به طور قانونی برخورداذر شوند .

از همه مهمتر بتوانند فعالیتهای خود را به صورت نظم و سازماندهی شده انجام دهند قالبهای ثبتی متفاوتی در متن قانون تجارت ذکر گردیده است که هر کدام از آنها به صورت مختلف به ثبت میرسد برای مثال در صورتی که قصد دارید شرکت خود را درشهریار با قالب مسئولیت محدود به ثبت برسانید نیازمند 2 نفر شریک بالای 18سال می باشید .

اگر بخواهید شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید نیازمند 3نفر شریک بالای 18 سال و 2نفر بازرس اصلی و علی البدل می باشید در این از شرکتها می باید 35% از سرمایه اولیه خود را در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز نمایید و 65% از آن در تعهد سهامداران می ماند.

ثبت شرکت در شهریار

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در شهریار

  • دو رونوشت از اظهارنامه ارائه گردد.
  • دو رونوشت از اساسنامه ارائه گردد.
  • دو رونوشت صورتجلسه مجمع عمومی موسسین ارائه گردد.
  • دو رونوشت صورتجلسه هیات مدیره ارائه گردد.
  • آگهی دعوت مجمع عمومی موسسین در روزنامه ارائه گردد.
  • رونوشت مدرک های هویتی و شناسایی مدیران ارائه گردد.
  • گواهی بانکی مبنی بر واریز حداقل 35% سرمایه شرکت ارائه گردد.
  • مجوز یا موافقت نامه اساسی و اصولی ارائه گردد.

مراحل ثبت شرکت در شهریار

گام اول در ثبت شرکت در شهریار انتخاب سرمایه درست و موضوع فعالیت مناسب می باشد باید توجه داشته باشید در صورتی که موضوع فعالیت شما مستلزم مجوز باشد می بایست مجورهای لازم را از ارگان های ذی ربط تهیه فرمایید.

گام بعدی انتخاب 5 نام مناسب و سه سیلاب با ریشه کاملا فارسی می باشد چنانچه نام انتخابی شما به ثبت نرسیده باشد مورد تایید کارشناس اداره ثبت شرکتها قرار میگیرد.

متقاضیان ثبت شرکت در شهریار باید بدانند انجام ثبت نام سامانه ای نیازمند تجربه و از همه مهمتر تخصص می باشید در این زمینه میتوانید از مشاوران باتجربه مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهریار

ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد و با اجتماع شرکای شرکت و تمایل به ثبت تجارت خود در شهریار به منظور پیروی از قوانین انجام شود. قابل توجه است که شرکت از نوع مسئولیت محدود این امکان را دارد تا با 2 شریک به ثبت رسد و این موضوع در حالی است که دیگر انواع شرکت های تجاری را باید با حداقل 3شریک به ثبت رساند که به نوبه خود این موضوع جزو مزیت های انتخاب شرکت از نوع مسئولیت محدود خواهد بود.

ثبت شرکت سهامی خاص در شهریار

کسب و کارهای تجاری باید بر طبق اصول و قوانین اداره ثبت شرکت ها به ادامه فعالیت خود برسند. از این رو اگر سهامداران شرکت سهامی تمایل به ثبت شرکت سهامی خاص باشند باید مدارک و اساسنامه شرکت را به گونه ای تنظیم کنند که شامل شروط ثبت شرکت های سهامی خاص باشد.

ثبت موسسات غیرتجاری در شهریار

موسسات با هدف به دور از تجارت فعالیت می کنند و باید اصول ثبت موسسات را به مانند ثبت شرکتها در اداره ثبت پیگیری کرد . این موضوع تنها با مشاوره تخصصی کارشناسان حقوقی مجرب و با رزومه های موفق امکان پذیر است. اگر در فکر ثبت موسسه در شهریار هستید و تا کنون اقدامی در این زمینه انجام ندادید بهتر است هم اکنون با وکلای پایه یک حقوقی ایلیا تماس بگیرید و در زمینه ثبت موسسه بصورت حرفه ای گام بردارید.

زمان و هزینه ثبت شرکت در شهریار

مدت زمان ثبت یک شرکت تجاری در شهریار تقریبا 25 الی 30 روز کاری می باشد شما میتوانید برای اطلاع از میزان هزینه های ثبت شرکت خود در شهریار با کارشناسان کاردان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها