جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در ساوه

ثبت برند در ساوه

برای افزایش سرمایه و نیز متمایز ساختن حرفه خود با دیگر خدمات باید به صورت قانونی امور مربوط به ثبت برند را در کشور انجام دهید. ما در این متن به شرح مدارک و شرایط ثبت برند و نیز چگونگی ثبت برند در ساوه در کم ترین زمان اشاره می کنیم. تا شما متقاضیان محترم بتوانید برند خود را در ساوه به ثبت برسانید.

راهنمای ثبت برند در ساوه

اگر شما در سال هایی که به فعالیت خود و تولید و عرضه محصولات پرداختید هنوز اقدامات ثبت برند و نشان تجاری به نام خود را انجام ندادید، بهتر است بدانید که در صورت ثبت نکردن برند خود در ساوه امکان اینکه شخصی دیگر از شهرت شما سوء استفاده کند بسیار زیاد است.

حتی در صورتی که آن شخص اقدامات مربوط به ثبت برند و نام تجاری که شما سال ها با آن فعالیت کردید را در اداره مالکیت صنعتی به ثبت برساند. مالک حقوقی آن به حساب آمده و بدین ترتیب حتی می تواند از شما که سال ها در ساوه به تولید و عرضه آن خدمات پرداخته اید شکایت کرده و سرمایه شما از بین برود.

با توجه به موضوعات بیان شده اگر فعال اقتصادی هستید بهتر است هرچه زودتر اقدامات ثبت برند در ساوه را انجام داده تا با مشکلات بازگو شده مواجه نشوید. مجتمع ثبتی ایلیا با سال ها خدمات ویژه و تخصصی خود در امور ثبت برند در سراسر کشور بهترین یاری رسان شما در انجام امورات ثبت برند در ساوه خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان ثبت برند در اراک می توانید با شماره تماس های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

شرایط ثبت برند در ساوه

یک برند می تواند به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت رسد که هر کدام بنابه به درخواست و مراجعه متقاضی ثبت برند در ساوه انجام خواهد شد. برند و علامت تجاری مشخص کننده ویژگی های یک محصول و خدمات است که باید با یک نگاه ویژگی ها را بازگو کند.

علائم تجاری برتر دنیا با سال ها عرضه محصولات در جهان می توانند الهام بخش شما بوده تا با در نظر داشتن قدرت تاثیرگذاری آن ها بر روی مصرف کنندگان در طی سال های فعالیت خود چطور جایگاه خود را پیدا کرده اند.

علامت هایی که توسط گرافیست حرفه ای به ثبت می رسند می توانند سال ها در یاد مصرف کنندگان مانده و از این طریق به سودآوری بیشتر آن کمک خواهد کرد. برای ثبت برند در ساوه باید تمام قوانین مندرج در اداره مالکیت صنعتی را رعایت کرده و برند را نیز متناسب با شرع و موارد مندرج در فرهنگ یک کشور انتخاب کرد. در ادامه به مدارک مربوط به ثبت برند در ساوه اشاره خواهیم کرد.

ثبت برند در ساوه

مدارک لازم برای ثبت برند در ساوه

  • مدارک شناسایی متقاضی
  • مجوزهای اخذ شده برای ثبت برند مثل مجوز تاسیس و…
  • نمونه ارائه شده از برند طراحی شده
  • مشخصات وکیل ثبت علامت تجاری
  • مشخصات کامل شرکت
  • مدارک مدیرعامل شرکت
  • کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند

نحوه ثبت برند در ساوه

ورود به سامانه اینترنتی اداره مالکیت صنعتی و ورد در قسمت ثبت نام متقاضی، انجام استعلام لازم برای تک بودن برند ارائه شده از در برند با محتوا تکراری جلوگیری می کند. وارد کردن مدارک شناسایی متقاضی و برند مربوطه، ارائه مجوزهای مربوطه که برای برند اخذ شده است.

بازرسی مدارک و مجوز های ارسالی از سوی کارشناسان اداره مالکیت صنعتی، در صورت تایید موارد ارسالی از سوی بازرسین گواهی انتشار آگهی در روزنامه ارسال خواهد شد. با پرداخت هزینه های ثبت در روزنامه می توانید آن را نشر دهید.

باید این نکته را در نظر داشت که اگر در یکی از مراحل ثبت برند و علامت تجاری نقصی ایجاد شود تمامی گام ها را باید از ابتدای امر انجام داده که این موضوع خود باعث وقت گیری و هزینه بر بودن امور خواهد شد.

شما برای جلوگیری از ایجاد خطا و انجام امور دوباره در انجام امور ثبت برند می توانید با کارشناسان مجرب مجتمع حقوقی ایلیا تماس حاصل فرموده و بدین ترتیب امور حقوقی خود را در کم ترین زمان به سرانجام رسانید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برندینگ در ایران تنها با مراجعه حضوری به اداره مالکیت صنعتی امکان می پذیرد و برای انجام شدن امور حقوقی خود باید به صورت حضوری به اداره مالکیت صنعتی مراجعه و در این اداره تشکیل پرونده ثبت برندینگ را تشکیل دهید.

هزینه ثبت برند در ساوه

برای ثبت برند و علامت تجاری در ساوه باید تمامی مراحل و مجوزهای مربوط به ثبت برند را انجام داده و نیز با پرداخت هزینه های مربوط به درج آگهی در روزنامه رسمی و هزینه های اخذ وکیل ثبت علامت تجاری امورات حقوقی خود را انجام دهید.

برای برآوردها لازم برای ارائه لیست هزینه های ثبت برند قبل از اقدام به ثبت در اداره های مربوطه با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

مشاورین مجتمع ثبتی ایلیا با سال ها خدمات شایان خود در امر ثبت علامت تجاری شما را به صورت حرفه ای راهنمایی خواهند کرد تا در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به اهداف خود دستیابید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها