جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای ثبت برند در رفسنجان

ثبت برند در رفسنجان

اگر در شهر رفسنجان زندگی می کنید و یا در این شهر اقدام به تولید یک محصول خاص کرده اید و تمایل دارید از مزایای ثبت برند در کشور بهره مند شوید کافی است این متن را تا انتها خوانده و برطبق شرح شرایط و مراحل مربوط به ثبت برند در رفسنجان اقدام کنید تا در کم ترین زمان و کم ترین هزینه برند مخصوص به خود را ثبت کنید. در ادامه همراه ما باشید تا نکات مهمی را برای ثبت برندتان بازگو کنیم.

ثبت برند در رفسنجان

امروزه به دلیل افزایش سطح تکنولوژی و اینترنتی شدن امور می توان امور ثبت برند در رفسنجان را به صورت غیرحضوری و تنها با ارائه مدارک درخواستی انجام داد. شهر رفسنجان به دلیل قرارگرفتن در جنوب شرقی کشور دارای هوای معتدل و گرم می باشد.

از جمله اقتصاد غیرنفتی در این شهر تولید و صادرات پسته می باشد که از جمله موارد مهم در درآمدزایی به حساب می آید.

در این شهرستان به دلیل وجود خاک مرغوب، صنعت کاشی سازی از اهمیت ویژه ای در بین تولید کنندگان آن برخوردار است و بدین ترتیب افراد بسیاری در صدد تولید کاشی و سرامیک با نام های متفاوت می باشند که برای تمایز آن ها از یکدیگر و ایجاد رقابتی سالم باید برند محصول را به ثبت رسانده و از این طریق با برندی خاص خود را به مصرف کنندگان بشناسانید.

در صورتی که شما تمایل به تولید و عرضه محصول خود دارید به دلیل افزایش تولیدات در کشور و عرضه محصولات مشابه در این شهرستان بهتر است هم اکنون امورات مربوط به ثبت برند و علامت تجاری در رفسنجان را انجام دهید.

مفتخریم که با ارائه رزومه های موفق مجتمع ثبتی ایلیا در عرصه ثبت برند و علامت تجاری در رفسنجان و سراسر ایران، متخصص ترین مجتمع حقوقی در کشور می باشیم که برای انجام امور ثبتی شما متقاضیان ثبت برند در رفسنجان در کم ترین زمان می توانیم برندتان را در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسانیم.

ثبت برند در رفسنجان

شرایط ثبت برند در رفسنجان

یک برند خوب و قابل ثبت باید دارای شروط زیر باشد تا بتوان آن را در اداره ثبت علائم تجاری به ثبت رساند و بدین ترتیب از مزایای آن بهره برد. ویژگی های یک برند خوب شامل موارد زیر است :

  • یک برند باید ویژه بوده و تنها برای اولین بار برای ثبت به اداره مالکیت صنعتی فرستاده شده باشد.
  • برند خوب و قابل ثبت باید نشان دهنده مشخصات یک محصول و یا خدمات باشد که برای آن برند ثبت می شود.
  • برند ارائه شده به اداره مالکیت صنعتی یک لوگو، لوگوتایپ ، شکل و یا طرحی طراحی شده توسط متخصصین گرافیست انجام می پذیرد.
  • یک علامت تجاری را باید پس از ارائه مدارک مربوط به آن در اداره مالکیت صنعتی در صف بررسی کارشناسان این اداره قرار گیرد.
  • در طراحی برند مورد نظر نباید از کلمات ، نمادها و لغات غیر عرف در جامعه استفاده کرد.

به جهت کسب اطلاعات در خصوص ثبت برند خود بهتر است با کارشناسان مجرب ثبتی در ارتباط بوده و امور حقوقی خود را از طریق آن ها انجام دهید، زیرا در صورت خطا در هرکدام از مراحل ثبت برند در کرمان، متقاضی ملزم به انجام مراحل ثبتی از ابتدا خواهد بود که خود زمان و هزینه بیشتری را متحمل متقاضی ثبت می کند.

مدارک لازم جهت ثبت برند در رفسنجان

مدارک لازم جهت ثبت برند تجاری به دو صورت حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد این مدارک شامل: کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی ثبت برند و در اشخاص حقوقی مدارک شناسایی آخرین مدیر عامل شرکت، مدارکی دال بر ثبت شرکت (آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و مدارک ثبتی )، ارائه جواز کسب و یا مجوزهای اخذ شده از ارگانهای ذی صلاح، ارائه تصویری از برند یا علامت تجاری در ابعاد خواسته شده

مراحل ثبت برند در رفسنجان

در ابتدای امر برای ثبت برند در رفسنجان باید با اتعلام برند طراحی شده توسط گرافیست در اداره ثبت شروع کنید و از این طریق از تک بودن و ثبت نشدن این برند از قبل توسط شخصی دیگر در اداره ثبت علامت تجاری اطمینان حاصل کنید.

برای انجام این امر باید به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و مدارک مربوطه را ارائه کنید. برای انجام سریع امور حقوقی خود می توانید با کارشناسان مجرب مجتمع حقوقی تماس حاصل فرموده تا بی دغدغه برند خود را استعلام کنید.

در ادامه در صورت تایید استعلامات انجام شده باید در قسمت ثبت متقاضی ثبت در سایت تمامی مدارک و مجوزهای مربوط به برند را به همراه اظهارنامه و نمونه ای از برند را در این سایت ارائه کرده تا با بررسی بازرسان اداره مالکیت صنعتی اقدام به ثبت آن انجام گیرد.

در صورتی که تمامی مدارک ارائه شده مورد تایید بازرسین قرار گیرد نامه انتشار آگهی برای آن ها صادر می گردد. متقاضی با انتشار آگهی در روزنامه رسمی به برند اعتبار می بخشند.

در انتهای امر برای ثبت نهایی برند باید به صورت حضوری به اداره مالکیت صنعتی مراجعه کنید و تمامی مدارک و جوازها را به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی در استان تهران ارائه دهید و پرونده فیزیکی تشکیل دهید.

شما متقاضیان تنها با یک تماس می توانید برند را در کم ترین زمان ثبت کنید. کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با سال ها تجربه خود در امر ثبت برند و علامت تجاری بهترین راهنمای ثبت برند در رفسنجان شما خواهند بود.

مراحل ثبت برند در رفسنجان

هزینه ثبت برند در رفسنجان

از اقدامات مهم برای متقاضیان اطلاع از تمامی هزینه های ثبت برند در رفسنجان است تا بر طبق آن بتوانند برنامه ریزی کرده و برند را در رفسنجان به ثبت رسانند. عوامل مهم در ثبت یک برند را می توان پرداخت هزینه انتشار آگهی ، اخذ وکیل ثبت برند ، اخذ مجوزهای لازم برای شرکت و ارائه مدارک شرکت و اشخاص دانست که هرکدام دارای هزینه ثبتی و حقوقی متفاوت بوده که باید قبل از اقدامات ثبتی به آن پرداخت.

اعتبار ثبت برند در رفسنجان

یک برند از زمان تسلیم اظهارنامه دارای 10سال اعتبار بوده که می توان آن را پس از زمان مشخص تمدید و یا آن را منحل کرد. زمانی که یک علامت تجاری یا برند را در رفسنجان به صورت قانونی ثبت می کنید درواقع به حرفه خود اعتبار می بخشید و از آن طریق می توانید خود را به مصرف کنندگان و خریداران بشناسانید. برای انجام امورات ثبتی خود هم اکنون با شماره های مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها