جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در خرم ‌آباد چگونه صورت می گیرد؟

ثبت برند در خرم آباد

آیا می خواهید ثبت برند خود را انجام دهید اما به دلیل مشکلات و پیچیدگی امور حقوقی از ثبت علامت خاص خود منصرف شدید؟ میدونید که اگر برندتون رو ثبت نکنید حتی اگر سال ها با آن فعالیت اقتصادی نیز داشته باشید در صورتی که فردی دیگر برندتون را زودتر ثبت کند می تواند از امتیازات آن بهره ببرد و یا حتی از شما که سال ها از آن برند استفاده کردید شکایت کند؟

پس هرچه زودتر بهتر است که امور ثبتی را برای ثبت برند در خرم آباد انجام دهید. در این مقاله نکات مهمی را برای ثبت آسان برند به شما متقاضیان ارائه می دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

ثبت برند در خرم آباد

برند ها در دنیای جدید ، غول کسب و کار های بزرگ هستند که اگر برند نداشته باشند، در تجارت شکست خورده و هیچ می شوند ، حال فکر می کنید چه چیزی باعث می شود کسی نتواند از آنها برندشان را بگیر؟

بله، مالکیت معنوی که با ثبت برند و ثبت علامت تجاری احراز می شود که ما هم به همین سبب در این مقاله به ثبت برند در خرم آباد به صورت اختصاصی می پردازیم.

مالکیت معنوی یک حق قانونی است که در اجتماع امروزه بیشتر به چشم می خورد ثبت علامت تجاری یک نوع از مالکیت معنوی است که انحصار استفاده از برند را در چهارچوب قانونی به مدت ده سال به اشخاص متقاضی ثبت برند خرم آباد می دهد.

ما در مجموعه ثبتی حقوقی ایلیا برای سهولت ثبت علامت تجاری در خرم آباد و هم چنین رعایت موارد قانونی با به کارگیری تیم وکلای پایه یک دادگستری ارائه دهنده انواع خدمات ثبتی به شما بزرگواران می باشیم.

دلایل ثبت برند در خرم آباد

  • برند شما ممکن است توسط هر شخصی در هر زمان به ثبت برسد یا شاید شبیه به برند شما برای محصول مشابه که مشکل آفرین است.
  •  استفاده از برندی که قبلاً ثبت شده ممکن است تبعات قانونی برای شخص به دنبال داشته باشد.
  • برند هویت یک محصول است و برای اینکه با سایر محصولات تفاوت داشته باشد این هویت باید انحصاری باشد و از طریق ثبت برند انحصاری بودن آن ممکن می شود.
  • برند یک نوع مالکیت معنوی است که بعد از ثبت ارزش آن بالا می رود و قابل واگذاری می باشد.

مزایای ثبت برند در خرم آباد

  • ثبت برند، شرکتها را توانمند می نماید تا محصولاتشان را از هم متفاوت کنند.
  • ثبت برند، ضمانت کننده این است که مشتریان قادرند محصولات را از هم تشخیص و تفکیک کنند.
  • ثبت برند، وسیله بازاریابی و پایه و اساس مشهوریت و معروفیت شرکت ها می باشند.
  • با انجام ثبت برند و اعمال تمامی موارد و ارائه مدارک مربوطه تمامی امتیازات و حقوق آن به دارنده آن اعطا خواهد شد
  • با ثبت برند می توان از مزایای دریافت نمایندگی و کسب شعبات شرکت بهره جت
  • یک برند جزو دارایی های یک فرد به حساب خواهد آمد
  • با ثبت برند می توان به بهبود کیفیت دیگر محصولات کمک کرد
  • ثبت علامت تجاری و برند باعث ایجاد اعتماد بین افراد جامعه خواهد شد و از سویی دارندگان آن می توانند از بانک وام بگیرند.

ثبت برند در خرم آباد

انواع ثبت برند در خرم آباد

انواع ثبت برند از لحاظ متقاضی ثبت:

دو نوع متقاضی ثبت برند وجود دارد 1) اشخاص حقیقی 2) اشخاص حقوقی( شرکت ها) تنها تفاوت در این نوع ثبت مدارک مربوطه می باشد که برای ثبت برند خرم آباد هر کدام از این اشخاص می توانند تقاضای ثبت برند در خرم آباد را نمایند.

انواع ثبت برند از لحاظ نوع علامت

بعضی اشخاص تقاضای ثبت برند نوشتاری می دهند که همان نام تجاری یا اسم تجاری و به شکل واژه می باشد. نوعی دیگر از علامت تجاری وجود دارد که تصویری است که علی الاصول با نام نماد، لوگو، آرم تجاری، نشان تجاری و علامت تجاری شناخته می شود، نوع دیگری از برند برند ترکیبی است که از ترکیب علامت تجاری نوشتاری و تصویری می باشد و نمانام، لوگوتایپ، لوگوگرام و … انواع آن هستند.

این موارد تنها در ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند و همه انواع برند هستند که با روند یکسان ، نزد یک مرجع یکسان به ثبت می رسند و نقش مشابه هم برای صاحب کسب و کار ایفا می کنند.

نام تجاری نوعی برند یا هر نوشتاری است که برای تفکیک یک محصول از سایر محصولات مشابه در بازار ثبت و استفاده می شود. علامت تجاری برند یا آیکونی است که یک محصول را از سایر  محصولات متمایز می کند اینکه بهتر است کدام یک از این ها به ثبت برسد یک عملکرد سلیقه ای می باشد، بعضی از کسب و کار ها می خواهند با آرم خاص خود یا لوگو شناخته شوند و برخی دیگر می خواهند با برند خاص خود یا نام تجاری شناخته شوند. خیلی از کسب و کار ها هم هر دو را با هم برای منحصول و خدماتشان انتخاب می کنند.

برای برقراری ارتباط با مجتمع ثبتی ایلیا و بهره مندی از مشاوره رایگان مشاوران و کارشناسان می توانید فرم فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند هم چنین می توانید با شماره تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل نمایید.

مدارک ثبت برند در خرم آباد

مدارک ثبت برند در خرم آباد

الف- شخص حقیقی

  • ارائه رونوشت شناسنامه.
  • ارائه کارت ملی.
  • ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد.
  • تسلیم مجوزهای لازم برای ثبت برند از جمله مواردی چون ارائه جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، جواز کسب و فعالیت ، ارائه مدارک و گواهی های اخذ شده از مراجع ذی صلاح

ب- شخص حقوقی

  • ارائه رونوشت شناسنامه.
  • ارائه رونوشت کارت ملی.
  • ارائه رونوشت روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت توجه داشته باشید که از آخرین تغییرات شرکت نباید بیشتر از دو سال گذشته باشد.
  • تسلیم مجوزهای لازم برای ثبت برند از جمله مواردی چون ارائه جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، جواز کسب و فعالیت ، ارائه مدارک و گواهی های اخذ شده از مراجع ذی صلاح
  • در صورتی که برند ارائه شده دارای حروف یا حرف غیر فارسی باشد ارائه کارت بازرگانی الزامی است.

مراحل ثبت برند در خرم آباد توسط متقاضی

  1. ابتدا ورود به سایت اینترنتی اداره مالکیت صنعتی
  2. درج تمامی مدارک و مجوزهای لازم به جهت ثبت برند که در قوانین اداره ثبت علائم تجاری ثبت شده
  3. مشخص کردن شخصیت حقوقی یا حقیقی برای ثبت برند
  4. تسلیم آگهی تاسیس ، شرکتنامه و …
  5. دریافت ابلاغیه تأیید ثبت برند در خرم آباد
  6. ارائه اصل مدارک به اداره ثبت علائم تجاری تهران
  7. پرداخت روزنامه نوبت اول
  8. پرداخت هزینه ثبت و صدور شماره ثبت علامت
  9. پرداخت روزنامه نوبت دوم
  10. صدور تصدیق ده ساله برند
  11. دریافت تصدیق از اداره ثبت علامت تجاری تهران
  12. در صورت لاتین بودن برند انتخابی ارائه کارت بازرگانی الزامی می باشد.

برای انجام امور ثبتی و حقوقی برند خود در صورت اقدام به صورت شخصی و حقیقی بهتر است با کارشناسان مجرب در انجام این امور تماس بگیرید تا از صرف زمان زیاد به جهت انجام امور ثبت برندتان کاسته شود.

زیرا انجام امور ثبتی بسیار دشوار بوده و در صورت رخداد اشتباه در هریک از مراحل ثبت امکان رد آن برند وجود داشته و این مورد خود باعث صرف زمان و هزینه اضافی برای متقاضیان خواهد شد.

ثبت برند در خرم آباد توسط مجتمع ثبتی ایلیا

با ارائه تمامی مدارک مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به ثبت برند طراحی شده و خاص را دارند به وکلای مجرب و کارشناسان موفق مجتمع ثبتی ایلیا دیگر خیالتان را از بابت اتفاق هرنوع خطایی آسوده خواهید کرد.

این مجتمع با سال ها تجربه خود از متخصص ترین مجموعه های ثبتی در کل کشور به حساب می آید.

شما با توجه به رزومه کاری موفق این مجتمع می توانید به عمق تجارب این مجتمع در انجام امور ثبتی و حقوقی پی ببرید. از زمان تسلیم مدارک و اظهارنامه شرکت زمانی بین 40 روز تا 90 روز زمان برای تایید مدارک ارائه شده نیاز است تا برندتان ثبت شود.

این زمان در صورت انجام شدن توسط کارشناسان مجتمع ایلیا به حداقل خواهد رسید. شما برای ثبت برندتان در خرم آباد می توانید تنها با یک تماس در حداقل زمان دست یابید.

در زمان ثبت برند باید این نکته را در نظر داشته باشید که اقدام نهایی برای تکمیل مدارک ثبت علامت تجاری ، مراجعه حضوری و ارائه مدارک به اداره مالکیت صنعتی در شهر تهران است که برند تایید و در نهایت ثبت گردد.

شرایط ثبت برند در خرم آباد

  • متقاضیان ثبت برند باید حداقل سن قانونی یعنی 18 سال تمام را داشته باشند.
  • برند شما باید فارسی باشد و در فرهنگ نامه های فارسی دارای معنی باشد. در غیر این صورت باید با کارت بازرگانی به ثبت برسد.
  • تکراری نبودن برند یکی دیکر از شرایطی است که با استعلام برند قابل رفع است.
  • وجود مجوز مرتبط با طبقه برند یکی از الزامی ترین موارد در ثبت برند می باشد.

نکته: داشتن شرکت به معنای داشتن مجوز برای ثبت برند نمی باشد، شما حتی اگر شرکت ثبت شده دارید و می خواهید برند حقوقی به نام شرکت به ثبت برسانید باید برای فعالیت شرکت خود از نهاد ذی صلاح مجوز فعالیت مرتبط را اخذ نمایید و جهت ثبت برند به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنید.

هزینه ثبت برند خرم آباد

ثبت برند دارای هزینه های جزئی می باشد که مجموعاً هزینه ها بر اساس تعدد طبقات برند و تعدد محصولات وحجم آگهی محاسبه می شود. هزینه های جزئی مثل هزینه اظهارنامه  هزینه روزنامه های برند، هزینه ثبت که با توجه به طبقات متفاوت است و هزینه پست.

به طور کلی برند دارای چندین طبقه است که شما می توانید برندتان را در یک یا چند طبقه به ثبت برسانید. برای اطلاع از هزینه های تمام شده ثبت برند هم اکنون با کارشناسان ما در مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

زمان ثبت برند در خرم آباد

ثبت انواع برند باید در زمان مقرر انجام شود . از این رو بهتر است قبل از مراجعه به اداره ثبت مالکیت صنعتی تمامی مدت زمانی که باید برای ثبت علامت تجاری بگذرانید را بدانید .

این موضوع به نحوه انجامامور ثبتی شما بستگی دارد از این رو بهتر اس قبل از اقدام به ثبت با وکلای مجتمع حقوقی ایلیا در تماس باشید زیرا این مجموعه با دارا بودن کارشناسان ثبتی و حقوقی خود در 20 سال سابقه و رزومه موفق خود در حداقل زمان حدود 30روزه برند یا علائم تجاری شما را به ثبت خواهد رساند.

اکنون که این مقاله را خواندید متوجه شدید چرا باید برند به ثبت برسد و از کجا باید ثبت برند در خرم آباد را شروع کنید. یکی از مسائلی که برای اشخاصی که در سایر شهرستان ها زندگی می کنند و قصد ثبت برند را دارند مطرح است، عدم دسترسی راحت به اداره ثبت علائم تجاری است.

این اداره در شهر تهران واقع است تنها اداره ثبت مالکیت معنوی و علائم تجاری در ایران می باشد ما در مجتمع ثبت ایلیا در کنار شما هستیم تا به راحتی نوشیدن یک چای ثبت برند خرم آباد را تجربه کنید.

خدمات مالکیت صنعتی در خرم آباد

نکات حقوقی در خصوص ثبت قانونی مواردی مانند برند، طرحصنعتی، اختراع را باید با ارائه مدارک مربوطه در اداره مالکیت صنعتی ثبت کنید. از این رو با دانستن نکات حقوقی در زمینه ثبت مالکیت می توانید مسیر را آسوده بپیمایید.

ثبت طرح صنعتی در خرم آباد

طرح صنعتی شامل اشکال و ابزارهای فنی است که در ترقی و پیشرفت ارائه کالاها و ابزارهای صنعتی تاثیر گذار خواهند بود . از این رو برای اطلاع از نحوه ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی می توانید از راهنمایی های کارشناسان حقوقی بهره ببرید.

ثبت اختراع در خرم آباد

ثبت اختراع باید به صورت تفکیک شده از دیگر اختراعات از قبل ثبت شده ارائه گردند و هیچ تشابهی با دیگر وسایلی که قبلاً در اداره مالکیت به ثبت رسیده اند نداشته باشد تا بتوانند به صورت قانونی به ثبت رسند و یک حرفه را بهبود بخشند.

حوزه های ثبت برند در لرستان

  • ثبت برند در ازنا
  • ثبت برند در الیگودرز
  • ثبت برند در بروجرد
  • ثبت برند در پل دختر
  • ثبت برند در خرم آباد
  • ثبت برند در دورود
  • ثبت برند در دوره
  • ثبت برند در دلفان
  • ثبت برند در کوهدشت

ثبت برند در خرم آباد و حومه

ثبت برند در پل دختر

پل دختر یکی از شهرستان های استان لرستان است که از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب استان لرستان واقع شده. به دلیل وجود کارگاه های تولیدی در این شهرستان افراد بسیارسی به سمت و سوی ایجاد یک برند خاص رو می آورند. تمامی برندهای ثبت شده در ایران باعث می شود تمایزی منحصربه فرد برای کالاها ایجاد شود. اگر می خواهید ثبت برند در پل دختر را انجام دهید با شماره های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت برند در الیگودرز

الیگودرز شهری در شرق استان لرستان است و با فاصله 153 کیلومتری از مرکز استان ( خرم آباد) جایگاهی برای تجارت به خود اختصاص داده. اگر می خواهید برندی خاص برای کالای خود داشته باشید ما در ایلیا راهنمای شما خواهیم بود و تمامی راه و چاه ثبت برند در الیگودرز را به شما ارائه می دهیم.

آنچه که لازم دارید تماس با کارشناسان متخصص مجتمع ثبتی ایلیا است، تماس با ما از طریق شما و ثبت برند خرم آباد با ما، کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حشم دار
حشم دار
1 سال قبل

من میخوام برندمو رجیستر کنم