جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد کیفی خودرو

قرارداد کیفی خودرو

نمونه قرارداد کیفی خودرو را باید بر اساس اصول و قوانین حقوقی ثبت کنید از این رو در متن زیر برای سهولت امر نکات تخصصی و نمونه قرارداد کیفی خودرو ارائه شده که راهنمای شما خواهد بود. در صورت تمایل به تنظیم قرارداد تخصصی وکلای مجتمع حقوقی ایلیا راهنمای شما خواهند بود.

قرارداد کیفی خودرو

این قرارداد مابین شرکت…….به نمایندگی آقایان……….(مدیرعامل) و ……..(عضو هیئت مدیره) به آدرس:…………..که در این قرارداد «شرکت بازرسی» نامیده می شود از یک طرف و شرکت………..به نمایندگی آقای……..(مدیرعامل) به شماره ثبت………..به نشانی:………….به شماره تلفن…………..که در این قرارداد«شرکت» نامیده می شود ازطرف دیگر طبق شرایط ذیل منعقد می گردد

ماده1. موضوع قرارداد

1-1 .ارزشیابی کیفی خودروهای تولیدی توسط آن شرکت که در مرحله نهایی و قبل از تحویل به مشتری انجام می گردد. این ارزشیابی براساس سیاست ها، دستورالعمل ها، استانداردها و چک لیست های مورد تائید وزارت صنایع و معادن و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انجام خواهد شد.

1-2. تهیه گزارش دوره ای شامل تجزیه و تحلیل مسائل کیفی از طریق نمودارهای آماری مربوطه و طبقه بندی ایرادات و ارائه آن به سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و هریک از سازندگان به تفکیک نوع محصول تولیدی

1-3. انجام آدیت نوع B و C براساس جدول مصوب وزارت صنایع و معادن (پیوست شماره1)

1-4. تهیه گزارشات مربوط به نتایج آدیت B و Cو ارائه به وزارت صنایع و معادن و سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و هر یک ازسازندگان ذیربط به تفکیک.

ماده2. مدت قرارداد

2-1. مدت این قرارداد از تاریخ……………لغایت………..می باشد.

تبصره1. با توجه به الزامات و ضوابط وزارت صنایع و معادن جهت ارزشیابی خودروهای ساخت داخل به صورت مستمر در صورت تاخیر در عقد قرارداد بعدی، مفاد این قرارداد برای طرفین لازم الاجرا می باشد.

2-2. چنانچه در پایان مدت قرارداد، کارهایی در دست انجام وجود داشته باشد، تا اتمام کار و ارائه گزارش مربوطه قرارداد اعتبار خواهد داشت.

ماده3. مبلغ قرارداد

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

مبلغ قرارداد براساس جدول ذیل تعیین و پرداخت می گردد

ردیف گروه خودرو آدیتA

(ریال)

آدیت ،رد و پذیرش(ریال) آدیت تفصیلی(ریال) آدیتB(ریال) آدیت C (ریال)
1 سواری ………………. ………………. ………………. ………………. ……………….
2 وانت تک کابین ………………. ………………. ………………. ………………. ……………….
3 وانت دو کابین، ون، دو دیفرانسیل،SUV ………………. ………………. ………………. ………………. ……………….
4 کامیونت، مینی بوس ………………. ………………. ………………. ………………. ……………….
5 اتوبوس و کامیون ………………. ………………. ………………. ………………. ……………….
قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

ماده4. نحوه پرداخت

4-1. هرهفته لیست خودروهای ارزشیابی شده با شماره شناسایی مربوطه(براساس آدیت نوعA، رد و پذیرش و تفصیلی)تهیه و پس از تائید مسئولین ذیربط که از طرف شرکت معرفی شده اند همراه با صورتحساب کلی به شرکت ارائه خواهد شد شرکت ملزم است پس از دریافت(گزارش و صورتحساب) حداکثر ظرف مدت…..روز وجوه مربوط به صورتحساب ها را در وجه شرکت بازرسی پرداخت نماید.

4-2. بازرس ماهانه لیست خودروهای ارزشیابی شده را (براساس ادیت Bو C) همراه با صورت کلی به شرکت ارائه می نماید و شرکت پس از دریافت(گزارش و صورتحساب) حداکثر ظرف مدت…..روز وجوه مربوط به صورتحساب ها را در وجه بازرس پرداخت خواهد نمود.

4-3. مبلغ صورتحساب ها پس از تائید شرکت و وضع کسور قانونی به شرکت بازرسی قابل پرداخت خواهد بود.

ماده5. تعهدات شرکت بازرسی

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

5-1. شرکت بازرسی متعهد می گردد به طور مرتب هر روز کارشناسان ذیربط خود را به محل کارخانه سازنده اعزام نماید.

5-2. شرکت بازرسی متعهد می گردد نتایج ارزشیابی براساس فرمت های توافق شده بین طرفین را تنظیم و ارائه نماید. در صورت عدم تائید کیفی تولیدات، گزارش کارشناسی به شرکت ارائه خواهد شد.

5-3. شرکت بازرسی متعهد می گردد گزارش هر ………را به طور منظم به وزارت صنایع و معادن ونیز سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و کارخانجات سازنده ارائه نماید. این گزارش براساس فرمت های توافق شده شامل تجزیه و تحلیل مسائل کیفی خودروها خواهد بود.

5-4. شرکت بازرسی متعهد می گردد که کلیه آمار، اطلاعات، نقشه ها، مدارک و اسناد و گزارشاتی را که در این ارتباط تهیه می نماید را متعلق به شرکت دانسته و محرمانه تلقی نموده و از افشای آنان خودداری نماید.

در صورتی که گزارشات مربوط به خود کارخانجات باشد، شرکت بازرسی متعهد می گردد موارد لازم را جهت اطلاع و اصلاح برای آنان ارسال نماید.

قرارداد کیفی خودرو

تعهدات کارفرما در قرارداد کیفی خودرو

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

شرکت متعهد می گردد که برحسب مورد، حمایت های لازم برای انجام ارزشیابی و مراجعه کارشناسان شرکت بازرسی رابه محل کارخانه سازنده فراهم نماید.

ماده7. فورس ماژور

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

شرایط فورس ماژور شرایطی است که هریک از طرفین به دلیل وجود آن شرایط نتوانند تعهدات خود را عملی سازند و رفع آن شرایط خارج از حدود اختیارات و توانایی های طرفین باشد مانند سیل، زلزله، شورش، جنگ، اعتصابات سراسری و بیماری های مسری و نظایر آن که موجب گردد اجرای قرارداد بیش از……….ماه متوقف شود، هریک از طرفین می توانند با اعلام کتبی و ذکر مهلت یک هفته ای نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید ویامدت قرارداد را افزایش دهد.

ماده8.شیوه حل اختلاف و داوری

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

در صورت بروز هرگونه اختلاف در خصوص موضوع قرارداد، طرفین از طریق مذاکرات فیمابین نسبت به حل وفصل آن اقدام خواهند نمود و در غیر این صورت در مورد حل اختلافات ناشی از تفسیر و اجرای این قرارداد، منحصرا در صلاحیت شورای حل اختلاف صنایع استان………….بوده و تصمیم آن برای طرفین لازم الاجرا وقطعی می باشد.

ماده9.اقامتگاه طرفین قرارداد

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

اقامتگاه طرفین قرارداد همان است که در مقدمه این قرارداد قید گردیده است و هریک از طرفین قرارداد تعهد نموده اند که تغییرات احتمالی اقامتگاه خود را یک هفته قبل از تغییر کتباً به اطلاع طرف دیگر برسانند، در غیر این صورت نشانی قبل از نظر ابلاغ اوراق معتبر خواهد بود.

ماده10. فسخ قرارداد

قرارداد ارزشیابی کیفی خودرو

این قرارداد در……….ماده و……..تبصره ودر………..نسخه تنظیم گردیده که هر نسخه حکم واحد را دارد.

شرکت شرکت

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها