جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

تدوین و تنظیم طرح توجیهی در اردبیل

تدوین و تنظیم طرح توجیهی در اردبیل

تدوین و تنظیم طرح توجیهی در اردبیل را می توانید در کم ترین زمان توسط کارشناسان خبره مجتمع ثبتی ایلیا به سرانجام رسانید. از این رو ما در متن زیر راهنمای شما خواهیم بود.

راهنمای تدوین و تنظیم طرح توجیهی در اردبیل

تدوین طرح توجیهی، به طور کلی به معنای بررسی و تجزیه و تحلیل شانس موفقیت یک پروژه یا کسب ‌و کار توسط شخص ثالثی خارج از مجموعه سرمایه گذاران و شرکای پروژه یا کسب و کار است.

زیرا در مواجهه با فرصت‌ های سرمایه ‌گذاری، بسیاری از سرمایه ‌داران یا علاقه ‌مندان به سرمایه‌ گذاری ممکن است به شکلی ‏خوش بینانه، فقط روی مزیت ‌ها یا نقاط مثبت متمرکز شوند.

به عبارت ‏دیگر، هدف از مطالعات امکان سنجی تعیین میزان امکان ‌پذیری و اجرایی بودن یک پروژه و ثمربخشی آن می باشد. در ساده‌ترین شکل، طرح توجیهی بررسی و قضاوت در مورد دو معیار «هزینه مورد نیاز» و «ارزش به دست آمده» است.

‏‏انجام مطالعات امکان سنجی و تهیه طرح های توجیهی به ویژه تنظیم طرح توجیهی در اردبیل، ‏با بهره ‌گیری از مشاور خارج از سازمان یا سیستم سرمایه ‌گذار (شخص ثالث) ‌این امکان را فراهم می ‌آورد که تمام جوانب ‏مثبت و منفی پروژه یا موقعیت سرمایه ‌گذاری سنجیده شود.

به عبارت دیگر، تمامی‌ عوامل مؤثر بر پروژه به دقت مورد ‏بررسی و کالبد شکافی قرار گرفته، نقاط قوت و ضعف آن بازنگری شده و در نهایت توجیه ‌پذیری سرمایه ‌گذاری، ‏براورده می گردد.

نگارش طرح توجیهی در اردبیل

  • معرفی محصول
  • شرح فرآیند تولید
  • امکان نسبی بازار و جستجو و کاوش اقتصادی
  • تخمین مالی
  • محاسبات کامفار

تدوین و تنظیم طرح توجیهی در اردبیل

تدوین طرح توجیهی در اردبیل

طرح تولیدی ارائه شده توسط مجتمع ثبت شرکت ایلیا

  • طرح ایجاد : برای یک واحد تولیدی که در شرف راه اندازی است (استفاده از اصطلاحات «موجود» و «موردنیاز» در تنظیم طرح)
  • طرح توسعه : برای یک واحد تولیدی با پروانه بهره برداری برای افزایش ظرفیت یا افزایش خط تولید. در پرداخت وام در اولویت قرار میگیرند به علت توانایی در بازپرداخت وام (استفاده از اصطلاحات «موجود» و «پس از توسعه» در تنظیم طرح)
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها