جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های شيراز

آدرس اداره ثبت شرکت های شيراز

ثبت شرکت های تجاری باید بر اساس اصول و قوانین اداره ثبت انجام شود از این رو دانستن آدرس اداره ثبت شرکت های شيراز در صورت تمایل افراد به ثبت و ارائه مدارک امری الزامی به حساب می آید. آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور را می توانید در مقاله لینک شده مشاهده کنید.

اداره ثبت شرکتها شیراز

بسیاری از نکات اداری هستند که مراجعین به آدرس اداره ثبت شرکت های شيراز نا گریز از کسب معلومات در آن زمینه هستند. لکن شاید مراجعه کننده با مراجعه به منابع پراکنده و مختلف دچار سر درگمی شده و به نتیجه معقولی نرسد بنابراین ضروری است که منبع غنی از اطلاعات حقوقی و به ویژه در زمینه ثبت شرکتها و تغییرات در شرکت ها در اختیار مراجعین ثبتی از طریق آدرس اداره ثبت شرکت ها شیراز قرار گیرد. این مورد شامل روند کامل پرونده های ثبتی، تنظیم، ارسال و مدت زمان و غیره خواهد بود.

مجتمع ثبتی ایلیا که پیشگام درعرصه ثبت شرکت و تغییرات شرکت در سراسر کشور است ضمن اطلاع رسانی های گسترده در حوزه اینترنت و فضای مجازی تمامی این اطلاعات دقیق و مفید را بصورت های تلفنی ،حضوری و رایگان به هم میهنان ارجمند ارائه میدهد.

آدرس اداره ثبت شرکت های شيراز

ثبت در آدرس اداره ثبت شرکت های شيراز برای انواع شخصیت های حقوقی

  • تعریف شرکت سهامی عام: شرکتی بازرگانی است که قسمتی از سرمایه آن توسط موسسین و بخشی توسط مردم تامین میگردد.
  • تعریف شرکت سهامی خاص: شرکتی که سرمایه آن به قطعات سهام تبدیل شده و منحصرا توسط موسسین تعهد وپرداخت میگردد پرداخت خواهد شد.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکتی است که موسسین آن تنها به میزان سرمایه خود مسئولیت تعهدات شرکت را به عهده دارند.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکتی است که در آن هیچ یک از شرکا امکان انتقال سهم خود به غیر را ندارند مگر اینکه تمام شرکا با این مساله موافقت کنند.
  • تعریف شرکت نسبی: شرکتی است که در آن باید لا اقل اسم یک نفر شریک ذکر شود و اگر اسم مشتمل بر همه اعضا نباشد باید در آن عبارت و شرکا و برادران ذکر گردد.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی: شرکتی است که از تعدادی شریک سهامی و شریک ضامن تشکیل می شود و مسئولیت شرکای سهامی به نسبت سرمایه آنهاست.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: شرکتی است که تحت نام مخصوصی در امور تجاری فعالیت کرده و دارای یک یا چند شریک ضامن و نیز یک یا چند شریک با مسولیت محدود ،بدون اینکه سهام منتشر شود ، تشکیل می گردد.
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکتی است که حداقل دو سوم اداره کنندگان آن یاید از میان شرکایی انتخاب شوند که واجد حرفه ی موضوع عملیات شرکت هستند .
جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکت در شیراز به لینک ثبت شرکت در شیراز مراجعه نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها