لوگو سفید ایلیا
ثبت شرکت انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

هزینه پلمپ دفاتر -هزینه پلمپ دفاتر چقدر است


بعد از تاسیس یک شرکت تا حداکثر 2 ماه پس از انجام امور ثبتی در اداره ثبت شرکت ها باید برای پلمپ دفاتر شرکت مورد نظر اقدام شود . از موضوع مهم در زمان بعد از پلمپ دفاتر شرکت ها ، توجه به پایان سال مالی و درج هزینه ها و تعیین نرخ تعرفه های تعیین درآمد در شرکت می باشد . در ابتدای سال مالی باید به دارایی تحویل داده شود . هرساله باید انجام امور مربوط به دارایی و مالی شرکت انجام گیرد . پس توجه به مسئله پلمپ دفاتر از موارد مهم در شرکت به حساب می آید که باید با دقت به آن توجه شود . در ادامه این مقاله همراه با ما باشید تا نکات مهمی را در زمینه انجام مراحل پلمپ دفاتر در اختیار شما قرار گیرد . 

پرداخت هزینه پلمپ دفاتر 

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر شرکت می بایست هرساله تهیه کند و آنها را جهت گزارش ریز درآمدها و هزینه های خود به اداره مالیات تسلیم کند . هر شرکت پس از ثبت برای نخستین بار در همان سال ظرف دوماه باید دفاتر پلمپ خود را اخذ نماید و در پایان سال مالی فعالیت مالی خود را در آن نوشته در ابتدای سال بعد ارائه کند. در سالهای بعدی هر شرکت ثبت شده می تواند درهر زمانی طی سال برای اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی خود اقدام کرده ودر پایان سال ضمن تکمیل آنها ، دفاتر را به اداره دارایی بدهد . چنانچه شرکتی هم فعالیتی نداشته باشد می تواند دفاتر را گرفته به صورت سفید و به همراه عدم فعالیت ارائه کند . دفاتر مالیاتی شامل دو دفتر روزنامه و کل می باشند . در دفتر روزنامه لیست هزینه های روزمره و دردفتر کل هزینه و درآمد فصلی وارد می شود . بهتر است که موضوع تکمیل دفاتر را به حسابدار شرکت خود بسپارید زیرا این کار تخصصی می باشد در غیر این صورت ممکن است در محاسبه مالیات شما ایرادی به وجود آید . موسسه حقوقی ثبت شرکت ایلیا علاوه بر تهیه و اخذ دفاتر پلمپ ، تکمیل آنها را نیز برای شما انجام می دهد.

پرداخت هزینه پلمپ دفاتر 99

جهت ثبت پلمپ دفاتر در پایان سال مالی 99 تنها کافی است با کارشناسان مجتمع ایلیا تماس گرفته و با در اختیار گزاشتن مدارک مربوط به شرکت و امور مالی خود در یک سال اخیر امور پلمپ دفاتر خود را به صورت کاملا حرفه ای و با کم ترین هزینه پیش ببرید. 

هزینه پلمپ دفاتر چقدر است ؟

جهت استعلام هزینه پلمپ دفاتر با شماره : 02632137 تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود

به سبب ماده 6 قانون تجارت،همه ی اشخاص از قبیل حقیقی و حقوقی بعد از آنکه شرکتی ثبت شد می توانند به منظور اظهار هزینه ها و درآمدهای خود جهت اخذ دفاتر پلمپ خود مبادرت کنند.

دفاتر پلمپ به صورت دفتر کل و روزنامه است که مطابق کارکرد 50،100 و150برگی است.

چنانچه همه ی شرکتها کارکردی داشته باشند به منظور مشخص کردن راندمان مالی خود مکلف به کامل نمودن این دفاتر می باشند.در صورتی که شرکتی جهت کامل نمودن و ارائه دفاتر پلمپ تجاری مبادرت ننمایند، شرکت علی الراس محسوب می شود.

چنانچه شرکت هیچ فعالیتی هم نداشته باشد برای آنکه نداشتن فعالیت خود را به دارایی ابلاغ کند باید دفاتر پلمپ شده خود را به صورت سفید یا خالی به حوزه دارایی شرکت ارائه کنند.

به سبب اینکه همه صفحه های این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکتها پلمپ می شوند به آن ها پلمپ دفاتر می گویند.

موسسه حقوقی ثبت شرکت ایلیا علاوه بر تهیه و اخذ دفاتر پلمپ ، تکمیل آنها را نیز برای شما انجام می دهد.

هزینه پلمپ دفاتر 

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر شرکت می بایست هرساله تهیه کند و آنها را جهت گزارش ریز درآمدها و هزینه های خود به اداره مالیات تسلیم کند . هر شرکت پس از ثبت برای نخستین بار در همان سال ظرف دوماه باید دفاتر پلمپ خود را اخذ نماید و در پایان سال مالی فعالیت مالی خود را در آن نوشته در ابتدای سال بعد ارائه کند. در سالهای بعدی هر شرکت ثبت شده می تواند درهر زمانی طی سال برای اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی خود اقدام کرده ودر پایان سال ضمن تکمیل آنها ، دفاتر را به اداره دارایی بدهد . چنانچه شرکتی هم فعالیتی نداشته باشد می تواند دفاتر را گرفته به صورت سفید و به همراه عدم فعالیت ارائه کند . دفاتر مالیاتی شامل دو دفتر روزنامه و کل می باشند . در دفتر روزنامه لیست هزینه های روزمره و دردفتر کل هزینه و درآمد فصلی وارد می شود . بهتر است که موضوع تکمیل دفاتر را به حسابدار شرکت خود بسپارید زیرا این کار تخصصی می باشد در غیر این صورت ممکن است در محاسبه مالیات شما ایرادی به وجود آید . موسسه حقوقی ثبت شرکت ایلیا علاوه بر تهیه و اخذ دفاتر پلمپ ، تکمیل آنها را نیز برای شما انجام می دهد.

هزینه پلمپ دفاتر چقدر است؟

به منظور تهیه دفاتر پلمپ باید مشخصات شما وارد سامانه اداره ثبت شرکت ها شود و سپس مدارک لازم تهیه شود و برای این اداره ارسال شود . پس در اینجا با هزینه خدمات کارشناسی و هزینه پست مدارک روبرو می شویم . پس از وارد کردن مشخصات شرکت و مالکین آن در سامانه ثبتی باید به شکل آنلاین هزینه دفاتر به این اداره پرداخت شود که البته هزینه دفاتر 50 برگ ، 100 برگ و 200 برگ با هم متفاوت است . پس از پرداخت این وجه دولتی ، مجددا" کارشناس حقوقی باید پیگیری های لازم را از طریق اداره ثبت شرکت ها و پسات انجام دهد تا دفاتر به دست متقاضی یا مدیر عامل شخصیت حقوقی برسد . بنابراین هزینه و تعرفه اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی شامل حق الثبت ، وجه پستی و حق الوکاله ثبت ایلیا می باشد که می تواند متغیر باشد در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه پلمپ دفاتر 99

از مسائل مهم در زمینه اخذ پلمپ دفاتر توجه به هزینه های اخذ آن می باشد . در قوانین تجارت اقدامات مربوط به پلمپ دفاتر را انجام داده . بدین صورت از اقدامات پس از ثبت شرکت می توان به دریافت پلمپ دفاتر اشاره کرد . به منظور اطلاع از هزینه پلمپ دفاتر 99 تنها با یک تماس و ارتباط با کارشناسان ثبتی مجتمع ایلیا از هزینه پلمپ دفاتر قانونی سال 99 اطلاع پیدا کنید .

سایر شرایط اخذ دفاتر پلمپ

به منظور تهیه دفاتر پلمپ مالیاتی مدارکی مثل آگهی ثبت تاسیس و یا روزنامه ثبت تاسیس به همراه مدارک شناسایی اعضا شرکت لازم می باشد . چنانچه شرکتی تغییرات آدرس ، اعضا یا حق امضا داشته باشد ، آخرین صورتجلسه یا روزنامه تغییرات نیز باید علاوه بر بارگذاری در سایت ، ارسال نیز بشود . نام دیگر دفاتر پلمپ دفاتر قانونی ، دفاتر مالیاتی یا دفاتر پلمپ تجاری می باشد . این دفاتر از اداره ثبت اخذ شده و ه اداره دارایی تسلیم می شود . در صورت تاخیر در تهیه دفاتر پلمپ با جریمه دیرکرد مالیاتی مواجه می شوید.

نکته :

الف -در هر سال فقط فرصت دارید که دفاتر پلمپ همان سال را تهیه کنید . مثلا" طی سال 97 امکان تهیه دفاتر سال 96 را ندارید .
ب- هر دفتر به نام شرکت درخواست کننده صادر می شود و نمی توان آنها را برای شرکتی دیگر استفاده نمود.

سوالات متداول درمورد پلمپ دفاتر

1.پلمپ دفاتر تجاری چه ضرورتی دارد؟

نزد قانونگذار پلمپ دفاتر تجاری امری مهم و با اهمیت می باشد و دفاتر تجاری میان بازرگانان با اعتبار است.به منظور جلوگیری از تقلب و وارد نمودن برخی از اقلام به تاریخ های بعد قوانینی وضع شده است تا بازرگانان نتوانند بعدا ارقام و اعدادی را در دفاتر خود وارد نمایند.

2.تعرفه و هزینه ی پلمپ دفاتر تجاری چقدر است؟

بعد از تایید کارشناس مربوطه هزینه های لازم برای پلمپ دفاتر قانونی مشخص می گردد و دفاتر پلمپ شده پس از پرداخت اینترنتی هزینه پلمپ دفاتر از طریق پست پیشتاز برای متقاضی ارسال می گردد.

پرداخت اینترنتی هزینه پلمپ دفاتر 99

اسفند ماه هر سال آخرین فرصت تقاضای متقاضیان جهت دفاتر قانونی سال مالی بعدی می باشدهم چنین مصادف با این اقدامی که می کنید باید جهت پلمپ دفاتر سال مالی بعدی هم مبادرت نمایید و تا قبل از پایان سال تقاضای خود را به اداره ثبت تحویل بدهید.

برای پرداخت هزینه های پلمپ دفاتر 99 ابتدا با ورود به سامانه اینترنتی https://irsherkat.ssaa.ir و ورود به بخش پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ، با وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته شده در سایت امور مربوط به پلمپ دفاتر خود را به سرانجام برسانید . 

هم چنین برای انجام شدن امور قانونی خود توسط مجرب ترین متخصصان حقوقی می توانید با مشاوران مجرب ایلیا در ارتباط باشید و از طریق آن ها امور حقوقی شرکت خود را به پیش ببرید. 

مدارک لازم برای اخذ پلمپ دفاتر مالی

  1. ارائه فتوکپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل کلیه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل در دفترخانه اسناد رسمی.
  2. ارائه فایل اسکن شده روزنامه رسمی تاسیس شرکت.
  3. ارائه فایل اسکن شده روزنامه رسمی
  4. ارائه آخرین تغییرات شرکت.
  5. ارائه مهر شرکت.
  6. کامل نمودن فرم اینترنتی.

پرداخت هزینه پلمپ دفاتر 98

دفاتر پلمپ یک شرکت ، مجموعه هزینه ها و درآمدهای سالانه یک تاجر را ثبت می کند و آن را در اختیار مراجع ذی صلاح خواهد گذاشت. دفاتر پلمپ قبل از اقدام به ثبت گزارشات مالی باید توسط نمایندگان اداره ثبت پلمپ شود . دفاتر پلمپ در سال 98 از مواردی است که با نزدیک شدن هرچه بیشتر به انتهای سال مالی باید به آن رسیدگی شود .

بر اساس ماده 6 قوانین تجارت ، تمامی شرکت ها در زمان تاسیس و پس از آن باید برای دریافت پلمپ دفاتر خود اقدام کنند . در صورت عدم پرداختن به موضوع پلمپ دفاتر مالی ، مشمول جریمه مالیاتی می شود . در صورت نپرداختن به مسئله پلمپ دفاتر سالانه خود و در صورت مواجه شدن با مشکلات ثبتی در آینده در راستای اخذ پلمپ دفاتر شرکت و برآورد هزینه پلمپ دفاتر در سال 98 با مشاوران مجتمع ایلیا در ارتباط باشید .

جریمه عدم ارائه دفاتر چقدر جریمه دارد؟

جریمه عدم ارائه دفاتر قانونی،مطابق قانون معادل ۲۰ درصد مالیات خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های مجتمع ایلیا تماس گرفته و امور تخصصی پلمپ دفاتر خود را از طریق ارتباط با کارشناسان مجرب این مجموعه امور خود را پیگیری کنید .

تماس با مجتمع حقوقی ایلیا

شعبه کرج : 02632137

شعبه تهران : 02126655119
 

مشاوره آنی
مجتمع ایلیا ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی در راستا ارائه خدمات با حداقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

پلمپ دفاتر و پلمپ دفاتر قانونی

در این مقاله به مطالبی درباره بررسی پلمپ دفاتر پلمپ دفاتر قانونی درخواست پلمپ دفاتر و ثبت پلمپ دفاتر پرداخته شده است مقاله را بخوانید و هر سوالی درباره پلمپ داشتید با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

امور مالیاتی

- اخذ کد اقتصادی-مراحل تخصصی تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی توسط مجتمع خدمات ثبتی و اداری ایلیا صورت می پذیرد.

اظهارنامه مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی - اظهارنامه مالیاتی 94 . ثبت اظهار نامه مالیاتی 93 و 94 .اموزش ثبت و مراحل اظهار نامه مالیاتی

سامانه استعلام کد اقتصادی شرکتها [ویدئو]

سامانه جامع استعلام کد اقتصادی،استعلام صحت کد اقتصادی شرکتها،کداقتصادی شرکتها و جستجو کد اقتصادی بر اساس شماره ثبت به همراه آموزش تصویری

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی - مودیان مالیاتی اغلب پس از برخورد با واژه کد اقتصادی سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود : اینکه «اصلا" کد اقتصادی چیست ؟و برای

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده- در واقع ارزش افزوده اختلاف بین ارزش کالاها و خدمات فروخته شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری شده است . به بیان ساده مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا و خدمات به فروشنده می پردازد و فروشنده نیز باید در دوره های زمانی مشخص آن را به دولت

خدمات مالی و حسابداری

از مهمترین بخش هایی که باید در نظر گرفت بخش مالی و حسابداری هر صنف می باشد . برای این منظور خدماتی لحاظ شده است که به عنوان خدمات حسابداری محسوب می شود که در آن امور مالی و حسابرسی انجام می شود .

کد اقتصادی - هزینه دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی - هزینه دریافت کد اقتصادی - با اخذ کد اقتصادی می توانید اخذ کارت بازرگانی انجام دهید . در مزایده ها شرکت کنید. فاکتور صادر کنید و با شرکت های دولتی قرارداد ببندید . ثبت شرکت ایلیا اخذ کد اقتصادی را برای شما به انجام می رساند.

مهلت تشکیل پرونده مالیاتی

هر شرکت پس از تاسیس باید برای تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نماید. در این مقاله به بررسی شرایط و موارد و مهلت زمان قانونی تشکیل پرونده خواهیم پرداخت.

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید