جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهکارهای ثبت تغییرات شرکت در همدان

ثبت تغییرات شرکت ها در همدان

با اتمام گام های مربوط به ثبت شرکت تمامی شرکا، سهامداران و یا اعضای هیئت مدیره در شرکت می توانند ثبت تغییرات شرکت در همدان را بر طبق صلاحدید جمعی در شرکت بر اساس لزوم انجام دهند. ثبت تغییرات شرکت با در نظر گرفتن قوانین حقوقی و ثبتی انجام شود تا بتوان با استناد به آن ادامه فعالیت های شرکت شکل گیرد. بدین منظور برای تسهیل انجام امور تجاری شرکت ها متن زیر را ارائه می کنیم تا راهنمای مناسب شما در ثبت تغییرات شرکت در همدان باشد.

ثبت تغییرات شرکت ها در همدان

تمامی موسسان یا سهامداران در شرکتها به صورت کلی مسئولیتی به اندازه آنچه در اساسنامه قید می شود دارند از این رو اگر پس اگر پس از ثبت شرکت نیاز به ایجاد تغییر داشتید تنها راهکار حقوقی شما بهره مندی از تجارب اشخاص مجرب در این زمینه خواهد بود . تغییرات می تواند مشمول مواردی مانند جایگزینی یا عزل هیئت مدیره یا فروش سهام باشد. این را بدانید هر تغییری که منجر به تغییر در متن اساسنامه شود باید در اداره ثبت شرکتها مندرج شده و پرونده تغییرات تشکیل داده شود.

صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در همدان

نکته مهمی که پس از ارائه تغییرات قانونی شرکت باید بدانید موضوع تنظیم و نوشتار صورتجلسه تغییرات شرکت است که باید مطابق نوع تغییر درخواستی تهیه و تنظیم انجام شود و از این رو برای تنظیم صورتجلسات تغییرات شرکت همدان باید دقت و اطلاعات لازم را مد نظر قرار دهید. در ادامه انواع صورتجلسات تغییرات شرکت را برای راهنمایی شما در این خصوص شرح می دهیم.

انواع صورتجلسات تغییرات شرکت در همدان

تغییرات در شرکتهای تجاری استان همدان باید در قالب ایجاد و تنظیم صورتجلسات مختص به هر نوع تغییر ارائه اداره ثبت شرکتها شود و از طریق تشریفات قانونی ارائه شود. اگر در زمان مقرر براساس قوانین اداره ثبت شرکتها تغییرات انجام گرفته به اطلاع این ارگان نرسد، با جریمه و گزارشات با عنوان عدم ثبت مواجه می شوید. از این جهت لیست تغییرات ارائه شده زیر که مشاهده می کنید ملزم به ثبت در ادارت ثبت شرکتها می باشد که آن را به شما ارائه می کنیم.

  • ثبت صورتجلسه تغییرات تغییر آدرس شرکت
  • ثبت صورتجلسه تغییرات تغییر موضوع فعالیت شرکت
  • ثبت صورتجلسه تغییرات پیوستن به موضوع فعالیت شرکت
  • ثبت صورتجلسه تغییرات تغییر نام شرکت
  • ثبت صورتجلسه تغییرات افزایش و کاهش سرمایه شرکت
  • ثبت صورتجلسه تغییرات ورود و خروج شریک یا سهامدار
  • ثبت صورتجلسه تغییرات نقل و انتقال سهام یا سهم‌ الشرکه
  • ثبت صورتجلسه تغییرات انتخاب اعضای هیئت‌ مدیره
ثبت تغییرات شرکت ها در همدان
ثبت تغییرات شرکت ها در همدان

ثبت صورتجلسه تغییرآدرس شرکت در همدان

در زمانی که اعضای شرکت تجاری تصمیم به جابه جایی محل اصلی دفتر شرکت داشته باشند، باید این تغییر را از راه تنظیم و ارائه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده که به امضای تمامی شرکا رسیده به اداره ثبت شرکت مرتبط با حوزه فعالیت خود ابلاغ کنند.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت در همدان

موضوع شرکتها در زمان ثبت آن مشخص می شود. اگر در آینده کاری تجار نیاز تغییر موضوع حس شود با تشکیل مجمع عمومی در شرایطی که بعد از به اتمام گام های ثبت موسسین اقدام کنند می توانند موضوع فعالیت خود را تغییر دهند.

ثبت الحاق به موضوع شرکت در همدان

اگربه هر دلیلی نتوانستید در ابتدای ثبت شرکت موضوعی را ثبت کنید پس از به پایان رسیدن ثبت شرکت و با مهیا شدن شرایط موضوع مورد نظر، می توانید موضوعتان آن را تغییر بدهید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در همدان

اگر یک شرکت تجاری به اشخاص جدیدی فروخته شود در صورت تمایل شرکا می توان نام شرک را تغییر داد و مناسب با موضوع شرکت آن را در اساسنامه تغییرات شرکت درج کرد. این موضوع کاملاً به سلیقه موسسین بستگی داشته و اجباری در این امر نیست. تمامی تغییرات شرکتها باید از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه در همدان

در صورتی که موسسین شرکت های تجاری در همدان با صلاحدید براساس نیاز شرکت میتوانند برای افزایش سرمایه در زمان تاسیس شرکت اقدم کنند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی تغییر خواهدداشت.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه در همدان

اگر شرکتها در زمان فعالیت خود به این موضوع پی ببرند که نیاز به کاهش میزان سرمایه ثبت شده در زمان تاسیس شرکت دارند و سرمایه درون شرکت دارای حدی بیش از زمان تاسیس آن است و یا در صورت متضرر شدن شرکت و یا در زمان خروج شرکای شرکتکه میزان سرمایه را کاهش می دهد شرکتها می توانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت ها در همدان

  • ارائه رونوشت اساسنامه شرکت و همه ورقه های ثبت شرکت.
  • روزنامه رسمی تاسیس شرکت همراه با آخرین تغییرانی که در شرکت اعمال شده است.
  • فهرستی از شرکای شرکت.
  • مدارک شناسایی برابر اصل همه اعضای هیات مدیره و سهامداران.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در همدان

تغییرات شرکت مسئولیت محدود در صورت تقاضای موسسین در مجامع عمومی انجام می شود. این تغییرات باید بصورت تخصصی توسط کارشناسان حقوقی انجام گیرد. تغییرات شرکت مسئولیت محدود در مواقعی مانند افزایش یا کاهش سرمایه شرکت ها، تغییر آدرس شرکت ها و مواردی که باعث ایجاد تغییر در اساسنامه شرکت شود انجام می شود.

ثبت تغییرات سهامی خاص در همدان

شرکت های سهامی خاص در همدان باید برطبق اصول و قوانین حقوقی در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسند تا بتواند فعالیت قانونی خود را در کشور انجام دهند. پس از ثبت شرکت به هر دلیلی امکان تغییر در اساسنامه ثبت شده شرکت وجود دارد. شرکت های سهامی خاص به دلیل سهام بودن شکل سرمایه شرکت در صورت تغییر در سرمایه باید آن را تغییر داده و با تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت ها آن را در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسانید.

ثبت تغییرات موسسه همدان

موسسات غیرتجاری و شرکتهای تجاری باید بر اساس قوانین اداره ثبت به ثبت رسند. تغییرات موسسات باید به مانند شرکتهای غیرتجاری در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده و با بازبینی کارشناسان حقوقی بتوان آن را در اساسنامه شرکت ثبت کرد. تغییرات باید به امضای تمامی حق امضاداران که می تواند مشمول شرکا و سهامداران باشد رسیده و در قالب صورتجلسه ارائه شود.

هزینه ثبت تغییرات شرکتها و موسسات

هر تغییری مشمول پرداخت هزینه و تعرفه های خاص به خود می باشد . از این رو اگر بفکر ثبت تغییرات در شرکت تجاری یا موسسه غیرتجاری هستید بهتر است برای اطلاع از هزینه های تغییرات شرکتها هم اکنون با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته و لیست هزینه ها را اخذ کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در همدان و شهرستان های

  • ثبت تغییرات شرکت در همدان
  • ثبت تغییرات شرکت در ملایر
  • ثبت تغییرات شرکت در نهاوند
  • ثبت تغییرات شرکت در تویسرکان
  • ثبت تغییرات شرکت در کبودر اهنگ
  • ثبت تغییرات شرکت در اسد آباد
  • ثبت تغییرات شرکت در رزن
  • ثبت تغییرات شرکت در فامنین
  • ثبت تغییرات شرکت در گزین
5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها