جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت شرکت تجاری در قانون تجارت باید اصول خاصی را پیروی کنند از این رو در صورت تمایل به ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد تنها کافی است با ما در ادامه متن زیر همراه بوده و در صورت پیش آمدن هر سوالی در این زمینه با وکلای پایه یک ایلیا تماس بگیرید.

نکات ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

اشخاص برای استفاده از تجربیات و تخصص و سرمایه یکدیگر فعالیتهای مختلفی را در نظر میگیرند یکی از مهترین آنها ثبت شرکت می باشد. متعارفترین قالب ثبتی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شرکت با مسئولیت محدود سهامی خاص می باید باید بدانید این دو نوع تنها قالب ثبتی نمی باشد در قانون تجارت 8 قالب ثبتی نام برده شده است که متقاضیان میتوانند با توجه به فعالیتهای خود هریک از آنها را به ثبت برسانند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

با توجه به قالب ثبتی انتخابی خود مدارک متفاوتی نیز باید نهیه فرمایید اما اصلی ترین مدارک مورد نیاز ارائه مدارک شناسایی که شامل کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران می باشد.

اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نیز الزامی می باشد چنانچه موضوع فعالیت شما نیازمند به مجوز باشد می بایست مجوزهای لازم را از ارگان های ذی ربط تهیه فرمایید کارشناسان متخصص مجتمع ثبتی ایلیا می تواند بهترین یاری رسان شما عزیزان در این زمینه باشد.

مراحل ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

یکی از اولین مراحل برای ثبت یک شرکت تجاری در کهگیلویه و بویراحمد مشخص کردن میزان سرمایه اولیه شرکت و موضوع فعالیت می باشد بعد از مشخص کردن این موارد موسسین شرکت می بایست 5 اسم منتخب خود را به ترتیب اولویت اعلام نمایند تا در صورتی این اسامی قبلا به ثبت نرسیده باشد مورد تایید کارشناس اداره ثبت شرکتها قرار بگیرد باید بدانید که اسم انتخابی شما می بایست از 3سیلاب با ریشه فارسی انتخاب شود در غیر این صورت منجر به رد اسامی می گردد.

حال نوبت به ثبت سامانه ای میرسد میتوانید با مراجعه به سایت ثبت شرکتها مراحل ثبتی خود را انجام دهید توجه داشته باشید ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی نیازمند تخصص و تجربه لازم در این زمینه می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کهگیلویه و بویراحمد

شرکتهای تجاری که دارای تقاضای زیاد در اداره ثبت شرکت های کهگیلویه و بویراحمد هستند را می توان شرکت با مسئولیت محدود دانست که برای ثبت آن می توان مدارک را آماده و با ارسال آن ها به وکلای حقوقی و پایه یک ایلیا در مسیر ثبت شرکتتان گام بردارید.

ثبت شرکت سهامی خاص در کهگیلویه و بویراحمد

شرکتهای سهامی خاص از موارد قابل ثبت و دارای تقاضا برای قانونی انجام شدن امور حقوقی و تجارت در عرصه بین المللی دانست . ثبت شرکت سهامی خاص در کهگلویه و بویراحمد را می توانید در کم ترین زمان تنها با یک تماس انجام داده و خیال خود را از بابت انجام امور تجاری در حیطه قانون آسوده سازید. بهتر است بدانید در نام گذاری شرکت سهامی خاص باید عبارت سهامی قید شوند.

ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت شرکت پیمانکاری در کهگیلویه و بویراحمد

ماهیت شرکت پیمانکاری را باید اخذ پروژه های عمرانی و ساختمان سازی دولتی و غیردولتی دانست که خود به نوبه خود دارای شروط خاص بوده و هر تاجر باید تمامی مدارک خود و شرکای شرکت خود را در سامانه اداره ثبت شرکتها بارگزاری کرده و تنها با یکبار مراجعه به مجتمع ثبتی ایلیا می توانید مشاوره تخصصی و رایگان اخذ کنید.

ثبت شرکت خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد

شرکت خدماتی به منظور انجام اموری مانند نظافت و ارائه خدمات به جوامع و کسب سود حاصل از خدمت رسانی تاسیس می شوند. برای ثبت این نوع شرکتها با موضوع فعالیت خدمات می توانید از بین 7 نوع شرکت تجاری قابل ثبت مسئولیت محدود و سهامی را انتخاب و آن را در اداره ثبت شرکتهات به ثبت رسانید.

ثبت شرکت بازرگانی در کهگیلویه و بویراحمد

نام دیگر شرکت های بازرگانی را می توان شرکت های تجاری دانست که با هدف انجام امور تجاری اقدام به فعالیت می کنند و سود حاصل از تجارت را اخذ می کنند. برای روشن شدن ماهیت شرکت های بازرگانی می توان شرکتهای مسئولیت محدود و سهامی را نام برد که هرکدام به نوبه خود می توانند با ثبت در اداره اسناد و املاک یا همان ثبت شرکتها به صورت حرفه ای اقدام به فعالیت کنند و در زمینه های ارائه خدمات یا تولید محصولات در بازارهای هدف فعالیت کنند.

ثبت موسسه در کهگیلویه و بویراحمد

موسسات غیرتجاری به دور از ماهیت بازرگانی و تنها با خدمات رسانی فعالیت می کنند. هر کدام از اقدامات در موسسات غیرتجاری باید بر طبق قوانین اداره ثبت شرکت ها انجام پذیرد و با ثبت موسسه در این اداره و تعیین نوع انتفاعی و غیرانتفاعی می توان به فعالیت خود در کهگلویه و بویر احمد ادامه داده و در حیطه قوانین فعالیت کنند. عمده فعالیت موسسات را می توان آموزش، خدمت رسانی و خیریه دانست که هر کدام بسته به کسب سود و غیر آن قابلیت ثبت را دارا می باشند.

زمان و هزینه ثبت شرکت در کهگیلویه و بویراحمد

مدت زمان تاسیس شرکت در این شهرستان تقریبا 25 الی 30 روز کاری می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از میزان هزینه های ثبت شرکت خود در کهگیلویه و بویراحمد با کارشناسان کاردان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

واحدهای ثبت شرکت در استان یاسوج

  • ثبت شرکت در باشت
  • ثبت شرکت در بویراحمد
  • ثبت شرکت در بهمئی
  • ثبت شرکت در چرام
  • ثبت شرکت در دنا
  • ثبت شرکت در کهگلویه
  • ثبت شرکت در گچساران
  • ثبت شرکت در لنده
  • ثبت شرکت در مارگون
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها