جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

چرا باید ثبت تغییرات شرکت در گرگان را انجام داد؟

ثبت تغییرات شرکت در گرگان

با به پایان رسیدن مراحل ثبت شرکت شماره ثبت و شناسه ملی اختصاصی را دریافت خواهید کرد و بدین ترتیب می توانید فعالیت خودتان را شروع کنید. خاطر نشان می شویم که تنها بر اساس اختیارهایی که در اساسنامه تعیین شده است می توانید ثبت تغییرات شرکت را انجام بدهید و در خارج از مواردی که در اساسنامه ذکر شده است ممکن نمی باشد.

تصمیم گیری درباره تغییرات در مجمع عمومی فوق العاده و عادی به صورت فوق العاده صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت در گرگان

بعد از اینکه شرکتی به ثبت رسید می توان در همه و یا مواردی از اساسنامه و یا هر آنچه که به شرکت مربوط می باشد تغییراتی را ایجاد نماید. ثبت تغییرات شرکت هم مثل ثبت خود شرکت الزامی می باشد.

مقصود از تغییرات و تصمیم های شرکت ها، همه تغییرات و تصمیم های شرکت می باشد که در مجمع عمومی عادی و یا مجمع عمومی فوق العاده و یا در جلسه های هیات مدیره مطابق ضرورت هایی انجام می شود.

انواع صورتجلسه در ثبت تغییرات شرکت تجاری

چرا باید از انواع تغییراتی که باید در قانون به آن رسیدگی شود گفت؟ صورتجلسه تغییرات را باید برای هر تغییری در شرکت تنظیم و برای اجرا آن اقدام کنید. شرکتهای تجاری بعد از ثبت مشمول تغییرات خواهد شد که موسسین آن را باید در اداره ثبت شرکتها به تایید بازرسین برسانند.

در ادامه انواع تغییرات را که مشمول تغییر آدرس، تغییر هیئت مدیره و موضوع شرکت و دیگر موارد را شامل می شود می توانید مشاهده کنید.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع شرکت در گرگان

در صورتی که شرکت به گونه است که ادامه فعالیت شرکت ممکن نیست تغییر در موضوع فعالیت شرکت راه حل مناسبی می باشد. به موجب همین امر در قانون تجارت به موسسان این اجازه داده می شود که جهت تغییر موضوع فعالیت خود اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع شرکت در گرگان

شما می توانید در هر زمانی پس از ثبت شرکت خود با کسب مجوزهای لازم اقدام به الحاق به موضوع نمایید و آن را به اداره ثبت شرکت در گرگان اطلاع دهید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در گرگان

در صورت انتقال شرکت به اعضای جدید این امکان وجود دارد که مالکین جدید مایل باشند نام جدیدی طبق نظر خود برای شرکت برگزینند، در این شرایط باید از شیوه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده جهت تغییر نام اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه افزایش شرکت در گرگان

در صورتی که نیاز باشد و سهامداران مصلحت را در این ببینند که شرکت به افزایش سرمایه نیاز دارد می توانند جهت افزایش سرمایه اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت در گرگان

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از مقدار لازم است و یا چنانچه شرکت بدهی داشته باشد، و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت برای کاهش سرمایه اقدام نمایند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در گرگان

چنانچه سهامداران شرکت بخواهند از شرکت خارج شوند می توانند با تنظیم نمودن صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این موضوع را به اداره ثبت شرکتها ابلاغ کنند. هم چنین می توانند سهامداری را هم جایگزین کنند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در گرگان

هنگامی که یکی از شرکا و یا سهامداران قصد خروج از شرکت یا موسسه را داشته باشند ، جهت جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضاء هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در گرگان

انتصاب اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر تصدی آنها و یا برگزیدن افراد جدید به جای آنها با اتخاذ تصمیم در مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

ثبت تغییرات شرکت در گرگان

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در گرگان

بازرسان در شرکتهای سهامی خاص می توانند تا یکسال تصدی را قبول کنند و پس از به پایان رسیدن این دوره هم می توانند در سمت خودشان باقی بمانند.

اصلاح مواد اساسنامه در گرگان

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مصوب و منعکس گردد.

ثبت صورتجلسه انحلال شرکت در در گرگان

در شرایط ویژه مانند افزایش مشکلات مالی شرکت یا فوت سهامداران و شرکای اصلی اعضای شرکت می توانند جهت انحلال شرکت مبادرت ورزند. این امر از طریق تنظیم و ثبت صورتجلسه انحلال امکانپذیر می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات شرکت در گرگان

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در گرگان

  • تسلیم اوراق ثبتی شرکت و آگهی تاسیس.
  • ارائه آخرین آگهی تغییرات و یا روزنامه رسمی.
  • تسلیم فتوکپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در گرگان

  • ارائه روزنامه مربوط به ثبت شرکت.
  • ارائه آخرین آگهی تغییرات به همراه روزنامه رسمی آن.
  • ارائه اظهارنامه ثبت شرکت.
  • تسلیم لیست آخرین نقل و انتقالات سهام شرکت.
  • تسلیم مدارک هویتی برابر اصل شده همه سهامداران و اعضای هیئت مدیره.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در گرگان

شرکت سهامی در صورت تغییرات اجباری باید اقدام به تشکیل مجامع عمومی فوق العاده کرده و با دعوت سهامداران خود در کم ترین زمان می توانند صورتجلسه تغییرات را به امضا سهامداران و حق امضاداران برسانید.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در گرگان

شرکت مسئولیت محدود را می توانید هر زمان که نیاز بود تغییر دهید. از این رو باید گام های ثبت تغییرات در این شرکت ها را بدانید سپس اقدام به تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات کنید و آن را تسلیم اداره ثبت شرکتها برای تایید کنید.

ثبت تغییرات موسسه در گرگان

موسسات با موضضوع فعالیت متفاوت در اداره ثبت شرکتها قابلیت تغییر را دارند. اگر شما نیز پس از ثبت موسسه به صورت اجباری یا اختیاری در مسیر ثبت تغییرات گام برداشته اید ملزم به انجام تمامی اصول مندرج در اداره ثبت شرکت ها هستید. وکلای مجتمع ثبتی ایلیا در مسیر ثبت تغییرات موسسه راهنمای شما می باشد.

هزینه های ثبت تغییرات

تعرفه های ثبت تغییرات شرکت در گرگان به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن ها هزینه مربوط به درج در روزنامه کثیرالانتشار، حق الزحمه وکیل و ارائه مدارک و مجوزهای مربوطه خواهد بود.

برای دریافت لیست کامل ثبت تغییرات شرکتهای تجاری استان گلستان تنها کافی است با وکلای مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در گلستان و شهرستان های آن

  • ثبت تغییرات شرکت در گرگان.
  • ثبت تغییرات شرکت در بندرگز.
  • ثبت تغییرات شرکت در بندر ترکمان.
  • ثبت تغییرات شرکت در گنبدکاووس.
  • ثبت تغییرات شرکت در علی آباد کتول.
  • ثبت تغییرات شرکت در آزادشهر.
  • ثبت تغییرات شرکت در کلاله.
  • ثبت تغییرات شرکت در مینودشت.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها