جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان آسان

ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان

بعد از اینکه یک شرکتی به ثبت رسید می‌تواند در مواردی از اساسنامه و یا هر آنچه به شرکت مربوط است تغییراتی را ایجاد کرد. برای ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان تنها کافی است در ادامه متن زیر همراه ما باشید و راهنمایی های لازم را اخذ کنید.

ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان

شما زمانی که می خواهید صاحب یک شخصیت حقوقی باشید که شماره ثبت و شناسه ملی داشته باشید. در این صورت مطابق اختیاراتی که در اساسنامه درج شده است می توانید تغییراتی را در شرکت خود انجام بدهید که به انجام رسانیدن این تغییرات بر اساس تشریفاتی که در قانون تجارت مطرح است ممکن می باشد.

مقصود از تغییرات و تصمیم‌ های شرکت‌ ها همه تغییرات و تصمیم‌ هایی هست که در مجمع عمومی عادی و یا فوق‌ العاده و یا در جلسه‌ های هیات مدیره مطابق الزاماتی انجام می‌شود.

مدارک مورد نیاز ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در هرمزگان

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در هرمزگان

  • آگهی تاسیس شرکت با مسئولیت محدود
  •  آخرین آگهی تغییرات
  • کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در هرمزگان

  • روزنامه رسمی
  •  ارائه آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • اظهارنامه شرکت

نحوه ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان

برای ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان می‌ توانید در پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir  مراجعه نموده و صورت‌جلسه‌ ای را تنظیم کنید و ذیل آن را نیز باید اعضای شرکت امضا کنند.

شرکت‌هایی که با مجوز ثبت شده اند برای ثبت تغییرات خود باید از سازمان های مختلف گروهی مجوز بگیرند و صورتجلسه تغییراتی را که به واسطه مجوز تایید شده اند را به همراه اصل مدارک و جواز به اداره ثبت شرکت ها ارائه کنند.

ثبت تغییرات شرکت در هرمزگان

انواع صورتجلسه تغییرات در شرکت هرمزگان

هر تغییری مشمول قوانین تجارت است که باید در انجام آن ها دقت لازم را به عمل آورد از این رو تغییراتی که متن اساسنامه را دستخوش تغییرات می کند و در مفاد قانون تصویب شده تاثیر می گذارد باید اطلاعات کامل و تخصصی را دریافت کرد زیرا راهگشای اقدامات تجاری شما خواهد بود.

در صورت تمایل به انجام هر تغییری در شرکتهای تجاری شهر هرمزگان تنها کافی است با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید و صفرتا صد امور تغییراتتشرکت را به ما بسپارید.

ثبت صورتجلسه تغییرآدرس شرکت در هرمزگان

چنانچه سهامداران برای جابه جایی دفتر شرکت اقدام کنند باید این تغییر را به واسطه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده را به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسانند.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت شرکت در هرمزگان

چنانچه بعد از به اتمام رسیدن پروسه ثبت شرکت موسسان به این نتیجه برسند که موضوع فعالیتشان قابل اجرا نمی باشد می توانند موضوع فعالیت شرکت خودشان را تغییر بدهند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع فعالیت شرکت در هرمزگان

ممکن است که در ابتدای شرکت به هر علتی موفق نشوید موضوعی را ثبت کنید بعد از به پایان رسیدن مراحل ثبت شرکت و با مهیا شدن شرایط موضوع مورد نظر را به موضوع فعالیت خودتان الحاق و یا اضافه کنید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در هرمزگان

چنانچه شرکت به اشخاص جدیدی واگذار شود ممکن است که مالکان جدید بخواهند بنا به سلیقه خودشان اسمی را برای شرکت انتخاب کنند. در این حالت باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام شرکت اقدام نمایند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه شرکت در هرمزگان

در صورتی که شرکت صلاح بداند و سهامداران نیاز داشته باشند می توانند برای بیشتر شدن سرمایه اولیه اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت در هرمزگان

در صورتی که شرکت ها در زمان فعالیت خودشان متوجه بشوند که میزان سرمایه آن ها بیشتر از حد نیاز می باشد و یا شرکت به ضرر و زیان چار شود و یا با خارج شدن یکی از شرکا سرمایه آن هم  خارج گردد شرکا می توانند بر اساس قانون تجارت برای کاهش سرمایه اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در هرمزگان

چنانچه بعضی از سهامداران و یا شرکا بخواهند از شرکت خارج بشوند می توانند صورتجلسه ای را تنظیم کنند و این امر را به اداره ثبت شرکت ها ابلاغ کنند هم چنین می توانند سهامداری را هم جایگزین کنند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در هرمزگان

هنگام خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند .

اصلاح ماده اساسنامه شرکت در هرمزگان

در صورت تغییر هریک از مواد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد.

ثبت صورتجلسه انحلال شرکت در هرمزگان

با به وجود آمدن شرایط خاص مانند ورشکستگی یا فوت اعضا برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت صورت می پذیرد و طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات تخصصی به شما متقاضیان محترم می باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در هرمزگان و شهرستان های آن

  • بندرعباس
  • بندرلنگه
  • میناب
  • قشم
  • بندر خمیر
  • جاسک
  • درگاهان
  • کیش
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها