جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهکارهای قانونی ثبت تغییرات شرکت در ساری

ثبت تغییرات شرکت در ساری
ما در این مقاله به مطالبی درباره ثبت تغییرات شرکت در ساری پرداخته ایم. در صورتی که می خواهید برای ثبت تغییرات شرکت خود اقدام کنید ولی اطلاعات لازم و کافی در این زمینه را ندارید بهتان پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ثبت تغییرات شرکت در ساری

مقررات و قوانین خاصی برای ایجاد تغییرات شرکت در ساری باید اجرا شود که قانون تجارت به تفضیل آن پرداخته است. که این تصمیمات باید در مجمع عمومی فوق العاده مورد بررسی قرار بگیرد و پس از تصویب این مجمع صورتجلسه تنظیم و تدوین می گردد و به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در ساری می رسد.

انواع ثبت صورتجلسه ثبت تغییرات در شرکتهای تجاری

هر شرکت تجاری پس از آنکه تمامی مراحل برای ثبت شرکت را در اداره ثبت گذراند می تواند فعالیت قانونی را انجام دهد. از این رو در شرایط خاصی که شرکت نیاز به تغییر داشت با تشکیل صورتجلسه ثبت تغییرات امور را به اداره ثبت جهت بازرسی اعلام کنند.

بهتر است بدانید مواردی مانند تغییر آدرس شرکت، افزایش یا کاهش سرمایه شرکت، تعیین و خروج هیئت مدیره تا مواردی مانند انحلال شرکت جزو اقداماتی است که باید در مجامع با تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت درج شود. در ادامه نکات حقوقی در زمینه ثبت صورتجلسه را ارائه می دهیم.

ثبت صورتجلسه تغییر آدرس شرکت در ساری

چنانچه مقر و آدرس ثبت شده شرکت تغییر پیدا کند، باید مجمع عمومی فوق العاده جلسه ای را تشکیل بدهد و صورتجلسه تنظیم شود این صورتجلسه را  باید همه شرکا امضا کنند تا تغییر آدرس شرکت به صورت رسمی به اداره ثبت شرکتها ابلاغ گردد.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع شرکت در ساری

تغییر در موضوع فعالیت عموما به این خاطر می باشد که موضوع به ثبت رسیده قابلیت انجام ندارد در این صورت این اجازه در قانون تجارت به موسسین داده شده است که اقدام به تغییرموضوع فعالیت خود نمایند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع شرکت در ساری

شما میتوانید در هر زمانی بعد از ثبت شرکت خود با در دست داشتن مجوزهای لازم اقدام به الحاق به موضوع نمایید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در ساری

ممکن است شرکت به علل مختلفی مایل به تغییر نام قبلی خود و فعالیت با نام جدیدی باشد. جهت انجام تغییر اسم شرکت در ساری بعد از آنکه صورتجلسه را تنظیم نمودید و مجمع عمومی فوق العاده برای تایید و امضا تشکیل شد باید صورتجلسه تنظیم شده را همراه با مدارک شرکت و فتوکپی مدارک شناسایی مدیرعامل همراه با اسم های انتخابی به ترتیب اولویت به اداره ثبت شرکتها ارجاع می شود.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه شرکت در ساری

در صورت صلاحدید و نیاز شرکت سهامداران میتوانند جهت افزایش سرمایه اولیه مبادرت ورزند. این امر مطابق نوع شخصیت حقوقی متغیر می باشد.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت در ساری

در صورتی که شرکت ها در زمان فعالیت خودشان متوجه این شوند که میزان سرمایه ثبت شده آن ها از حد مجاز بیشتر است و یا شرکت با ضرر و زیان مواجه می شود و یا با خارج شدن یکی از شرکا سرمایه آن هم خارج می شود شرکت ها می توانند بر اساس قانون تجارت جهت کاهش سرمایه اقدام کنند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در ساری

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال میتوانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در ساری

برای هرگونه تغییر در سرمایه و میزان سهم الشرکه شرکای شرکت ، بایستی صورتجلسه مربوط تنظیم شده و با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده اعضای هیات مدیره آن را امضا نمایند تا با مدارک مربوط به اداره ثبت شرکتها جهت ثبت آگهی ارجاع شود.

 

ثبت تغییرات شرکت در ساری

 

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در ساری

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا انتخاب افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در ساری

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند سمت خود را تمدید نمایند.

اصلاح مواد اساسنامه در ساری

در صورتی که تمایل دارید هر کدام یک از محتواهای اساسنامه را تغییر بدهید باید این امر در صورتجلسه اعلام شود.

ثبت صورتجلسه انحلال شرکت در ساری

با به وجود آمدن شرایط خاص مانند ورشکستگی یا فوت اعضا برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت صورت می گیرد و به صورت صورتجلسه ای به اداره ثبت شرکتها ابلاغ می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات در ساری

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در ساری

  • همه اوراق ثبتی شرکت و آگهی تاسیس.
  • آخرین آگهی تغییرات و یا روزنامه رسمی.
  • شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیات مدیره شرکت سهامی خاص در ساری

  • روزنامه ثبت شرکت.
  • ارائه آگهی تغییرات به همراه روزنامه رسمی.
  • اظهارنامه شرکت.
  • لیستی از آخرین نقل و انتقالات سهام شرکت.
  • مدارک شناسایی کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در ساری

تغییرات در شرکت های مسئولیت محدود به دو صورت امکان می پذیرد یک روش ثبت تغییرات توسط متقاضی دومی ثبت تغییرات توسط کارشناسان حقوقی معتبر. روش دوم مطمئن ترین و آسان ترین روش برای ثبت تغییرات مسئولیت محدود می باشد.

اگر تمایل به ثبت تغییرات در شرکت تجاری هستید می توانید بر روی تجارب کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا حساب کنید.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در ساری

شرکت سهامی خاص با اعلام پذیره نویسی افزایش سهام را انجام می دهد . از این رو اگر مایل به ثبت تغییرات از تغییر آدرس گرفته تا انحلال آن دارید تنها کافی است با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت تغییرات موسسه در ساری

موسسات با انجام امور غیرتجاری در مسیر ثبت تغییرات خود در آینده دقیقا با فرمول ثبت تغییرات شرکتهای تجاری با تشکیل جلسات با حضور موسسان اقدام به ارائه و تنظیم اساسنامه می کند. در این راه باید صورتجلسه تغییر شرکت به صلاحدید اعضا برسد.

هزینه ثبت تغییرات شرکت های تجاری در استان مازندران

چرا باید تعرفه های ثبت تغییرات را بدانید؟ آیا در انجام امور تجاری راهنمای شما می باشد؟ باید بگوییم بله هزینه های ثبت تغییرات شرکتها بر اساس نوع آن ها و با تشکیل مجامع عومی و تنظیم صورتجلسه امکان می پذیرد.

برای انجام هر نوع اقدامی مبنی بر اخذ لیست هزینه های تغییرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در مازندران و شهرستان های آن

  • ساری
  • بابل
  • قائم شهر
  • عباس آباد
  • آمل
  • چالوس
  • رامسر
  • بهشر
  • رویان
  • بابلسر
  • نوشهر
  • تنکابن
  • جویبار
  • نور
  • محمودآباد
  • نکا
  • فریدون کنار
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها