جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در بجنورد

ثبت تغییرات شرکت در بجنورد

پس از ثبت شرکت در بجنورد به دلایل عدیده ای شرکا می توانند تغییراتی را اعمال کنند، ما در این مقاله می خواهیم درباره ثبت تغییرات شرکت در بجنورد مطالبی را ارائه نماییم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نکات تخصصی ثبت تغییرات شرکت در بجنورد

تغییرات شرکت پس از به پایان بردن فرآیند ثبت شرکت امکان پذیر می گردد. این تغییرات می تواند به میل صاحبان شرکت و موسسات بوده و یا ناشی از شرایط پیش آمده باشد. این تغییرات باتوجه به آنچه در اساسنامه ذکر گردیده است قابل انجام بوده و اختیار تصمیم گیری در مورد آنها با مجامع عمومی عادی و فوق العاده می باشد.

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در بجنورد

برای انجام شدن تغییرات در شرکت ها و موسسه ها باید برای ثبت آن ها اقدام کنید. توجه داشته باشید که تهیه و تنظیم صورتجلسه مجامع گوناگون ازالزامات است. در صورتی که تغییرات مورد درخواست به اصلاح محتوای اساسنامه منجر شود تصمیم گیری درباره آن در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

به این نکته توجه کنید که هر تغییراتی درباره شخصیت های حقوقی باید به اطلاع اداره ثبت شرکت ها و موسسه های غیر تجاری ابلاغ رسانی شود.

چنانچه شرکتها اقدام به جا به جایی دفتر مرکزی خود نمایند می بایست از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده آن را به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در بجنورد برسانند.

ثبت تغییر موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در بجنورد

تغییر در موضوع فعالیت عموماً به این دلیل می باشد که موضوع به ثبت رسیده دیگر قابل انجام نیست ، در این صورت این اجازه در قانون تجارت به موسسین داده شده است که اقدام به تغییرموضوع فعالیت خود نمایند.

ثبت الحاق به زمینه فعالیت شرکت در بجنورد

شما می توانید در هر زمانی بعد از ثبت شرکت خود با اخذ مجوز مربوط به موضوع تازه در صورتی که کسب مجوز لازم باشد ، اقدام به الحاق به موضوع نمایید.

ثبت تغییرات شرکت در بجنورد

ثبت تغییر نام شرکت در بجنورد

در صورتی که شرکت به افراد جدیدی منتقل شود این امکان وجود دارد که مالکین جدید نام جدیدی را برای شرکت در نظر بگیرند، در این صورت باید از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام اقدام کنند.

ثبت تغییر افزایش سرمایه ثبت شده شرکتها و موسسات در بجنورد

در صورت بروز شرایطی که افزایش سرمایه را ایجاب می کند و یا در صورت تمایل صاحبان شرکت یا موسسه می توانند جهت افزایش سرمایه اولیه خود مبادرت ورزند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی متفاوت می باشد.

ثبت تغییر کاهش سرمایه اولیه شخصیت حقوقی در بجنورد

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبتی آنها بیش از حد نیاز است و یا در شرایطی که شرکت متضرر گردد و یا اگر به خاطر خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت با تنظیم صورتجلسه اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت تغییر ورود و خروج شریک یا سهامدار در بجنورد

در صورت ورود و خروج شرکا اعضا میتوانند با تحریر صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال می توانند سهامداری را نیز به جای وی برگزینند.

ثبت نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در بجنورد

در زمان خروج شرکا از شرکت، به منظور جلوگیری از بیرون رفتن سرمایه شرکت و کاهش سرمایه شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت منتقل کنند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متغیر می باشد.

انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در بجنورد

نخستین انتخاب اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا انتخاب افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در بجنورد

در شرکتهای سهامی خاص مدت زمان تصدی بازرسین برابر با یک سال است و بعد از پایان این مدت می توانند سمت خود را تمدید نمایند.

انحلال شرکت در بجنورد

با به وجود آمدن شرایط ویژه همچون ورشکستگی شرکت یا فوت احدی از اعضا و … برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت قابل انجام است و طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات شرکت در بجنورد

مدارک مورد نیاز جهت تحریر صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود

  • تحویل اوراق ثبتی شرکت و آگهی تاسیس و روزنامه رسمی ثبت شرکت در بجنورد
  • تصویر آخرین آگهی تغییرات و یا روزنامه رسمی
  • برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص

  • روزنامه تاسیس شرکت.
  • ارائه آخرین آگهی تغییرات به همراه روزنامه رسمی.
  • اظهارنامه ثبت شرکت کلیه صفحات.
  • تسلیم لیستی از آخرین نقل و انتقالات سهام شرکت.
  • ارائه مدارک شناسایی برابر اصل شده تمامی سهامداران و اعضاء هیئت مدیره.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در بجنورد

تغییرات در شرکت های تجاری با در نظر گرفتن نوع آن انجام می پذیرد و برای اعمال آن باید مدارک مربوطه را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کرده و با ارائه صورتجلسه تنظیم شده اقدام به تغییرات شرکت کنید.

در این بین اگر شرکت با مسئولیت محدود داشته باشید و اقداماتی را برای اینده کاری خود در نظر گرفته اید که نیازمند تغییرات است می توانید آنها را با مشاوره دقیق و تخصصی کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا پیش ببرید.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در بجنورد

در صورت تمایل به ثبت تغییرات در اساسنامه شرکت سهامی خاص نیازمند تخصص دارید که در مجتمع ثبتی ایلیا این امر تنها در یک جلسه کاری انجام می پذیرد و می تواند راهنمای تخصصی شما در مسیر ثبت تغییرات و سود آوری حرفه تجاری شما باشد. با ما در تماس باشید و نکات را بصورت تخصصی اخذ کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در خراسان شمالی و شهرستان های آن

  • بجنورد
  • شیروان
  • اسفراین
  • آشخانه
  • درق
  • جاجرم
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها