جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در هشتگرد با روشی آسان

ثبت برند در هشتگرد

در این مقاله به نکات مهمی در ثبت برند در هشتگرد خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات تکمیلی بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا در راه ثبت برند خود حرفه ای عمل کرده و با استفاده از تجارب کارشناسان مجرب مجتمع حقوقی ایلیا در کم ترین زمان امور حقوقی خود را انجام دهید.

ثبت برند در هشتگرد

از جمله مواردی که باید برای ثبت برند به آن توجه شود اخذ جوازهای لازم قبل از ثبت برند و ارائه آن به اداره مالکیت صنعتی می باشد . اگر شما متقاضی ثبت برند در هشتگرد هستید باید به انجام امورات مربوط به طراحی حرفه ای برند و علامت تجاری بر طبق قوانین اداره ثبت توجه کنید تا در ادامه انجام مراحل ثبت در هشتگرد با مشکل مواجه نشوید. این امر را می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا پیگیری کنید.

شهر هشتگرد به دلیل صنعتی بودن و وجود کارخانه های تولیدی متعدد و هم چنین وجود کالاهای مشابه در بازار در این شهر نیاز بسیاری را در خود برای ثبت برند و علامت تجاری حس خواهد کرد.

زیرا با ثبت برند می توان به راحتی خود را با نمادی خاص به دیگر اشخاص شناساند و از این طریق با افزایش کیفیت محصولات در زمان اعتبار برند جایگاه خود را بین مصرف کنندگان حفظ کرد.

از سویی ثبت برند در هشتگرد از سواستفاده سودجویان از نماد و ویژگی های محصولتان جلوگیری می کند. زیرا با ثبت قانونی علامت تجاری شما مالک آن خواهید بود و هیچ فردی نمی تواند ادعای مالکیت آن را کند.

مزایای ثبت برند در هشتگرد

  • خاص بودن نماد ، شکل و برند ثبت شده
  • شناسایی مصرف کنندگان با یک برند و علامت ثبت شده
  • سواستفاده از محصول به صفر می رسد
  • برند نمایانگر ویژگی خاص محصول است
  • می توان از مزایای دولتی بهره برد
  • می توان برند را در سطح بین المللی به ثبت رساند و از این طریق خود را به جهان معرفی کرد.
  • از حمایت های قانونی ثبت برند بهره جست

شرایط ثبت برند در هشتگرد

برای ثبت برند در هشتگرد باید شرایط مندرج در اداره ثبت علائم تجاری را که در سایت اداره مالکیت صنعتی درج شده را مدنظر قرار داد که از جمله آن ها می توان به ثبت نشدن از قبل برند توسط شخصی دیگر اشاره کرد که این کار را می توان در قبل از ثبت برند با انجام استعلامات برند انجام داد .

یک برند باید دارای ویژگی های خاص یک محصول یا خدمات باشد که توسط طراح برند و نشان تجاری طراحی شده باشد.

برند در صورت وجود حروف غیرفارسی باید کارت بازرگانی همراه داشته باشد و به اداره مالکیت صنعتی ارائه شود. برند ارائه شده بهتر است توسط کارشناسان حرفه ای به ثبت برسد تا با مشکلات عدیده ای در آینده برخورد نکند.

ثبت برند در هشتگرد

مدارک ثبت برند در هشتگرد

مدارک برای ثبت به دو صورت حقیقی و حقوقی ارائه می شود.

مدارک ثبت برند افراد حقیقی

  • مدارک شناسایی متقاضی ثبت از جمله شناسنامه و کارت ملی
  • رونوشت از جوازهای کسب ، تاسیس و پروانه بهره برداری
  • رونوشت از کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن
  • ارائه یک نمونه از برند تجاری و لوگو در ابعاد 10در10

مدارک ثبت برند افراد حقوقی

  • مدارک شناسایی متقاضی ثبت از جمله شناسنامه و کارت ملی
  • رونوشت از جوازهای کسب ، تاسیس و پروانه بهره برداری
  • رونوشت از کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن
  • ارائه یک نمونه از برند تجاری و لوگو در ابعاد 10در10
  • ارائه مدارک شرکت
  • تسلیم مدارک وکالت وکیل ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی

نحوه ثبت برند در هشتگرد

در ابتدا برای ثبت برند و علامت تجاری در هشتگرد باید به سایت اداره مالکیت صنعتی به نشانی اینترنتی /iripo.ssaa.ir/ می باشد که با ورود و عضویت در این سامانه از طریق ثبت نام متقاضی ثبت و درج شماره شناسنامه و رمز عبور به صورت متقاضی ثبت برند وارد سایت خواهید شد. در ابتدای امر باید اظهارنامه مربوط به ثبت برند و علامت تجاری را تنظیم کرده و آن را در سایت اداره مالکیت صنعتی درج کنید.

برای ثبت اظهارنامه با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید تا صفر تا صد امور تدوین اظهارنامه را به شما ارائه دهند . در گام بعدی برای ثبت برند باید مشخصات متقاضیان ثبت را در سامانه وارد کنید .

در صورتی که ثبت برند توسط وکیل انجام گیرد درج مشخصات وکیل الزامی است . سپس با تسلیم یک فرم از نمونه برند در سایت و زدن گزینه ثبت می توانید برند را در صف بررسی توسط کارشناسان قرار گیرد و تاییدیه نهایی از سوی اداره مالکیت صنعتی برای متقاضی پیامک شود و در صورت رد صلاحیت برند برای اصلاح موارد ذکر شده از سوی کارشناسان اقدام شود.

در انتها با درج و انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت برند در صورت تایید برند ارائه شده آن ثبت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت برند با مشاوران مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید تا در کم ترین زمان آن ها با بهره مندی از تیم حقوقی خود برند را در هشتگرد ثبت کنند.

هزینه قانونی ثبت برند در هشتگرد

برای برآورد کامل هزینه های ثبت برند در هشتگر بهتر است با در دست داشتن مدارک و نمونه برند طراحی شده خود به مجتمع ثبتی ایلیا و ارائه آن به کارشناسان ثبتی و مشاوران حقوقی این مجتمع و یا با شماره گیری تلفن های تماس مجتمع از تمامی هزینه های ثبتی برند و علامت تجاری اطلاع پیدا کنید .

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در هشتگرد

به طرح گرافیکی که تشکیل شده از اشکال هندسی ،شکل ها ، حروف و یا دست نوشته ها باشد لوگو می گویند. این اشکال به صورت خاصی کنار هم قرار گرفته شده اند و می بایست با دیگر علائم تجاری متفاوت باشند.

شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت برند در هشتگرد با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها