جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در لاهیجان روشی نوین برای شروع تجارت

ثبت برند در لاهیجان

برای کسب اطلاعات در زمینه موارد حقوقی بهتر است که متن زیر را تا انتها بخوانید تا با در نظر داشتن موارد بازگو شده در راه ثبت برند در لاهیجان به صورت قانونی و با صرف کم ترین زمان به اهداف خود برسید .

در این مقاله مدارک لازم برای ثبت برند و مدارک لازم برای ثبت آن را به شما متقاضیان ثبت برند در لاهیجان بازگو می کنیم.

ثبت برند در لاهیجان

شهر لاهیجان از شهرهایی است که محصولات غذایی بسیاری را سالانه از طریق تولید در شهرک های صنعتی واقع در همین شهر به شهرهای دیگر کشور و حتی به کشورهای دیگر صادر می کند که از جمله آن ها می توان به صادر چای و کلوچه های لاهیجان اشاره کرد.

در صورتی که شما تمایل به تولید محصول متمایز با دیگر محصولات و یا حتی مشابه دیگر محصولات با تغییر مواد اولیه در این شهر دارید.

برای انجام امورات حقوقی خود لازم است یک طرح و نشان اختصاصی را برای محصول و حرفه خود برگزینید که از طریق آن خود را به دیگر افراد در جامعه بشناسانید. ثبت برند از اقدامات مهم برای معرفی خود به دیگر افراد جامعه می باشد که توسط متقاضیان ثبت علامت تجاری در لاهیجان در اداره مالکیت صنعتی انجام می شود.

ثبت برند در لاهیجان بهتر است توسط کارشناسی مجرب و دارای تجربه لازم در امر ثبت برند و علامت تجاری در لاهیجان انجام گیرد.

ثبت برند لاهیجان را در ابتدا با طرح یک علامت تجاری و نشان طراحی شده توسط گرافیست حرفه ای انجام دهید و مجوزهای لازم برای ثبت برند را به اداره مالکیت صنعتی ارائه دهید . در ادامه همراه ما باشید تا نکاتی را برای نحوه ثبت برند در لاهیجان را به شما بازگو کنیم.

مدارک ثبت برند در لاهیجان

مدارک ثبت برند حقیقی:

  • مدارک شناسایی مالک (شناسنامه و کارت ملی)
  • جواز معتبر به نام شخص مالک
  • نمونه تصویر(لوگو)

مدارک ثبت برند حقوقی:

  • مدارک ثبت شرکت (روزنامه ثبت و آخرین تغییرات)
  • مدارک شناسایی مدیرعامل (شناسنامه و کارت ملی)
  • جواز معتبر به نام شرکت و یا مدیرعامل
  • نمونه تصویر(لوگو)

ثبت برند در لاهیجان

مراحل ثبت برند در لاهیجان

یک برند می تواند به اشکال مختلف در کشور به ثبت برد که از مهم ترین آن ها می توان به لوگو و لوگوتایپ و نیز آرم تجاری اشاره کرد که برای انجام قانونی امور هرکدام باید شرایط و مدارک مربوطه را بر طبق موضوع فعالیت خود ارائه دهید.

در گام ابتدایی ثبت برند در لاهیجان به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و در بخش استعلام برند از عدم ثبت برند توسط شخص دیگر اطمینان حاصل می فرمایید. سپس در صورت عدم ثبت در اداره مالکیت.

تمامی مدارک و مجوزهای مربوط به برند را به همراه نمونه ای از طرح برند مربوطه را در سایت بارگزاری می کنید واین مدارک در صف بررسی کارشناسان قرار می گیرد و در صورت تایید آن ها باید هزینه های مربوطه را پرداخت و برند را در روزنامه رسمی درج کنید.

در راه انجام امور ثبتی خود در صورت مواجه شدن با هرگونه سوالی می توانید مثل همیشه بر روی مشاوره تخصصی کارشناسان ایلیا حساب کرده و با تماس و یا مراجعه حضوری به این مجتمع امور حقوقی خود را انجام دهید.

قابل ذکر است که در انتهای امر ثبت برند و علامت تجاری باید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک برند خود به اداره ثبت علائم تجاری در تهران مراجعه و در اداره مالکیت صنعتی مرکز کل کشور اقدام به تشکیل پرونده فیزیکی کنید.

شرایط ثبت برند در لاهیجان

اکثر مدیران و تاجران در هر زمینه ای میدانند که آنچه میتواند کالای تولیدی و یا وارداتی آنها را در سبد خانوار ماندگار کند،نام تجاری آنهاست و به همین جهت نسبت به ثبت نام مناسب جهت تولید و خدمات خود اقدام میکنند.

برای ثبت نام تجاری ابتدا باید بدانیم کدام ویژگی آن نام برای ما در درجه اول، اهمیت دارد.

اینکه به راحتی بتواند توسط تمامی گروه سنی تلفظ شود و یا اینکه در نوشتار بتوان طراحی خوبی روی آن پیاده کرد و یا رنگی که بتواند چشم هر بیننده ای را محو خود کند و صدها دلیل دیگر که می تواند شما را در انتخاب اسمی مناسب یاری کند.

آنچه مسلم است این نکته است که هرگونه اسم و یا عنوان و یا رنگ و یا حتی عدد که بتواند نماینده معرفی کالا و خدمات شما باشد در واقع علامت تجاری شماست.

نکته ای که در ثبت علامت تجاری شما حائز اهمیت است این است که شما برای ثبت علامتتان نیاز به مجوزی مبنی بر فعالیتتان در آن زمینه دارید به طور مثال زمانی که میخواهید نام گروه فنی خود را به ثبت برسانید باید کارت نظام مهندسی ارائه دهید و یا ثبت علامت در طبقه بستنی نیازمند مجوز صنایع و یا جواز کسب در ضمینه تولید و یا توزیع بستنی است.

زمان ثبت برند در لاهیجان

زمان اولیه برای ثبت برند تا زمان آگهی تقاضا 45 روز کاری تخمین زده میشود که البته این زمان با توجه به نوبت شما در کارتابل کارشناس اداره مالکیت ممکن است کوتاه تر هم باشد.

هزینه ثبت برند در لاهیجان

هزینه ثبت برند نیز با توجه به طبقات کالاهای شما متفاوت است که پس از مشاوره حضوری در مجتمع حقوقی ایلیا توسط کارشناسان تخمین زده می شود. از مواردی که بر روی هزینه های ثبت برند در لاهیجان تاثیرگذار است می توان به هزینه انتشار دو آگهی در روزنامه رسمی و اخذ مجوزهای ثبتی اشاره کرد.

تمامی این هزینه ها را می توانید با مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا با کم ترین هزینه به سرانجام رسانید و خیال خودتان را آسوده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها