لوگو سفید ایلیا
ثبت شرکت انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

اخذ کد اقتصادی در قم


چگونگی اخذ کد اقتصادی در قم

فعالیت های اقتصادی از راه های گوناگون در جوامع شکل می گیرد. پشتیبانی از فعالیت کنندگان دراین خصوص و نیز نظارت بر کارهای اقتصادی (تجاری) مستلزم شناخت اشخاص فعال در این زمینه می باشد.

صدور مجوز برای فعالیت های تجارتی و پرداخت مالیات و جلوگیری از رقابتها و تلاشهای ناسالم یکی از خوبی های این امر به حساب می آید.

علاوه بر راهنمای ثبت شرکتها و دریافت کارت بازرگانی، ضرورت اخذ کد اقتصادی مشاهده می شود پس با استفاده از مقررات که در واحدهای مربوطه وزارت امور اقتصادی و دارایی جاری است نسبت به نگارش و ارائه راهنمای دریافت شماره اقتصادی برای کسانی که نیازمند دانستن اطلاعات مربوط می باشند اقدام شد.

کد اقتصادی چیست؟

شماره ای که بر اساس قانون مشخص در سال 73 برای اشخاص حقیقی و حقوقی که به تولید و خدمات اشتغال دارند تعیین می شود و این اشخاص از کد مشخصه روی فاکتور های خرید و فروش استفاده می کنند و از دیگر دلایل استفاده از کد اقتصادی روی فاکتور ها محاسبه سود به دست آمده در معاملات است و حساب به دست آمده بر آوردی و نظری خواهند بود و محاسبه آنها بیشتر بر اساس سند و مدرک دقیق می باشد.

اشخاص مکلف به اخذ کد اقتصادی

کلیه اشخاص حقوقی که به امر تولید، مونتاژ، واردات و صادرات، توزیع هر نوع کالا و کارهای خدماتی مشغول هستند همچنین تمامی اشخاص حقیقی که به کارهای بالا اشتغال داشته و دارای پروانه کسب یا کار ازمراجع مربوطه بوده و یا دارای محل فعالیت تجاری باشند و واجد شرایط اخذ شماره اقتصادی به شمار می آیند. قابل بیان است داشتن یکی از شرایط فوق برای اشخاص حقیقی کافی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی در قم

  • جهت این مرحله همراه با مدارک زیر به اداره دارائی
  • دریافت دفترچه و تکمیل آنها (واحد اطلاعات و خدمات اداره دارائی)
  • دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها (واحد ثبت و شناسائی اداره دارائی)
  • کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره
  • کپی آگهی ثبت شرکت و تغییرات ثبتی (2 نسخه)
  • کپی اساسنامه شرکت
  • کپی از اظهارنامه شرکت (و یا شرکتنامه و تقاضانامه در شرکت‏های غیر سهامی)
  • کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن
  • کپی پروانه بهره برداری یا مجوز تاسیس (در صورت موجود بودن)
  • کپی سند مالکیت اقامتگاه قانونی شرکت که در آگهی تاسیس قید گردیده و در صورت استیجاری بودن، کپی قرارداد اجاره که به تایید واحد مالیاتی محل وقوع ملک رسیده باشد.
  • نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد از ثبت در دبیرخانه
  • پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

دیگر خدمات مجتمع ثبت شرکت ایلیا

ثبت شرکت: ( انجام کلیه مراحل تخصصی ثبت شرکت )

ثبت برند: ( طراحی لوگو و برند و انجام امور ثبت علامت تجاری و ثبت برند ، علائم و لوگوی تجاری ( برند ) در اداره مالکیت صنعتی )

ثبت طرح صنعتی:( انجام کلیه امور ثبت طرح صنعتی در ادره مالکیت صنعتی )

ثبت تغییرات شرکت: ( تدوین و تنظیم کلیه امور صورتجلسات و تغییرات شرکتها در اداره ثبت شرکت ها )

خدمات اداری و حقوقی: ( انجام تخصصی کلیه امور مربوط به اخذ جواز تاسیس صنایع ، تدوین طرح توجیهی ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، کارت بازرگانی و کلیه امور حقوقی و وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی )

مشاوره آنی
مجتمع ایلیا ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی در راستا ارائه خدمات با حداقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

جریمه عدم تشکیل پرونده مالیاتی

یکی از مهمترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید به آن پرداخت، تشکیل پرونده مالیاتی می باشد. در این مقاله به بررسی عواید عدم تشکیل پرونده مالیاتی خواهیم پرداخت.

اظهارنامه مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی - اظهارنامه مالیاتی 94 . ثبت اظهار نامه مالیاتی 93 و 94 .اموزش ثبت و مراحل اظهار نامه مالیاتی

سامانه استعلام کد اقتصادی شرکتها [ویدئو]

سامانه جامع استعلام کد اقتصادی،استعلام صحت کد اقتصادی شرکتها،کداقتصادی شرکتها و جستجو کد اقتصادی بر اساس شماره ثبت به همراه آموزش تصویری

هزینه پلمپ دفاتر -هزینه پلمپ دفاتر چقدر است

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر شرکت می بایست هرساله تهیه کند و آنها را جهت گزارش ریز درآمدها و هزینه های خود به اداره مالیات تسلیم کند . هزینه پلمپ دفاتر -هزینه پلمپ دفاتر چقدر است، وجه پستی و حق الوکاله می باشد که متغیر می باشد در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

حداکثر و حداقل زمان لازم برای اخذ کد اقتصادی

مجتمع ثبت شرکت ایلیا با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه اخذ کداقتصادی و تشکیل پرونده آماده ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی رایگان به شما عزیزان می باشد.

تشکیل پرونده دارایی

تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی - کلیه ی اشخاص حقوقی می بایست بعد از تأسیس شرکت وتعیین حوزه ی مالیاتی مربوطه نسبت به تشکیل پرونده ی مالیاتی مبادرت نماییند.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست مراحل تشکیل پرونده مالیاتی باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد.هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد. در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات

تعیین حوزه مالیاتی

جهت تعیین حوزه ی مالیاتی خود همین حالا با ما در ارتباط باشید.02632525232

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید