جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

اخذ جواز تاسیس در کرج راهی برای جلب اعتماد مشتریان

اخذ جواز تاسیس در کرج

دریافت مجوزها یکی از مواردی است که باید قبل از کسب و کارهایی مانند تاسیس کارگاه تولیدی اتخاذ شود، برای اخذ جواز تاسیس در کرج می توان از مشاوره های تخصصی افراد مجرب بهره برد سپس برای اخذ جواز تاسیس اقدام به فعالیت تولیدی کرد.

دریافت جواز تاسیس در کرج

برای اخذ جواز تاسیس در کرج باید ابتدای امر به اداره صنعت و معدن شهر سکونت خود مراجعه کرده سپس با ارائه درخواست اینترنتی مبنی بر اخذ آن فعالیت را انجام دهند.

بخش تاسیس کارخانه تولیدی برای اامه فعالیت خود در ابتدای امر باید مجوزهای مربوط به کسب و کار را اخذ کند. در زمان تصمیم به تهیه فرم های مربوط به اخذ جواز تاسیس باید مشخص شود که برای چه شخصیتی اقدام کرده اید ( حقیقی یا حقوقی )  از این رو تولید کنندگان با تاسیس کارخانه در شهرک های صنعتی به صورت رسمی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

دانستن نکات تخصصی در زمینه اخذ جواز تاسیس می تواند راهنمای شما در مسیر اخذ آن باشد. در ادامه نکات کارایی را در این زمینه به شما ارائه می کنیم.

مدارک لازم برای اخذ جواز تاسیس در کرج

مدارک لازم برای دریافت جواز تاسیس به مواردی مانند متقاضی حقیقی یا حقوقی آن را باید ارائه کنید. در ادامه مدارک حقیقی و حقوقی اخذ جواز تاسیس را به شما خواهیم گفت.

مدارک اشخاص حقیقی برای اخذ جواز تاسیس

  • رونوشت از تمامی مدارک افراد حقیقی مشمول کارت ملی و شناسه ملی متقاضیان
  • رونوشت از کارت پایان خدمت اشخاص حقیقی یا ارائه برگه معافیت
  • ارائه آدرس محل سکونت متقاضی و محل کارگاه تولیدی

مدارک اخذ جواز تاسیس در کرج حقوقی

  • رونوشت از مدارک هویتی مدیرعامل و موسسین شرکت
  • رونوشت از آگهی تاسیس شرکت به همراه صورتجلسه آخرین تغییرات شرکت
  • تسلیم فهرست از کالاهای تولیدی
  • آدرس دقیق محل سکونت مدیرعامل شرکت
  • رونوشت از اظهارنامه شرکت
  • ارائه مهر شرکت

دریافت جواز تاسیس در کرج

شروط اخذ جواز تاسیس در کرج

در صورت کل جواز تاسیس باید شروط اخذ جواز تاسیس را در نظر بگیرید که این موضوع به نوع کالای قابل ثبت بستگی دارد. شرایط عمومی برای افراد حقیقی و حقوقی شامل موارد زیر است:

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • داشتن شرایط سنی حداقل 18 سال و بلوغ فکری افراد
  • داشتن گواهی پایان خدمت و یا معافیت

مراحل دریافت جواز تاسیس در کرج

  1. ورود به سایت اداره صنعت و معدن برای ایجاد حساب کاربری
  2. تکمیل فرم تقاضانامه و ثبت درخواست اخذ جواز
  3. مشخص کردن طبقه مورد نظر کالای تولیدی

بهتر است این را بدانید که هنگام ایجاد حساب کاربری باید در انتخاب مشاور تخصصی خود دقت لازم را داشته باشید. در این زمینه با دانستن نکات تخصصی را کارشناسان حقوقی ایلیا در اختیار شما خواهد گذاشت تا در ایجاد حساب کاربری با مشکل مواجه نشوید.

هزینه جواز تاسیس در کرج

این سوال که آیا اخذ جواز تاسیس در کرج هزینه گزاف دارد یا خیر در ادامه راهنمایی های لازم را ارائه می کنیم. جواز تاسیس دارای هزنیه ای زیاد نیست و با مشاوره تخصصی وکلای ثبتی می توایند این هزینه ها را کاهش دهید.

در صورت واسپاری مراحل اخذ جواز تاسیس به کارشناسان حقوقی معتبر و دارای اعتبار در هزینه های ثبتی و اخذ جواز خود کاهش ایجاد می کنید.

اخذ جواز تاسیس حقیقی و یا حقوقی هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهد داشت. اما اگر نیاز به اخذ وام بیشتر از ده میلیارد ریال به منظور تاسیس کسب و کارتان داشته باشید نوع جواز شما به صورت حقوقی باشد کاراتر است.

مدت اعتبار جواز تاسیس در کرج

دریافت جواز تاسیس در کرج همچون تمامی مجوزهای قانونی قابلیت دریافت دارند و دارای اعتبار معینی می باشند. مدت زمان اعتبار جواز مربوطه دارای اعتباری یک ساله می باشد.

در صورت تصمیم افراد مبنی بر افزایش اعتبار مجوز خود می تواند جهت تمدید آن در خواست نماید.

باید بدانید که برای اضافه کردن مدت اعتبار جواز باید، مانند دریافت آن مراحلی را بگذرانید تا بتوانید مجوز تاسیس دریافت شده خود را در ادارات و مراکز مربوطه تمدید نمایید.

شما می توانید به راحتی پس از اخذ جواز جهت گرفتن پروانه بهره برداری نیز اقدام نمایید.

در این زمان نیاز داشتن جواز تاسیس در کرج قبل از اخذ پروانه بهره برداری احساس می شود. در صورت نداشتن جواز تاسیس پروانه بهره برداری در غیر این صورت برای شما صادر نخواهد شد.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها