جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

اداره ثبت شرکتها مشهد

اداره ثبت شرکتها مشهد​

ثبت شرکت در مشهد تابع قوانین اداره ثبت خواهد بود. نکات تخصصی در زمینه اداره ثبت شرکتها مشهد را در متن زیر می توانید مطالعه کنید تا راهنمای شما در این مسیر باشد.

درباره اداره ثبت شرکتها مشهد​

به دلیل اینکه فرآیند ثبت شرکت نیاز به دانش حقوقی و آشنایی با مراحل ثبت دارد، در بسیاری موارد در هنگام ثبت شرکت در واحد ثبتی مشهد پرسش هایی برای متقاضیان ثبت شرکتها در این خصوص به وجود می آید، پرسش هایی که این افراد نمی دانند در کجا به دنبال یافتن پاسخی برای آنها باشند.

پرسش هایی از قبیل روند و مراحل ثبت شرکت در مشهد وجود دارد. سایر شهرستان ها استان خراسان رضوی، مراحل و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در این واحد ثبتی، همچنین از هزینه ها و زمان و این ها مشکلاتی است که متقاضیان ثبت شرکت در مشهد و ثبت شرکت در شهرستان ها اغلب با آن مواجه هستند.

بر همین اساس مجتمع ثبتی ایلیا اطلاعاتی در رابطه با انواع شرکتهای تجاری و اداره ثبت شرکت ها مشهد و شرایط ثبت آنها در مشهد و توابع آن را در اختیار شما قرار می دهد . با ما در ادامه متن همراه باشید.

اداره ثبت شرکتها مشهد​

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای مشهد

  • تعریف شرکت سهامی عام‌: یکی از انواع شرکتهای تجاری است. که سرمایه در آن به سهام تبدیل شده و مردم نیز می توانند در آن سهامدار باشند.
  • شرکت سهامی خاص: یکی از انواع شرکتهای تجاری است که سرمایه در آن به سهام تبدیل می شود. جهت انجام کارهای بزرگ ثبت شرکت سهامی خاص از انواع قالبای ثبتی پر طرفدار می باشد.
  • چگونگی ثبت شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود، با حضور حداقل دو نفر تشکیل شده و هر یک از شرکا فقط به میزان اورده خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز جزانواع قالبهای ثبتی پر طرفدار می باشد.
  • روند شرکت تضامنی: شرکت تضامنی،شرکتی است که تحت نام مخصوص و با حضور شرکای تضامنی که پرداخت دیون ثبت شرکت را تضمین می کنند به ثبت میرسد.
  • نحوه شرکت مختلط غیرسهامی: شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی است که به منظور انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود.
  • شرایط شرکت مختلط سهامی: شرکت مختلط سهامی، شرکتی است که تحت نام مخصوص بین یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک تضامنی تشکیل می‌شود.
  • حداقل های ثبت شرکت نسبی: شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود با مسئولیت نسبی شرکا تشکیل می شود.
  • تشکیلات شرکت تعاونی: سرمایه شرکت تعاونی بخشی توسط خود موسسین و بخشی توسط نهادهای دولتی و عمومی تامین می شود بدون آنکه خود ذینفع باشند زیرا این شرکتها در راستای رفع نیازهای جامعه می کوشند.

جهت مشاوره ثبت شرکت و خدمات ثبتی در مشهد مقدس و واحد های ثبتی استان خراسان رضوی و همچنین استعلام نام شرکت و ثبت شرکت میتوانید از طریق تلفن ثابت با همراه مشاور ارتباط برقرار نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی ک
علی ک
1 سال قبل

من میخوام اسم باب الرضا تو اسم شرکتم باشه ، میتونین راهنماییم کنین ؟