جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های رشت

اداره ثبت شرکتها رشت

در مقاله پیش رو تلاش نموده ایم تا در زمینه آدرس اداره ثبت شرکت های رشت مطالبی را به اشخاصی که در صدد ثبت شرکت می باشند ارائه نماییم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اداره ثبت شرکتها رشت

سوالات متداولی در مورد ثبت شرکت همواره وجود دارد. ثبت شرکت در رشت نیز از این مقوله مستثنی نیست . این سوالات متداول عبارتند از پرسش در مورد شرایط و فرایند ثبت شرکت ، اسناد مورد نیاز ، مدت زمان لازم و هزینه های مربوطه است که به تمامی آن ها پاسخ می دهیم.

تمامی موارد در زمینه  آدرس های ادارات ثبت شرکت ها در تمامی کشور را می توانید در مقاله لینک شده آن مشاهده کنید.

بنابراین متقاضیان ثبت شرکت در رشت نیز با این سوالات برخورد کرده و اغلب نمی توانند پاسخ مناسبی برای آنها بیابند.

نشانی اداره ثبت شرکتهای رشت

اداره ثبت شرکت ها در رشت برای انجام امور شرکت ها به مانند ثبت ، تغییرات و ارسال مدارک حقوقی و ثبتی متقاضیان مسئول است و برای ارسال مدارک باید اطلاعاتی را نزد متقاضیان قرار دهد.

از این رو در صورتی که نیاز به اخذ مشاوره در خصوص ثبت شرکت های تجاری دارید می توانید به آدرس اداره ثبت شرکتهای گیلان به نشانی زیر در دسترس است:

آدرس : رشت، میدان انتظام، بلوار شیون فومن کوچه نظام پزشکی

تلفن اداره ثبت رشت:  01333461747

مجتمع ثبتی ایلیا جهت پاسخ گویی به سوالات در زمینه مشاوره مالیاتی رشت و اداره ثبت اسناد رشت هموطنان عزیز اطلاعاتی را جهت ثبت شرکت و انواع آن در کمترین زمان و تنها با یک تماس در اختیار شما دوستان گرامی قرار خواهد داد.

اداره ثبت شرکتها رشت

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای رشت

  • تعریف شرکت سهامی عام : شرکتی که سهام آن در بورس عرضه و عموم مردم در آن شریک هستند سرمایه در این شرکت به صورت سهام و بخشی از سرمایه توسط اعضای شرکت زمانی که تاسیس می شود تامین می گردد تعداد اعضا در هنگام تاسیس حداقل 5 نفر و سرمایه 500000 هزار تومان است به صورت حداقلی.
  • تعریف شرکت سهاممی خاص : شرکتی که با حداقل 3 اعضا و 2 بازرس تشکیل سهام آن در بورس عرضه نمی شود اما می توان به صورت نقدی و یا غیر نقدی آن را به دیگری واگذار کرد سرمایه اولیه در این شرکت ه حداقل 100000 هزار تومان است.
  • تعریف شرکت مسئولیت محدود : شرکتی که با تعداد بالای ثبتی رئ به  است یعنی تعداد نفرات زیادی هستند که علاقه به ثبت آن نشان می دهند زیرا همم تعداد نفرات کمتری برای ثبت می خواهد به صورت حداقلی 2 نفر و سرمایه آن به صورت تنها اعلامی است یعنی هر مقداری که اعلامم شود نیاز به واریزی آن به بانک نمی باشد سرمایه اولیه نیز حداقل 100000 هزار تومان است .
  • تعریف شرکت تضامنی : شرکتی است که از حداقل دو نفر تشکیل شده است و مسئولیت اشخاصی که سرمایه آورده اند نامحدود است و هریک از آن ها موظف به پرداخت همه ی دیون شرکت می باشند.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی : جهت تشکیل شرکت مختلط سهامی به یک یا چندین نفر شریک ضامن که مقصود از شریک ضامن شخصی است که مسئول پرداخت کلیه دیون شرکت و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدودکه مسئولیت شریک با مسئولیت محدود ،محدود به میزان سرمایه اعلامی آن ها می باشد
  • تعریف شرکت مختلط سهامی : شرکت مختلط سهامی شرکتی است که بین چند نفر شریکی که آورده ی آن ها به شکل سهام است و چند نفر شریکی که ضامن هستند تشکیل میگردد.
  • تعریف شرکت نسبی : برای ثبت شرکت نسبی حداقل دو نفر لازم است تعهد هریک از شرکا به نسبت آورده ی آن هاست.
  • تعریف شرکت تعاونی : شرکت تعاونی شرکتی است که کلیه سرمایه آن یا حداقل 51% سرمایه آن از طریق اعضای آن تامین میشود و باقی نهاد های عمومی میتوانند باقی سرمایه را فراهم کنند

جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکت های رست به این ثبت شرکت در رشت مراجعه نمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها