جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی

قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی 

نمونه قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی بسته به نوع شرکت و شرایط مندرج در اساسنامه انجام خواهد شد. در ادامه نمونه قرارداد آن را مطالعه خواهید کرد. برای انجام امور تخصصی در زمینه تنظیم قرارداد می توانید با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته و اطلاعات کسب کنید.

قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی

مصالح: شرکت خدمات مسافرت هوایی ……………… (با مسئولیت محدود) به مدیریت عامل اسبق آقای …………….. فرزند……………………… به شماره شناسنامه ……………….. صادره از ………… متولد ……………. به نشانی: تهران-خیابان ……………….. -بین………………. ساختمان …………….. – طبقه …………….. – واحد

متصالح: آقای …………….. فرزند ……………… به شماره شناسنامه …………….. متولد …………. صادره از ……………………….. به نشانی : میدان …………. -خیابان …………… – پلاک ……….. طبقه……………

موضوع صلح : تمامی سهام مصالح فوق الذکر از کل ……….. % سهام و کلیه حقوق عینیه و فرضیه اعم از حقوق مکتسبه سابق حقوق متعلقه در آینده راجع به پروانه بهره برداری شرکت خدمات مسافرت هوایی …………. صادره از سازمان هواپیمایی کشوری و تمامی متفرعات آن اعم از اینکه در عقد حاضر ذکر شده و یا تصریح نشده باشد در تاریخ ……….. مصالح فوق الاشاره با هویت و نشانی یاد شده و دارنده حقوق راجع به مجوز بهره برداری شرکت مذکور درازای مبلغ …………… ریال معادل …………. تومان وجه رایج مملکتی با کلیه حقوق مستخرجه به متصالح واگذار نمودند که از انعقاد عقد کلیه منافع راجع به مجوز متعلق به متصالح بوده وابداً حقی نسبت به مال الصلح ندارد.

با توجه به انعقاد عقد صلح و انتقال مالکیت مجوز ضمن العقد شرایطی به نحوه ذیل بین متعاملین منعقد گردید که طرفین تعهد خود را به اجرای شروط و تعهدات منجزاً اعلام نمودند.

قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی 

شروط عقد صلح قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی

1. نحوه پرداخت مال الصلح

مال الصلح مورد معامله کلا به مبلغ ……………… ریال معادل …………. تومان به شرح ذیل به مصالح پرداخت خواهد گردید.

الف) مبلغ ………………… ریال معادل ………… تومان طی چک تضمینی بانک …………… به شماره ……………… مورخ …………..

ب) مبلغ …………. ریال معادل ……. …………. تومان طی چک بانک ملی به شماره ……………. مورخ ……………..

ج) مبلغ ………….. ریال معادل…………… طی چک بانک ………………….. به شماره …………… مورخ………….

د) مبلغ ……………. ریال معادل …………….. تومان طی چک بانک …………………. به شماره ………………..مورخ …………………

2. مصالح متعهد می گردیدند در هر صورتی که انتقال سهام مورد مصالحه انجام نشود تمامی مال الصلح معامله را عیناً و بلافاصله به متصالح مسترد نماید.

3.مصالح اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی صراحتاً اقرار و اعلام نمودند که مال الصلح مخصوصا مجوز بند الف از ماده 2 آیین نامه نظارت به شماره ………….مورخ …………… صادره ……………. سازمان هواپیمایی کشوری هیچ گونه مشکلات حقوقی و اداری تا لحظه انتقال نداشته و جزاً و کلاً به غیر و یا هیچ شخصی حقیقی یا حقوقی واگذار ننمودند و چنانچه دینی و یا قیدی نسبت به مجوز تاتاریخ عقد صلح باشد به عهده مصالح بوده و ضامن درک شرعی گردیدند که در صورت فساد در هر نوع مشکل حقوقی و کیفری می باشند.

4. مصالح حق ایجاد تعهد انتقال جزیی و کلی مجوز را به هر شکل از خود سلب و ساقط نمودند و هرگونه اقدام خلاف این تعهد به منزله انتقال منافع منطبق به غیر می باشد.

5. متصالح اشخاصی را به عنوان مدیر عامل و مدیر فنی که شرایط سازمان هواپیمایی کشور را دارا باشد معرفی نماید بدیهی است تمامی مکاتبات اداری صرفاً با مدیر عامل بوده و هیچ گونه مسئله مالی و تعهد آور به عهده ایشان نخواهد بود.

6. طبق توافق مقرر گردید طی صورتجلسه ای کلیه مهر ها و سربرگ ها ی شرکت در تاریخ ……………. به متصالح واگذار گردد و تا تاریخ مذکور کلیه مسئولیت های اوراق ومهر های فوق به عهده مصالح باشد.

7. متصالح متعهد است کلیه ضمانت نامه های مربوط به سازمان هواپیمایی کشور و ایرلاین های تابعه سازمان مذکور را تأمین (به صورت نقد یا چک) و دراختیار مصالح قرارداده تا با سازمان هواپیمایی کشور جابجایی ضمانت نامه صورت گیرد.

8. متصالح متعهد است اجاره نامه محضری مکانی که از نظر سازمان هواپیمایی کشوری شرایط لازم را دارا باشد و موردتأیید قرار گیرد را به مصالح معرفی و متعاقبا به آن سازمان مربوطه اعلام گردد.

9. طرفین ضمن انعقاد این عقد حل و فصل اختلافات خود راجع به موضوع مصالحه نامه را به داوری لازم الاجرای آقای …………….. فرزند………… و آدرس: …………… واگذار نمودند.

10. توافق گردید که پس از معرفی مدیر عامل جدید شرکت جهت اخذ مجوز بند ب سازمان ایرانگردی استان …….. معرفی شوند .

11. توافق گردید که پس از طی مراحل قانونی شرکت در خصوص یاتا کردن شرکت اقدام لازم به عمل آید.

12.مقرر شد که محل شرکت واقع در طبقه …………. ساختمان مورد نظر معرفی واقدام لازم و قانونی به عمل آید.

13. مقرر گردید در تاریخ ……….. پس از وصول چک شماره …………. به مورخه ……… دفترخانه شماره ………. حضور به عمل رسانده و نسبت به تنظیم سند صلح اقدام مقتضی به عمل آید.

14. مصالح اخذ پاسخ استعلام های دارایی اعم از مفاصاحساب سازمان تأمین اجتماعی و استعلام از ثبت شرکت ها را متعهد گردید.

15. این عقدصلح حقوقی با صیغه شرعی بین طرفین جاری شد و نیز اسقاط خیارات منجمله خیار غبن ولو به اعلی درجه از طرفین به عمل آمد. متن این عقد صلح دارای …………. بند و در ………….. صفحه و در ……………….. نسخه با کلمات کاملا واحد تهیه و تنظیم و پس از امضاء تحویل طرفین گردید که هر یک ارزش و حکم واحد دارد.

امضاء مصالح امضاء متصالح

قرارداد صلح حقوق سهام در شرکت خدمات مسافرتی

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها