جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های اراک

اداره ثبت شرکت های اراک

مجتمع ثبتی ایلیا در این مقاله درباره آدرس اداره ثبت شرکت های اراک مطالبی را به اشخاصی که در صدد ثبت شرکت در اراک می باشد ارائه نماید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و چنانچه با هر سوال و موردی روبرو شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

آدرس اداره ثبت شرکت در اراک

جهت ثبت شرکت سوالات گوناگونی در برابر متقاضیان ثبت شرکت در اراک قرار دارد. سوالاتی در مورد اینکه چه اسنادی جهت ثبت شرکت لازم است؟ چه مدت زمانی طول میکشد تا یک شرکت به ثبت برسد؟

ثبت یک شرکت چقدر هزینه میبرد که معمولاً چون مرجع پاسخگویی مناسبی وجود ندارد متقاضیان ثبت با مشکلاتی روبرو میشوند.

آدرس اداره ثبت اراک : خیابان تهران – جنب دادگستری

مجتمع ثبتی ایلیا کلید حل این مشکلات و مسائل مربوط به ثبت شرکت در اراک را با ارائه مشاوره رایگان به دست شما می دهد و در همین راستا نیز در اینجا اطلاعات مفیدی در مورد ثبت انواع شرکتها را ارائه می کند.

اداره ثبت شرکت های اراک

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای اراک

  •   تعریف شرکت سهامی عام‌ : شرکت سهامی‌عام، یکی از انواع شرکتهای سهامی است که قسمتی از سرمایه یا سهام آن جهت تامین سرمایه به عامه مردم واگذار می شود.  
  •   تعریف شرکت سهامی خاص : نوع دیگری از شرکت سهامی است که کل سرمایه توسط اعضای شرکت فراهم می شود و مسئولیت اعضا به اندازه سهام آنها در شرکت است.  
  •   تعریف شرکت با     مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که سرمایه در آن به سهام تبدیل نشده و تعهد موسسین در قبال اشخاص ثالث و      دیون شرکت محدود به سهم الشرکه آنها می باشد. 
  •   تعریف شرکت تضامنی :    شرکت   ت  ضامنی، عنوان شرکتی است که شرکا در آن مسئولیت تضامنی دارند یعنی هر یک به تنهایی مسئولیت پرداخت کل قروض و دیون ثبت شرکت را برعهده دارند.
  •  تعریف شرکت مختلط غیرسهامی : شرکت مختلط غیرسهامی همانطور که از نامش پیداست بدون انتشار سهام تشکیل شده و برای ثبت آن حضور چند نفر شریک با مسئولیت محدود به همراه شرکای تضامنی لازم می باشد. 
  •  تعریف شرکت مختلط سهامی :  این ن وع شرکت مانند شرکت مختلط غیر سهامی است با این تفاوت که سرمایه در آن به شکل سهام درمی آید. ( متشکل از سهامداران + شرکای تضامنی)
  • تعریف شرکت نسبی : شرکت نسبی شرکتی است که با هدف انجام امور تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود و مسئولیت هریک از شرکا به نسبت آورده او در شرکت است.
  • تعریف شرکت تعاونی : شرکت تعاونی، شرکتی است که همه سرمایه اولیه یا حداقل51% آن را موسسین تامین کنند و باقیمانده سرمایه لازم طبق قوانین باید توسط سازمانهای دولتی فراهم شود و به تدریج بازپرداخت گردد.
4/5 - (4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sina_sllhi
sina_sllhi
4 سال قبل

مراحل انتقال سهام در شرکتهای سهامی خاص

امینی
امینی
پاسخ به  sina_sllhi
3 سال قبل

با سلام برای ورود شریک جدید که سهام خود را از یکی از شرکا خریداری کرده و نیز تعیین مدیران و صاحبان امضاء جدید در سامانه چکار باید کرد

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  امینی
3 سال قبل

سلام نوع شرکت چی هستش؟

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  sina_sllhi
4 سال قبل

برای این امر باید ابتدا یه صورتجلسه نقل و انتقال سهام براتون تنظیم بشه

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  sina_sllhi
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر . برای ارائه ی اطلات بیشتر در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .