جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در برخوار و میمه آسان

ثبت شرکت در برخوار و میمه

شما همراه سئوالات زیادی در رابطه با ثبت شرکت در برخوار و میمه داشته اید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ادامه مقاله را از دست ندهید و در صورت وجود هر سوالی در این خصوص می توانید به  کارشناسان ثبتی ایلیا پیام داده و یا تماس حاصل کنید.

موقعیت تجاری شهر برخوار میمه برای ثبت شرکت

شهرستان برخوار و میمه پیش از این جز استان اصفهان بود و مرکز این شهرستان نیز شاهین‌ شهر بود. این شهر در اواخر سال ۱۳۸۶ به دو شهرستان جداگانه به نام‌های شهرستان برخوار و شهرستان شاهین‌ شهر و میمه تقسیم شد.

اقتصاد این شهرها بر اساس کشاورزی استوار است. به علاوه صنایعی مانند دامداری، مرغداری، زنبورداری وپرورش ماهی و آبزیان نیز در این شهرستان ها فعال می باشند که باعث می شود میزان تشکیلات حقوقی خصوصی افزایش یابد.

ثبت شرکت در برخوار و میمه

انتخاب شرکای مناسب اولین قدم تاسیس شرکت است البته بهتر است اول موضوع فعالیتتان را مشخص کنید تا با توجه به آن شریکی انتخاب کنید که در این زمینه توانایی علمی و تخصص داشته باشد و بتواند به شما کمک کند و بد مجدداً با توجه به موضوع فعالیت خود قالب ثبتی و تعدادی اسم برای شرکتتان در نظر بگیرید. می بینید که موضوع فعالیت شرکت بسیار مهم است و همه چیز بر اساس آن تعیین می شود.

بعد از این موارد سمت شرکا و سهمشان در شرکت را هم مشخص کنید و با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و آنها جهت ثبت شرکت در برخوارو میمه اقدام نمایید.

باتوجه به رونق کسب و کار در برخوار و میمه حائز اهمیت می باشد. با ثبت شرکت می توانید از مشاوره های تخصصی کار گروه ثبتی ایلیا در برخوار و میمه بهره مند گردید.

ثبت شرکت در برخوار و میمه

مراحل ثبت شرکت در برخوار و میمه

ابتدا نوع شرکت خود را انتخاب می کنید براساس نوع شرکت انتخابی مدارک مورد نظر خود را تهیه و بعد آن ها را به همراه اوراق تنظیم شده در سامانه ثبت شرکت ها پس از تایید نهایی و دادن شماره ثبت به شما مدارک هویتی آماده شده خود را از اداره ثبت تحویل و سپس روزنامه رسمی خود را چاپ نماید.

کلیه مراحل ثبت شرکت کاملاً به صورت تخصصی توسط کار گروه ثبتی مجتمع ثبتی ایلیا انجام می شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در برخوار و میمه

  • مدارک هویتی اعضا از مدیرعامل تا بازرس علی البدل
  • تنظیم اوراق رسمی شرکت مانند اساسنامه اظهارنامه و شرکت نامه
  • مشخص کردن آدرس و کدپستی جهت اراده برای محل فعالیت شرکت
  • انتخاب نام که بایستی اسامی 4 الی 5 سیلابی باشد یا همان 5 واژه ای باشد.

کلیه مدارک لازم جهت شرکت در برخوار و میمه شامل مدارک شناسایی و برخی مدارک که توسط کار گروه ثبت شرکت در برخوار و میمه مجتمع ثبتی ایلیا توضیح داده شد برای اقدامات ثبتی الزامی است.

زمان و هزینه ثبت شرکت در برخوار و میمه

زمان بستگی به تکمیل مدارک توسط شما دارد اگر مدارک خود را تکمیل نمایید و در حین ثبت نام نقصی در کار یا مدارک موجود نباشد بین 10 الی 14 روزکاری زمان لازم است تا شرکت شما توسط ثبت ایلیا به ثبت برسد.

این در صورتی است که ثبت شرکت تجاری بدون یاری وکلای حقوقی در زمان بسیار بیشتری به ثبت می رسد و امکان ایراد و نقص در تجارت بالا می رود.

با توجه به وضیعت سامانه اداره ثبت شرکتها برخوار و میمه و همچنین آیتم های لازم در حوزه ثبت شرکتها زمان و هزینه امور ثبتی شرکت را متغیر می باشد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در میمه

ثبت شرکت مسئولیت محدود دارای مراحل حقوقی مختلف است که با داشتن مهارت و تخصص می توان امور بازرگانی را به سرانجام رسانید. مدارک مرتبط با ثبت شرکتهای تجاری را کارشناسان و وکلای حقوقی می توانند در کم ترین زمان ارائه داده تا به مقصود خود برسید. شهر میمه یکی از استان های شهر اصفهان است که سالانه افراد بسیاری برای ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها اقدام می کنند و شروط حقوقی را می پیمایند.

ثبت شرکت سهامی خاص در میمه

شرکتهای سهامی به دونوع خاص و عام طبقه بندی می شوند که نوع شرکت سهامی خاص آن از پرتقاضاترین شرکتهای ثبتی در اداره ثبت شرکتهای اصفهان است، این نوع شرکتها را می توان تنها با 3سهام دار و 2 بازرس ثبت کرد. مدارک حقوقی ثبت شرکت سهامی خاص شامل سرمایه اولیه، مدارک هویتی سهامداران و مدارک شناسایی شرکت بوده که لیست آن را می توانید از کارشناسان ایلیا دریافت کنید.

هر کدام از موارد ثبت شرکت های تجاری را باید با تخصص کافی انجام داد و در صورت نیاز به تخصص با وکلای حقوقی در این زمینه مشاوره کرد. از این رو وکلا و کارشناسان حقوقی ایلیا با مشاوره تخصصی و رایگان خود این امر را برای متقاضیان تسهیل بخشیده اند تنها کافی است با شماره تماس موسسه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها