جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های خراسان رضوی

اداره ثبت شرکت های خراسان رضوی

اگر مایل به ثبت شرکت خود در خراسان رضوی هستید ما در کم ترین زمان راهنمای شما خواهیم بود و از آدرس اداره ثبت شرکت های خراسان رضوی اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا بهترین راه را پیش روی شما قرار دهیم.

اداره ثبت شرکت خراسان رضوی

متقاضیان محترمی که قصد دارند برای ثبت شرکت در استان خراسان رضوی اقدام کنند عموماً سوالات و مسائلی پیش رویشان قرار می گیرد که ممکن است مرجع پاسخگویی برای آنها وجود نداشته باشد، لذا این امر را مسئولیت خود می دانیم که در خصوص مراحل ثبت یک شرکت در استان خراسان رضوی و سایر شهرستان ها، مراحل و مدارک مورد نیاز، همچنین هزینه ها، اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم.

مجتمع ثبتی ایلیا جهت سهولت شما هموطنان عزیز این امکان را برای افراد متقاضی ثبت شرکت در حوزه ثبتی در استان خراسان رضوی و توابع فراهم ساخته است و اطلاعاتی درباره ثبت انواع شرکت ها در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار داده است.

برای اطلاع در زمینه آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور و شماره تماس آن می توانید به مقاله لینک شده مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی دریافت کنید.

اداره ثبت شرکت های خراسان رضوی

اداره ثبت شرکتهای استان خراسان رضوی و انواع شرکت

  • تعریف شرکت سهامی عام‌ :شرکت سهامی‌عام به شرکتی اطلاق می شود که سرمایه‌‌ی آن به سهام، تقسیم‌شده و بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم تهیه می‌شود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص :شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که تمام سرمایه‌ی آن منحصراً توسط مؤسسین تأمین شده و سرمایه‌ی آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، برابر با مبلغ اسمی سهام آنهاست.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود عنوان شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایه‌ی خود در برابر قروض و تعهدات شرکت مسئولیت دارد.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی، شرکتی است که با یک نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود بدین معنی که هر یک ازشرکا مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است.
  • تعریف شرکت مختلط غیرسهامی : شرکت مختلط غیرسهامی مخلوطی از شرکت مسئولیت محدود و شرکت تضامنی بدون انتشار اوراق سهام است یعنی هم دارای شریک ضامن و هم شریک با مسئولیت محدود است.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی : شرکت مختلط سهامی مخلوطی از شرکت سهامی و شرکت تضامنی است یعنی هم دارای شریک ضامن و هم سهامدار است و بنابراین سرمایه در آن به شکل سهام در می آید.
  • تعریف شرکت نسبی : شرکت نسبی شرکتی است که شرکا درآن تعهد نسبی دارند یعنی مسئولیت هریک از شرکا به نسبت سرمایه‌ای است که در شرکت گذاشته است.
  • تعریف شرکت تعاونی : شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرارگیرد و سایر نهادهای عمومی میتوانند مابقی سرمایه شرکت تعاونی را فراهم آورند.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin tarabar sharqh
armin tarabar sharqh
3 سال قبل

سلام میخواستم بدونم چگونه از مقدار سهامم اطلاع پیدا کنم؟

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  armin tarabar sharqh
3 سال قبل

سلام اگه نوع شرکتتون با مسئولیت محدود باشه، در روزنامه رسمی شما قید خواهد شد . در صورتی که شرکت سهامی خاص باشد باید یه نامه درخواست اعلام سهام به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنین تا از میزان سهامتون مطلع شوید

مهدی عباس زاده
مهدی عباس زاده
5 سال قبل

با سلام ، در صدد ثبت یک شرکت تولیدی خدماتی هستم لطفا راهنمایی لازم بفرمایید . با سپاس

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  مهدی عباس زاده
5 سال قبل

سلام وقتتون به خیر باشه در چه حوزه کاری میخواین شرکت ثبت کنین ؟ —— برای ثبت هر شرکنی باید در مرحله اول یکی از انواع شرکت های ثبتی رو از بین شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص انتخاب کنین ، با انواع شرکت های ثبتی آشنایی دارید ؟