جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات ثبت شرکت در مراغه

ثبت شرکت درمراغه

ثبت شرکت در مراغه را میتوانید از طریق مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا با خیال آسوده طی کنید، یک کسب و کار تجاری بر اساس شروط و قوانین ثبتی قابلیت ثبت را دارا می باشد، با مشاوره تخصصی کارشناسان حقوقی خود ثبت شرکت را به طریق قانونی و کامل انجام می دهید. شما متقاضیان ثبت شرکت خواهید توانست برای دریافت اطلاعات در ادامه متن زیر با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در مراغه

شرکت تجاری در مراغه باید بر اساس اصول و قواعد خاصی که در اداره ثبت شرکتها درج شده به ثبت برسد. نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکت در مراغه را می توانید تنها با یک تماس کارشناسان حقوقی دریافت کنید.

مراحل ثبت شرکت درمراغه

برای دریافت کلیه اطلاعات و مراحل ثبت شرکت میتوانید با کارشناسان مجرب و متخصص مجتمع ثبتی ایلیا در تماس بوده و از تمامی گام های ثبت شرکت در استان مراغه مطلع شوید.

ثبت شرکت در مراغه

مدارک لازم جهت ثبت شرکت درمراغه

مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت همانند دیگر استانها مدارک شناسایی اعضا و سوء پیشینه اعضا و اگر موضوع فعالیت شرکت تتخصصی باشد. در صورت لزوم مدرک تحصیلی و یا مجوز برای اقدام آن فعالیت احتیاج است. برای مطلع شدن از انواع مدارک مورد نیاز برای شرکتی که شما قرار است تاسیس کنید. با موضوع فعالیت خود می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید تا شما را از صفر تا صد ثبت شرکت راهنمایی کنند.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در مراغه

ثبت شرکت سهامی خاص در مراغه تابع قوانین خاص است که باید از سوی متقاضیان ثبت شرکتها پیروی شود، در صورتی که تمایل به ثبت شرکت تجاری دارید ما در ایلیا

زمان و هزینه ثبت شرکت در مراغه

برای دریافت اطلاعات بابت هزینه و زمان ثبت شرکت میتوانید با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید زیرا هزینه و زمان ثبت شرکت در استانها به دلیل متغییر بودن حوزه ثبتی با هم متفاوت می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها