جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در اراک در سریعترین زمان ممکن

ثبت شرکت در اراک

از قدیم شنیده اید که بارکج به منزل نمیرود؟ ثبت شرکت بدون تخصص نیز همین حکم را دارد، در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با ثبت شرکت در اراک در سریعترین زمان ممکن توضیحات کاملی ارائه داده ایم لطفا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ثبت شرکت در اراک

یکی از کلان شهرهای ایران اراک است. اراک بزرگترین شهرهای مرکز کشور ایران و شهرستان اراک می باشد. اراک از شهرهای صنعتی ایران می باشد که از نظر متنوع بودن محصولات صنعتی اولا از نظر وجود صنایع مادر و دوما به صورت کلی یکی از چهار قطب صنعتی کشور شمرده می شود.

ثبت شرکت ایلیا در این مقاله برآن است تا درباره ثبت شرکت در اراک مطالبی را به اشخاصی که در صدد ثبت شرکت می باشند ارائه نماید مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی روبرو شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

اراک به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می شود و بیش از 80 درصد تجهیزات انرژی کشور در این شهر تامین می شود.

پس علت ثبت این همه شرکت در اراک مشخص می شود آن هم به دلیل صنعتی بودن این شهر است پس شما نیز اگر در اراک مشغول به فعالیت به صورت فردی هستید به شما پیشنهاد می شود کسب و کارتان را به صورت حقوقی و به ثبت برسانید.

شرایط ثبت شرکت در اراک

  • شرایطی که برای ثبت شرکت در اراک نیاز است :
  • رضایت شرکا در تمام مراحل ثبت شرکت
  • تعداد اعضا را بر اساس نوع شرکت مشخص می کنیم
  • میزان سرمایه ی اولیه در هر شرکتی بجز تعاونی و سهامی عام 100.000 هزار تومان و در سهامی عام و تعاونی 500.000 هزار تومان است.

ثبت شرکت در اراک

مدارک ثبت شرکت در اراک

  مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در اراک   

  •   کپی از کارت ملی و شناسنامه اعضا و مدیران   
  •   کپی از مدارک شرکت    تقاضانامه   و شرکت نامه ( در آ نها قوانین مربوط به قانون تجارت و همچنین قوانینی که در شرکت خود می خواهید وضع کنید در آن نوشته می شود.  
  •  و اگر موضوع فعالیت  شرکت نیاز به مجوز یا مدر ک تحصیلی داشت باشد اخذ آن الزامی است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت سهامی خاص در اراک به شرح ذیل می باشد:

  • کپی از مدارک هویتی تمام اعضا و بازرسین .کپی از مدارک هویتی شرکت ( اظهارنامه اساسنامه ) . فیش واریزی 35 درصدی از سرمایه اولیه به یکی از بانک های شرایط .
  • ارائه مجوز در صورتی که موضوع فعالیت شرکت نیاز به مجوز داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت در اراک

برای ثبت شرکت در اراک نخست نوع قالب ثبتی به وسیله کارشناسان ثبت شرکت ایلیا تعیین می گردد پس از آن باید موضوع فعالیت شرکت تنظیم شود سپس مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتها در اراک تهیه و فراهم می شود پس از آن شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت های اراک ثبت می شود پس از آن مدارک تهیه شده به اداره ثبت شرکت ها در اراک از راه پست ارسال می شود. سرانجام شرکت به وسیله اداره ثبت شرکت ها ثبت می شود و به شما تحویل داده می شود.

راهنمای ثبت شرکت در اراک

 با توجه به نکات فوق الذکر درمی یابیم که شهر اراک دارای پتانسیل بالایی به منظور داد و ستد و تجارت میان فعالان اقتصادی است. اهمیت ثبت شرکت در اراک یکی از  مهم ترین موا رد در این امر می باشد.

ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش نموده است تا درباره ثبت شرکت در اراک مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه نماید. مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال یا مسئله ای با مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

ثبت شرکت ایلیا بواسطه ی تجربه دیرینه اش در زمینه ثبت شرکتها در اراک پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

اهمیت ثبت شرکت در اراک

به ثبت رسانیدن شرکت در اراک برای موسسین و فعالان اقتصادی دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشد. زیرا اشخاص از شخصیت حقیقی به شخصیت های حقوقی تبدیل می شوند و امروزه شرکت هایی که دربردارنده اعتبار حقوقی هستند از ارزش و جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار می شوند.

به منظور تاسیس یک شخصیت حقوقی بایستی شرایط ثبتی آن را در نظر داشته باشید و از تمامی مراحل آن درست و کامل اطلاع داشته باشید.

انواع شرکت های ثبتی در اراک

شرکت ها با توجه به شرایطشان به قالبهای متعددی که اعم از شرکتهای سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی می باشد تقسیم می شوند.

مدارک ثبت شرکت در اراک

هزینه ثبت شرکت در اراک

هزینه ثبت شرکت در اراک را از حداقل تا حداکثر می توانید برآورد کمید تنها به تخصص نیاز دارید بهتر است بدانید براورد هزینه ها به شرایط دیگری اعم از سرمایه شرکت و موارد دیگر بستگی دارد و می تواند افزایش داشته باشد.برای کسب اطلاع دقیق از هزینه ثبت شرکت خود با ایلیا تماس بگیرید.

زمان ثبت شرکت در اراک

حداقل زمان به منظور ثبت شرکت در اراک 15 الی 20روز است. در بعضی از مواقع این امکان وجود دارد که با توجه به شرایطی این مدت زمان بیشتر شود. هم چنین این شرایط می تواند مشمول مدت زمان دریافت گواهی عدم سوپیشینه و یا در دریافت مجوز به منظور موضوع فعالیت در صورت نیاز باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در اراک

برای ثبت شرکت سهامی خاص در اراک ابتدا سرمایه تان را که باید بالای 100.000 هزار تومان باشد مشخص کنید علت اینکه می گوییم سرمایه بالای 100.000 هزار تومان این است که کسانی که شرکت سهامی خاص به ثبت

می رسانند در مناقصه ها و مزایده های دولتی شرکت می کنند در نتیجه باید سرمایه ای بالا داشته باشند.

اساسنامه در این شرکتها تایین کننده است و کلیه ی تصمیم گیری ها بر اساس مجمع موسس صورت می گیرد .

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اراک

شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی می باشد که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده است و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط به میزان سرمایه‌ی خود نسبت به قروض و تعهدات شرکت مسئولیت دارند.

به زبان ساده‌تر می توان گفت در صورتی که شرکت ورشکسته شود و نتواند پاسخگوی طلب‌کاران باشد تنها سرمایه سهام‌داران از بین می‌رود و طلبکاران نمی‌توانند باقی‌مانده مطالبات خود را از اموال شرکای شرکت مطالبه کنند. در نام شرکت باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› به طور کامل ذکر شود.

ثبت شرکت بازرگانی در اراک

شرکتهای تجاری همان ماهیت بازرگانی را دارند که برای ثبت آن ها باید به صورت تخصصی اقدام کرد. از این رو این شرکت ها به دو صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص قابلیت ثبت در اداره ثبت شرکتها دارند. برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه ثبت شرکت بازرگانی با شماره های موسسه ایلیا تماس بگیرید.

ثبت شرکت پیمانکاری در اراک

پیمان کاری به معنی مجموعه ایی می باشد که خواهد توانست به صورت حقیقی و یا حقوقی فعالیت خود را انجام داده و با عقد قرار داد اموری شامل: تهیه، حمل، نصب، ساخت، اجرا را انجام دهند. این شرکتها با توجه به بررسی میزان توانایی شرکت رتبه بندی می شوند و رتبه و گرید پیمان کاری برای کسب و کارشان را کسب می نمایند.

ثبت شرکت خدماتی در اراک

شرکت های خدماتی می توانند به دونوع شرکت مسئولیت محدود و سهامی به ثبت رسند. از این رو دانستن ماهیت این نوع شرکتها برای متقاضیان ثبت مهم می باشد. شرکتهای خدماتی با ارائه مواردی مانند نظافت منزل، اداره اقدام می کنند و بر اساس تعدد شرکا می توانند به ثبت رسند. از این رو برای مشاوره در خصوص ثبت این نوع شرکتها بهتر است با کارشناسان ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

آدرس اداره ثبت شرکت های اراک

هر شرکت تجاری باید در اداره ثبت شرکتها به صورت رسمی و قانونی به ثبت رسد از این رو دانستن نکات حقوقی در این زمینه راهنمای متقاضیان خواهد بود آدرس اداره ثبت شرکتهای اراک یکی از راههای تسهیل در مسیر ثبتی می باشد. در ادامه راهنمای شماییم.

  آدرس ثبت شرکت اراک: استان مرکزی-شهر    اراک  – شهرک قدس- بلوار   قدس- کوچه اخوت5

 کد پستی : 3818613894  تلفن :  086-336618 07

واحدهای ثبت شرکت در استان اراک

  • ثبت شرکت در آشتیان
  • ثبت شرکت در اراک
  • ثبت شرکت در تفرش
  • ثبت شرکت در خمین
  • ثبت شرکت در خنداب
  • ثبت شرکت در دلیجان
  • ثبت شرکت در ساوه
  • ثبت شرکت در شازند
  • ثبت شرکت در کمیجان
  • ثبت شرکت در مامونیه
  • ثبت شرکت در محلات
  • ثبت شرکت در فرمهین
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
مسعود
4 سال قبل

سلام لطفاً میشه راهنمایی کنید چقد هزینه میخواد شرکت حسابداری حسابرسی ثبت کرد؟

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  مسعود
4 سال قبل

سلام در کدوم استان میخواین این کار رو انجان بدین، چقدر سرمایه اعلام میکنین و چند نفر هستین ؟