درخواست مشاوره رایگان

ثبت شرکتثبت تغییرات شرکتثبت برندخدمات اداری مشاوره

ثبت برند در هرمزگان

نگارش توسط : تیم تحریریه ایلیا     |     شنبه، 27 شهریور 1400


برای ثبت آسان برند در هرمزگان و اطلاع از تمامی قوانین و شرایط اداره مالکیت صنعتی برای ثبت برند و علامت تجاری در هرمزگان در ادامه این متن همراه کارشناسان مجرب ایلیا باشید . هم چنین با بهره مندی از تجارب کارشناسان ایلیا می توانید در کم ترین زمان برند را در هرمزگان ثبت کنید . در ادامه به شرح نحوه ثبت برند در هرمزگان و مدارک لازم برای ثبت اشاره خواهیم کرد. باما در ادامه همراه باشید.

ثبت برند در هرمزگان

در سال های اخیر با توجه به تنوع محصولات و عرضه کنندگان محصول تولیدی ، پرداختن به موضوع ثبت برند و علامت تجاری جزو موارد مهم در حیات یک محصول به حساب می آید . از این جهت شما متقاضی ثبت برند در هرمزگان می توانید با بهره مندی از تجارب کارشناسان ایلیا برند خود را در حداقل زمان به ثبت رسانید. قابل ذکر است که توجه به امور ثبت برند و علامت تجاری به جهت جلوگیری از سواستفاده از نام و تجارت خود بسیار مهم می باشد و باید از سوی بازرگانان انجام امور حقوقی آن انجام پذیرد. هرمزگان به دلیل وجود بنادر تجاری و راه های بازرگانی آبی با دیگر کشور ها نیاز بیشتری را برای ثبت برند و علامت تجاری احساس خواهد کرد . پس به جهت ثبت برند سریع هم اکنون اقدام کنید و برند خود را قانونی در هرمزگان با صرف کم ترین هزینه ثبت کنید. 

مدارک ثبت برند در هرمزگان

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند از این قرار است :

  1.  در ابتدای کار برای ثبت برند احتیاج به مجوزی دال بر فعالیت مورد نظر می باشد این مجوز می تواند جواز کسب، جواز از صنوف مربوطه و یا جواز صنایع صادره از وزارت صنعت ،معدن و تجارت می باشد و یا در صورت عدم وجود هیچ کدام از این ها ارائه یک نامه تحت عنوان نامه موافقت اصولی از اتحادیه مربوطه خطاب به اداره ی مالکیت صنعتی هم به عنوان مجوزی برای ثبت برند تلقی می شود.
  2.  مدارک دیگر شامل شناسنامه و کارت ملی شخصی که قرار است برند به اسم وی به ثبت برسد و یا مدارک احراز هویت مدیر عامل شرکتی که برند به اسم آن شرکت به ثبت می رسد ( ثبت برند شرکت یا ثبت برند حقوقی ) لازم است .
  3. یک قطعه عکس و طرح نهایی از برند نهایی
  4. ارائه کارت بازرگانی در صورت وجود حروف یا نماد غیرفارسی در برند
  5. در آخر در صورت ثبت برند به اسم شرکت کلیه ی اوراق ثبت شرکت در هرمزگان هم به مدارک ضمیمه می گردد .

شروط ثبت برند و علامت تجاری در هرمزگان

با گسترش روزافزون تولیدات و فعالیتهای اقتصادی نیاز هرچه بیشتر به ثبت برند به منظور جلوگیری از سوء استفاده ی افراد در تولید کالاها و ارائه به بازار احساس می شود. برند یا نام تجاری اصطلاحی است که برای معرفی کالا و خدمات به کار می رود و می تواند متشکل از عکس، حرف، واژه ، نشان، رنگ ، طراحی یا عدد باشد.

ثبت برنددر هرمزگان نیز مانند ثبت شرکت دارای مراتب و تشریفات اداری خاص می باشد که در این مقاله به طرح آنها می پردازیم. بعد از گردآوری آوری مدارک اسم تجاری در نظر گرفته شده همراه با یک اظهارنامه به اداره ی مالکیت صنعتی ایفاد می شود .اداره ی مالکیت صنعتی مرجع صدور برند در ایران می باشد ، و نام تجاری درج شده در اظهارنامه جهت ثبت برند در صف بررسی و کارشناسی قرار خواهد گرفت. در صورت تصدیق اسم تجاری انتخاب شده بقیه ی مراحل اداری ثبت برند انجام خواهد شد و در صورت مردودیت به علت تشابه با اسامی دیگر در آن طبقه ی شغلی و یا عدم تطابق با ضوابط مربوط مجددا" باید اسم دیگری برای ثبت برند به اداره ی مالکیت صنعتی ارسال شود .

 

ثبت برند در هرمزگان

 

مراحل ثبت برند در هرمزگان

  • ثبت برند توسط متقاضی

در مرحله اول باید اظهارنامه ثبت علائم را از طریق سامانه اداره مالکیت صنعتی تکمیل کنید و اطلاعات خود را ثبت اینترنتی بنمایید. مدارک متقاضی ثبت برند اعم از شخص حقیقی یا حقوقی باید ارائه شود که در صورتی که ثبت برند به نام شخص حقیقی باشد مدارک شناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه آن شخص باید ارسال شود و در صورتی که به نام شخص حقوقی باشد یعنی قرار باشد ثبت علامت تجاری را به نام شرکت خود انجام دهید اوراق ثبتی شرکت مورد نیاز می باشد. و در صورتی که ثبت اسم تجاری به صورت لاتین باشد و یا از حروف انگلیسی در علامت استفاده شود باید کارت بازرگانی هم اخذ گردد. و در هر رشته و طبقه ای که قرار است ثبت علامت صورت گیرد باید مجوز فعالیت در آن رشته را نیز داشته باشید.توصیه ما اینست که پیش از هر اقدامی ابتدا استعلام برند از سامانه استعلام برند و علامت تجاری را به عمل آورید.

  • ثبت برند توسط مجتمع ثبتی ایلیا

در ابتدا اظهارنامه ثبت اسم تجاری به صورت حرفه ای و توسط کارشناسانی که در این زمینه مهارت دارند ، تدوین و تنظیم می گردد این امر تجربه و دانش خاصی در امور حقوقی و ثبت برند را می طلبد. بنابراین توصیه می کنیم با کارشناسان با تجربهثبت شرکت ایلیا در این زمینه مشورت نمایید .زیرا هرگونه اشتباهی در تنظیم اظهارنامه منجر به عدم پذیرش آن می گردد. با ارسال اظهارنامه ثبت برند به اداره مالکیت صنعتی برند شما در لیست انتظار کارشناسی قرار می گیرد و در صورت تایید کارشناس اداره مالکیت صنعتی تاییدیه اولیه برند صادر می شود .

این مدت زمان حدودا " بین 40 الی 45 روز کاری می باشد.پس از آن آگهی اول ثبت برند صادر می گردد و پس از اقدامات لازم جهت اخذگواهی انحصارعلامت تجاری ، تصدیق برند با اعتبار 10 ساله صادر می گردد. اما در خصوص هزینه ثبت برند و علامت تجاری با توجه به موضوع و طبقه یا طبقات مورد نیاز نمی توان اعلام هزینه دقیقی انجام داد . لذا به منظوربرآورد دقیق هزینه ثبت علامت تجاری از مشاوره حضوری کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا بهره مند گردید تا شما را در این زمینه آگاه سازند.در صورتی که کار خود را به مجتمع ثبت ایلیا بسپارید ، وکیل ثبت برند و علامت تجاری کلیه مراحل ثبت برند و علامت تجاری را برای شما به انجام می رساند. دفتر ثبت برند و علامت تجاری همان اداره مالکیت صنعتی واقع در تهران است که کار ثبت برند و علامت تجاری را برای کلیه نقاط ایران به انجام می رساند.

ثبت علامت تجاری در هرمزگان

علامت تجاری یا برند نام یا طرح یا اصطلاحی برای تمایز کالاها یا خدمات ارائه شده توسط متقاضی ثبت برند با سایر کالاها و خدمات موجود در بازار می باشد. با گذشت زمان صاحبان حرف و کسب و کار به منظور پایداری در میدان رقابت و ماندگاری در ذهن مشتریان ناگزیر از استفاده از علائمی شدند که مشتریان را قادر سازد که از طریق آن کالا ها و خدماتشان را تشخیص دهند که همین امر باعث شد ثبت برند جایگاه خاصی پیدا کند و امروز یکی از ارکان اصلی فعالیتهای تجاری و غیرتجاری محسوب شود.

حوزه های ثبت برند در هرمزگان و شهرستان های آن
  • ثبت برند در بندرعباس
  • ثبت برند در بندرلنگه
  • ثبت برند در میناب
  • ثبت برند در قشم
  • ثبت برند در بندر خمیر
  • ثبت برند در جاسک
  • ثبت برند در درگاهان
  • ثبت برند در کیش
ما با شما تماس میگیریم لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید

پاسخ دادن به :

فرم ارسال نظر و سوال
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید