جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های بندر عباس

اداره ثبت شرکتها بندرعباس

در این مقاله ما می خواهیم برایتان در رابطه با ثبت شرکت در بندر عباس و  آدرس اداره ثبت شرکت های بندر عباس توضیحاتی ارائه دهیم لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اداره ثبت شرکتها بندرعباس

زمانی که تصمیم به ثبت شرکت میگیرید نیازمند دانسته ها و آگاهی هایی در این زمینه هستید مثلا با این پرسش مواجه میشوید که چه شرکتی متناسب با فعالیت های من می باشد؟ چند روز طول میکشد تا شرکتم به ثبت برسد؟

برای ثبت شرکت چه مبلغی باید پرداخت کنم و سوالات رایج دیگری که در این زمینه پیش روی شما عزیزان میباشد. اما متاسفانه پاسخ مناسبی جهت این پرسش ها به دلیل نبود مرجع مطلع و رسمی وجود ندارد.

شما میتوانید با تماس با مجتمع ثبت شرکت ایلیا و مشاوره کاملا رایگان از نظرات تخصصی مشاوران ما بهره مند شوید و پاسخ کلیه پرسش های خود را دریافت کنید.

آدرس اداره ثبت شرکت ها بندرعباس

هر کدام از امور مربوط به ثبت شرکت های تجاری باید در اداره ثبت بارگزاری شود تا تمامی مراحل بر اساس اصول پایه ریزی شود. آدرس این اداره در بندرعباس در موقعیت جغرافیایی: بندرعباس، داماهی، میدان شهدا، بلوار امام خمینی است.

در صورت تمایل به واسپاری مسائل حقوقی در زمینه ثبت شرکت ها تنها کافی است با کارشناسان ثبتی ایلیا در تماس باشید.

اداره ثبت شرکتها بندرعباس

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای استان بندر عباس

  • تعریف شرکت سهامی خاص: داشتن یک شرکت با هدف تولید و توسعه و از همه مهم تر واردات و صادرات نیازمند داشتن یک اساسنامه قوی، شرکا و سرمایه ایست که طرف های قرار داد بتوانند روی کار با آنشرکت حساب کنند بهترین نوع شرکت می تواند سهامی خاص باشد.
  • تعریف شرکت سهامی عام: قابل عرضه در بورس و اوراق بهادار است سرمایه در این شرکت ها 500.000 تومان است سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: سرمایه در این شرکت ها به این صورت است که به سهم الشرکه تقسیم می شود سرمایه اولیه 100.000 هزار تومان است.
  • تعریف شرکت تضامنی: در شرکت های تضامنی کلیه سود و ضرر بر عهده تمام اعضای شرکت می باشد و یک نوع ضامن هستند.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها