مراحل ثبت شرکت در آذربایجان غربی

کلیه مراحل ثبت شرکت در آذربایجان غربی کاملا به صورت تخصصی توسط دپارتمان ثبت شرکت در آذربایجان غربی مجتمع ثبتی ایلیا انجام می شود جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت برند و ثبت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلیه مدارک لازم جهت شرکت در آذربایجان غربی شامل مدارک شناسایی و برخی مدارک که توسط دپارتمان تخصصی ثبتی ایلیا توضیح داده می شود لازم است .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در آذربایجان غربی

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکتها به شرح زیر می باشد : 1 ) ارائه مدارک شناسایی فرد متقاضی و تمام اعضا 2) یک قطعه عکس از تمام اعضا با توجه به وضیعت سامانه اداره ثبت شرکتها در شهر زیبای آذربایجان غربی و همچنین آیتم های لازم در حوزه ثبت شرکت زمان و هزینه ثبت شرکتهای تجاری متغییر می باشد.

ثبت شرکت در آذربایجان غربی

انواع اقدام به ثبت شرکت در آذربایجان غربی

  • ثبت شرکت توسط متقاضی :

با توجه به سامانه ای شدن سیستم ثبت، درخواست ثبت تأسیس شرکت ها ابتدا باید از طریق سامانه اداره ثبت شرکتها ارائه شود. بعد از تکمیل مدارک از جمله کپی شناسنامه و کارت ملی و در صورت نیاز مجوز یا مدرک تحصیلی و مشخص نمودن سمت ها، میزان سرمایه ، سهام هر فرد، حق امضا مجاز شرکت، آدرس شرکت و محل سکونت اعضا، اقدام به ثبت در سیستم سامانه ای می کنیم و در مرحله ثبت باید 5 نام با اولویت را جهت بررسی توسط کارشناس اعلام نماییم.

بعد از انجام مراحل ابتدایی،در مراحل پایانی ثبت نام ،باید اوراق شرکت بارگذاری شود قبل ازاقدام، از مشاوره های تخصصی با کارشناسان ثبتی ایلیا به طور رایگان بهره مند شوید.

  • ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :

مراحل ثبتی یک شرکت فرآیندی تخصصی است کارشناسان ثبتی ایلیا مرحله به مرحله راهنمای شما خواهند بود. در ابتدا متقاضی مدارک هویتی خود از قبیل اصل و کپی شناسنامه را به کارشناسان مجتمع ایلیا تقدیم می کند و در مرحله دوم با اخذ اطلاعاتی از سوی متقاضی نظیر نام و موضوع شرکت، صورت کلی شرکت نقش می بندد و این اطلاعات توسط کارشناسان مجتمع ایلیا در سامانه مربوط به ثبت می رسد.

مرحله بعدی تایید یکی از نام های پیشنهادی متقاضی توسط اداره ثبت شرکتها است.

هزینه ثبت شرکت بنا به نوع و قالب ثبتی شرکت و میزان خدماتی که متقاضی دریافت می کند. متفاوت خواهد بود در این مورد می توان با مراجعه حضوری متقاضی به مجتمع ایلیا و شرح علاقه مندی هزینه های ثبت یک شرکت را دقیق تر تعیین نمود.

شما می توانید جهت برخورداری از اطلاعات بیشتر با وکیل ثبت شرکت در آذربایجان غربی در مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در آذربایجان غربی

شرکت با مسئولیت محدود از دونفر شریک بالای 18سال تشکیل می گردد ،که به عنوان سهامدار و عضو هیئت مدیره اعلام می گردد بسته به توافق اعضا یک نفر می تواند مدیرعامل و یک نفر رئیس هیئت مدیره یا نایب رئیس هیئت مدیره باشد و حق امضای مجاز شرکت نیز با توافق اعضا تعیین می شود.

سرمایه در این نوع شرکت به صورت سهم الشرکه می باشد و سرمایه کاملاً اعلامی بوده و احتیاجی به واریز سرمایه به حساب شرکت نمی باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در آذربایجان غربی

شرکت سهامی خاص شركتی است بازرگانی كه تمام سرمایه آن را فقط مؤسسین تامین میکنند و سرمایه آن باید به سهام تقسیم شود و تعهدات صاحبان سهام محدود به مبلغ مشخص شده سهام آنها است و تعداد سهامداران باید بیش از پنج نفر باشند.

قبل از نام شركت یا بعداز آن باید عنوان شرکت سهامی خاص بدون فاصله بانام شركت بطور روشن و خوانا ذکر شود. تعداد سهامداران در شركت سهامی خاص حداقل 3 نفر می باشد حداقل سرمایه در شركت سهامی خاص یک میلیون ریال می باشد.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در آذربایجان غربی

معمولا افرادی که سالیان طولانی سابقه کار تجربی در زمینه پیمانکاری دارند اقدام به ثبت شرکت های پیمانکاری میکنند. برای ثبت چنین شرکتهایی اغلب نیازی به مدرک تحصیلی نیست و بدون داشتن مدرک تحصیلی نیز میتوان موضوعی کلی را در زمینه پیمانکای به ثبت رسانید اما اگر مدرک تحصیلی مانند کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در رشته های معماری و یا عمران داشته باشید میتوانید موضوع کامل و تخصصی تری را به ثبت برسانید.

فعالیت های انتخابی شما ممکن است برای به ثبت رسیدن متفاوت باشد چنانچه قصد دارید فعالیت هایی از جمله پیمانکاری و یا خدماتی را به ثبت برسانید می بایست شرکت هایی را با عنوان شرکت های خدماتی، پیمانکاری به ثبت برسانید.

ثبت موسسات غیرتجاری در آذربایجان غربی

موسسات غیر تجاری به موسساتی گفته می شود كه جهت انجام امور غیر تجاری مثل امور حقوقی, آموزشی , ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشكیل می شوند و تشكیل دهندگان آنها ممكن است از تاسیس آنها انتفاع داشته و یا نداشته باشند.

  • موسسات غیر انتفاعی: موسساتی هستند که به منظور استفاده از سود و زیان تشکیل نمیگردند همانند : انجمن های ادبی ، انمن های علمی و انجمن های سلامی
  • موسسات انتفاعی: این موسسات از کلیه منافع و سود و زیان موسسه استفاده می نمایند همانند: آموزشگاه‌های علمی، فنی، کلاس‌های زبان، مدارس غیرانتفاعی

کارشناسان و مشاوران ثبت شرکت ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی در این زمینه می توانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

آدرس دفتر ثبت شرکت در آذربایجان غربی 

ارومیه فلکه خیرین ، داره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکتها در استان آذربایجان غربی با ما در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ثبت شرکت با مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل نمایید.