جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های هرمزگان

اداره ثبت شرکتها هرمزگان

بازرگانان در هرمزگان باید از آدرس اداره ثبت شرکت های هرمزگان اطلاع داشته باشند، از این رو برای ثبت شرکت تجاری خود و ارسال مدارک مربوطه به محل اداره مراجعه کنند. در ادامه مواردی را برای روشن شدن مجری امور ثبت شرکتهادر هرمزگان ارائه می کنیم.

اداره ثبت شرکتها هرمزگان

برای ثبت شرکت مسائل گوناگونی پیش روی اشخاصی است که تصمیم به ثبت شرکت گرفته اند و پرسش های بسیاری روبرو هستند از جمله این پرسش ها که چه اسنادی جهت ثبت شرکت لازم است؟

چه مدت زمانی طول میکشد تا یک شرکت به ثبت برسد؟ ثبت یک شرکت چقدر هزینه میبرد که چون مرجع پاسخگویی مناسبی و قابل اعتماد و قانونی پیش رو ندارند با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.

مجتمع ثبتی ایلیا کلیه این مشکلات را حل کرده است و راهنمایی و مشاوره جامع و کاملاً رایگان در ارتباط با کلیه پرسش هایی که اشخاص در هنگام ثبت شرکت ها با آن مواجه هستند ارائه می نمایند . برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به مقاله آدرس ادارات ثبت شرکتهای تمام کشور مراجعه کنید.

اداره ثبت شرکتها هرمزگان

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای استان هرمزگان

  • تعریف شرکت سهامی عام: شرکتی سهامی عام شرکت است که برای انجام کارهای بازرگانی تشکیل میشود و سرمایه آن متشکل از قطعات سهام میباشد.که مقداری از این سرمایه از طریق خود موسسین تامین می شود و بخشی دیگر از طریق واگذاری به مردم فراهم میشود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص: شرکت سهامی خاص یک شرکت تجاری محسوب میشود و سرمایه آن متشکل از سهام میباشد و زمانی که شرکت تاسیس میشود اعضای شرکت باید همه سرمایه شرکت را خود بیاورند و نمی توانند بخشی از آن را از طریق فروش سهام محیا کنند. تعهد سهامداران تا میزان مبلغ سهامی است که در شرکت دارند.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که افراد لازم برای تشکیل آن کمتر از دو نفر نمی باشد. نوع سرمایه در این شرکت به صورت سهم الشرکه درمی آید. تعهدات شرکا در شرکت در برابر بدهکاری های شرکت تا میزان آورده های آن ها می باشد.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی شرکتی است که جهت امور بازرگانی شکل می گیرد و و برای پرداخت بدهی های شرکت هیچ سقفی وجود ندارد و و کلیه اعضای شرکت که در آن هستند موظفند تمامی بدهی شرکت را بپردازند.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: شرکتی است که مرکب از دو گروه شریک می باشد یک گروه شرکای ضامن و گروه دیگر شرکایی که مسئولیت آن ها محدود است تشکیل میگردد.
  • تعریف شرکت مختلط غیرسهامی: شرکت مختلط غیر سهامی شرکتی است که فعالیت های بازرگانی انجام میدهد و نام منحصر به فردی دارد و متشکل شده است یک عده از شریکانی که سرمایه آن ها به شکل سهام درآمده و به میزان مبلغ اسمی سهام مسئولیت دارند و یک عده از شرکایی که مسئولیت آن ها تا آورده ی آن ها در شرکت است .
  • تعریف شرکت مختلط سهامی: شرکت مختلط سهامی شرکتی است که متشکل شده از تعدادی شرکا که سرمایه آن ها به شکل سهام است و سهام دار نامیده میشوند و عده ای از شرکا که سرمایه آن ها به سهام مبدل نمیشود و شرکای ضامن نامیده می شوند تشکیل میگردد.
  • تعریف شرکت نسبی: شرکت نسبی شرکت است که کارهای بازگانی انجام میدهد و کمترین تعداد اعضا در این نوع شرکت حداقل دو نفر است در صورتی که شرکت بدهکار شود اعضا به تناسب پولی که در شرکت گذاشته اند مکلف به تادیه هستند.
  • تعریف شرکت تعاونی: به شرکتی گفته میشود که در زمان تاسیس اعضا باید پرداخت همه سرمایه یا دست کم 51% سرمایه را به عهده بگیرند و قسمت باقی مانده از طریق مزارعه، مساقات، مضاربه، صلح توسط نهادهای عمومی تامین میشود
جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکت های هرمزگان به لینک ثبت شرکت در هرمزگان مراجعه نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها