جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های لرستان

اداره ثبت شرکت در استان لرستان

برای ثبت شرکت در لرستان چه مدارکی نیاز است ؟ مراحل ثبت شرکت چیست؟ تمامی این ها پس از دانستن آدرس اداره ثبت شرکت های لرستان امکان می پذیرد زیرا ابتدا باید نشانی اداره ثبت شرکت را بدانید و سپس اقدامات لازم را از طریق کارشناسان حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا به سرانجام رسانید.

نشانی اداره ثبت شرکت در استان لرستان

افراد جهت ثبت شرکت با سوال ها متداولی در این زمینه مواجه می شوند از جمله افراد متقاضی ثبت در استان لرستان که این پرسش ها به علت این که منبع قابل اعتمادی و قانونی در این زمینه نمی باشد بدون پاسخ مانده است. همچنین سوالاتی از قبیل مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت، مدت زمان لازم جهت ثبت شرکت و میزان هزینه برای متقاضیان ثبت پیش می آید.

مجتمع ثبتی ایلیا جهت پاسخ گویی به سوالات شما هموطنان عزیز در زمینه ثبت شرکت ها اطلاعاتی را جهت ثبت شرکت و مراحل و مدارک مورد نیاز در اختیار شما دوستان گرامی قرار داده است.

اداره ثبت شرکت در استان لرستان

اداره ثبت شرکتهای استان لرستان

  • تعریف شرکت سهامی عام:شرکت سهامی عام شرکتی تجاری است که سرمایه ان به شکل سهام درآمده وقسمتی از این سرمایه توسط اعضا هنگام تاسیس شرکت تامین میشود و مابقی از طریق فروش سهام به مردم تامین میگردد.
  • تعریف شرکت سهامی خاص:شرکت سهامی خاص شرکتی تجاری میباشد که کلیه سرمایه ان تماما از طریق اعضا هنگام تاسیس شرکت فراهم میشود.و سرمایه ان به شکل سهام درآمده و مسئولیت اوردگان سهام تا مبلغ اسمی سهام ان ها می باشد.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکتی که برای تشکیل آن حداقل دو نفر عضو لازم است و مسئولیت آوردگان سرمایه در مقابل دیون شرکت به اندازه ی آورده ی آنها میباشد.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکتی است که از حداقل دو نفر تشکیل شده است و مسئولیت اشخاصی که سرمایه آورده اند نامحدود است و هریک از آن ها موظف به پرداخت همه ی دیون شرکت می باشند.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: جهت تشکیل شرکت مختلط سهامی به یک یا چندین نفر شریک ضامن که مقصود از شریک ضامن شخصی است که مسئول پرداخت کلیه دیون شرکت و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدودکه مسئولیت شریک با مسئولیت محدود ، محدود به میزان سرمایه اعلامی آن ها می باشد
  • تعریف شرکت مختلط سهامی: شرکت مختلط سهامی شرکتی است که بین چند نفر شریکی که آورده ی آن ها به شکل سهام است و چند نفر شریکی که ضامن هستند تشکیل میگردد.
  • تعریف شرکت نسبی: برای ثبت شرکت نسبی حداقل دو نفر لازم است تعهد هریک از شرکا به نسبت آورده ی آن هاست.
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکت تعاونی شرکتی است که کلیه سرمایه آن یا حداقل 51% سرمایه آن از طریق اعضای آن تامین میشود و باقی نهاد های عمومی میتوانند باقی سرمایه را فراهم کنند.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها