جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در خرم‌ آباد با بهترین روش حقوقی

ثبت شرکت در خرم آباد

برای رسیدگی به امور مربوط به ثبت شرکت در خرم‌ آباد در کم ترین زمان متن زیر راهنمای شما عزیزان خواهد بود. از این رو می توانید با مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی ایلیا در راه اهداف خود گام بردارید. در ادامه نکات حقوقی در زمینه ثبت شرکت را به شما ارائه می دهیم.

ثبت شرکت در خرم آباد

برای ثبت شرکت در شهر خرم آباد با یکی از این قالب های ثبتی شرایط خاصی و جداگانه ای لازم و ضروری است به طور مثال اولین شروط مهم برای ثبت شرکت در قالب مسئولیت محدود داشتن مدارک مورد نیاز می باشد.

این مدارک شامل شناسنامه و کارت ملی کپی برابر اصل شده اعضاء و گواهی عدم سوء پیشینه که به منزله نداشتن پیشینه کیفری می باشد، است.

یکی دیگر از مدارکی که ممکن است برای ثبت شرکت لازم تلقی شود. داشتن مدرک مرتبط و یا مدرک زمینه می باشد که بسته به موضوع در نظر گرفته شده برای ثبت شرکت متفاوت است.

این امر در خصوص داشتن مجوز هم صدق می کند، به این منظور که ممکن است برای به ثبت رساندن شرکت با موضوعات تخصصی نیاز به مجوز لازم و ضروری تلقی شود. جهت داشتن مشاوره ثبت شرکت در خرم آباد با مشاوران مجتمع ثبت ایلیا تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در خرم‌ آباد

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت به شرح زیر می باشد :

  •  ارائه مدارک شناسایی فرد متقاضی و تمام اعضا
  •  یک قطعه عکس از تمام اعضا
  •  مدارک ثبتی شرکت

(در صورتیکه تنظیم مدارک به عهده ثبت شرکت ایلیا باشد مجتمع ثبتی تهیه این مدارک را به عهده دارد)

شرایط ثبت شرکت در خرم آباد

اصلی ترین شرط برای ثبت شرکت یاسوج توجه به انتخاب نام شرکت است که می توانید مشاوره در این خصوص را از طریق موسسات حقوقی دریافت کنید که آن ها با تخصص خود در کم ترین زمان با در نظر داشتن نوع فعالیت شما نام شرکت را انتخاب کرده که بتوانید در زمان ثبت شرکت از آن استفاده کنید.

شرط دیگر ثبت شرکتها را می توان بحث موضوع شرکت نام برد که بعضی از شرکتها قبل از ثبت باید مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه دریافت کنند. شرکای شرکت نباید کمتر از 18 سال سن داشته باشند به همین دلیل داشتن بلوغ فکری شرکا و موسسین نیز شرط ثبت شرکت خواهد بود.

ثبت شرکت در خرم آباد

مراحل ثبت شرکت در خرم آباد

مراحل ثبت شرکت لحظه ای احساس می شود که نیاز به اجتماع اشخاص برای انجام امور تجاری نمایان می شود. بر طبق قوانین اداره ثبت باید شرکت تاسیس شود. از این رو گام های ثبت شرکت را در زیر برای شما بازگو می کنیم تا راهنمای شما باشد.

  1. مراجعه به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها
  2. ثبت نام در سامانه اداره ثبت شرکتها و وارد کردن پسورد برای ورود
  3. درج مشخصات و تعدد شرکا و سهامداران شرکت
  4. تعیین نوع شرکت از بین 7نوع قابل ثبت در اداره ثبت شرکتها
  5. ارائه مدارک مربوط به شرکت شامل: اساسنامه، شرکتنامه
  6. انتظار برای تایید مدارک از سوی بازرسین اداره ثبت شرکتها
  7. تایید مدارک ارسالی یا عدم تایید که از طریق پیامک برای اشخاص حققی ارسال می گردد
  8. در صورت عدم تایید مدارک بازبینی پرونده و اصلاح مدارک
  9. در صورت تایید مدارک انتشار آگهی در روزنامه رسمی
  10. ارائه کداقتصادی و شناسه ملی از سوی اداره ثبت شرکتها برای شرکت ثبت شده

در صورتی که در هرکدام از گام های ثبتی  شرکتها و موسسات با مشکل مواجه شدید و سوالی برایتان پیش آمد کارشناسان ایلیا در این مسیر راهنمای شما خواهند بود. با ما تماس بگیرید و از تخفیفات ثبتی بهره مند شوید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در خرم آباد

شرکت مسئولیت محدود با حضور دو نفر عضو با اهداف مشترک شکل می گیرد و برای ثبت آن لازم است که این دونفر دارای حداقل 18 سال سن بوده و عدم سو پیشینه داشته باشند. این شرکتها با سرمایه 1 میلیون ریال قابل ثبت هستند و در آنها احتیاجی به واریز سرمایه نمی باشد. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کم ترین زمان می توانید با کارشناسان حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت شرکت سهامی خاص در خرم آباد

شرکت سهامی خاص به تعداد 5 نفر اعضا جهت تشکیل نیازمند است. این شرکت به منظور انجام امور بازرگانی در ابعاد گسترده تر مطلوب است و واریز 35% از سرمایه اولیه در هنگام ثبت آن الزامی می باشد. هر زمان که تصمیم به ثبت شرکت سهامی خاص گرفتید این را بدانید که مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا بهترین راهنمای شما بوده و در کم ترین زمان امور را به شما ارائه می دهد.

ثبت شرکت در خرم آباد

ثبت موسسه در خرم آباد

موسسات را باید شرکت های فاقد ارائه امور تجاری دانست . از این رو باری ثبت این نوع موسسات باید شروط ان را بدانید و سپس اقدام به ثبت آن در اداره ثبت شرکت های کشور کنید. در یاسوج موسسات را می توان از طریق مشاوره تخصصی و حقوقی وکلای حقوقی انجام داد که خود وقت و هزینه متقاضیان را کاهش خواهد داد.

ثبت شرکت بازرگانی در خرم آباد

بازرگان همان تاجر است که با انجام اموری مانند دادو ستد بین بازار های هدف و مشتریان خاص خود اقدام به سودآوری می کنند. اگر شما نیز شرکتی تجاری دارید و در فکر تجارت با آن هستید باید این نکته را بدانید که عدم ثبت شرکت بازرگانی به منزله غیرقانونی بودن امور انجام گرفته از سوی شما خواهد بود. پس هرچه زودتر باید برای پیشبرد اهدافتن با اعتمادسازی بین مشتریان شرکت بازرگانی در یاسوج را به ثبت رسانید.

ثبت شرکت پیمانکاری در خرم آباد

در شرکتهای پیمانکاری، پیمانکار می تواند شخصی حقیقی یا حقوقی باشد که مسئولیت انجام امور را برعهده گرفته باشد. این نوع شرکتها معمولاً در زمینه هایی مانند نظارت ، تهیه و ساخت بخش های برقی و تاسیساتی و راهسازی فعالیت دارند.

در این شرکت ها با توجه به فعالیت از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رتبه 1 تا 5 لحاظ می شود. یه جهت ثبت شرکت پیمانکاری باید از تجارب کارشناسان حقوقی مجرب بهره ببرید.

ثبت شرکت خدماتی در خرم آباد

برای ثبت شرکتهای تجاری از نوع خدماتی نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست و افراد با داشتن هر مدرک تحصیلی می توانید آن را ثبت کنند. از این رو برای ثبت شرکت های خدماتی در اداره ثبت شرکتها با گام پیمودن مراحلی مثل : تنظیم و ارائه صورتجلسه موسسین و شرکای شرکت که آن را امضاکرده اند.

برگه مربوط به درخواست ثبت شرکت را اخذ کرده، و پس از تکمیل آن شرکا زیر آن را امضا کنند. تدوین اساسنامه برای شرکت خدماتی. انتخاب نام برای شرکت مورد تقاضا که بتواند به ثبت رسد.

مدت زمان ثبت شرکت در خرم آباد

زمان به ثبت رسیدن یک شرکت بستگی به یک سری عوامل دارد به همین جهت نمیتوان زمان دقیقی جهت این امر اعلام کرد. زمانی که متقاضی با مشاوران متخصص تماس حاصل نماید و جزییات فعالیتی را که قصد آغازش را دارد بیان کند.

کارشناس مدت زمان حدودی که ثبت شرکتش نیاز دارد را به طور تقریبی اعلام می نماید.

هزینه ثبت شرکت در خرم آباد

هزینه ثبت شرکت شامل دو قسمت می باشد.

  •  هزینه واریزی دولتی به هزینه های ثبت شرکت که باید به اداره ثبت شرکتها واریز گردد گفته می شود.
  •  هزینه حق الوکاله موسسه ای که کار ثبت شرکت را انجام می دهد. منظور از حق الوکاله هزینه ای است که موسسات ثبتی با دریافت آن از متقاضی ثبت کلیه روند ثبتی آنها را به سرانجام می رساند.

آدرس اداره ثبت شرکت در خرم آباد

خرم آباد، خیابان 13 متری، بلوار شهید فرشاد شفیع پور، خیابان 67 متری شهید چمران، خیابان شهید جهان آرا

واحدهای ثبت شرکت در خرم آباد

  • ثبت شرکت در خرم‌آباد
  • ثبت شرکت در ازنا
  • ثبت شرکت در الیگودرز
  • ثبت شرکت در بروجرد
  • ثبت شرکت در پلدختر
  • ثبت شرکت در چگنی
  • ثبت شرکت در دلفان
  • ثبت شرکت در دورود
  • ثبت شرکت در رومشکان
  • ثبت شرکت در سلسله
  • ثبت شرکت در کوهدشت

کارشناسان و مشاوران ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی دراین زمینه میتوانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمتی
رحمتی
4 سال قبل

سلام ادرستونو میخاستم

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  رحمتی
4 سال قبل

سلام . البرز ، کرج ، آزادگان ، طالقانی شمالی ، برج سایه ، طبقه دوم واحد 2