جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در خرم‌ آباد آسان

ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد

موسسین شرکتها این اختیار را دارند که پس از اتمام ثبت شرکت خود با توجه به مواد مندرج در اساسنامه تغییراتی را در شرکت اعمال نمایند این تغییرات بنا به صلاحدید اعضاء هیئت مدیره و سهامداران در مجمع عمومی فوق العاده مطرح می گردد و در صورت تایید این مجمع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد تنظیم و تدوین می گردد.

ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد

وقتی که شرکتی به ثبت می رسد ممکن است اتفاق هایی رخ بدهد تا تغییراتی در شرکت به وجود بیاید. شرکت یک دفعه به ثبت می رسد و ممکن است اتفاقاتی به وجود بیاید تا تغییراتی در شرکت به وجود بیاید.

همه تغییرات و تصمیم های شرکت ها در مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی عادی و یا در جلسه های هیات مدیره انجام می شود. همه تغییراتی مانند تغییرات اساسنامه، انحلال شرکت، تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر سمت آن ها باید ثبت شود.

انواع ثبت صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت های تجاری و موسسات

چرا باید تغییرات شرکت ها در خرم آباد را بصورت قانونی در اداره ثبت شرکتها به ثبت رساند؟ آیا راهکاری است که بتوانید با کم ترین هزینه تغییرات را در شرکتها ایجاد کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگیم بله تنها با تخصص افراد مجرب می توانید در هزینه ها و زمان ثبت تغییرات و تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت را کاهش دهید. صورتجلسه تغییرات می تواند مشمول مواردی مانند تغییر در موضوع شرکت تا انحلال فعالیت های یک شرکت باشد که در هر صورت بای تشکیل مجامع عمومی کرده و تمامی اطلاعات را کتباً ثبت کنید.

تغییرآدرس دفتر در خرم آباد

چنانچه اعضای شرکت بخواهند برای جا به جایی دفتر خود اقدام کنند باید این تغییر را به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت هایی که با حوزه فعالیتشان مرتبط است اعلام کنند.

تغییر موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در خرم آباد

ممکن است که بعد از به اتمام رسیدن مراحل ثبت شرکت موسسان متوجه شوند که موضوع فعالیتشان قابلیت اجرا شدن را ندارد می توانند موضوع فعالیت خودشان را تغییر بدهند.

الحاق به موضوعات فعالیت شرکت در خرم آباد

ممکن است که اگر در صورتی نتوانستید در بدو شرکت موشوعی را ثبت کنید بعد از به پایان رسیدن ثبت شرکت و با مهیا شذن شرایط موضوع مورد نظر را به موضوع فعالیت خودتان الحاق و یا اضافه کنید.

تغییر نام ثبت شده شرکت در خرم آباد

چنانچه شرکت به اشخاص دیگری سپرده شود ممکن است که مالکان جدید تمایل داشته باشند اسم جدیدی را با سلیقه خودشان برای شرکت انتخاب کنند در این صورت باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر اسم اقدام نمایند.

افزایش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در خرم آباد

در صورتی که شرکت به افزایش سرمایه نیاز داشته باشد و صلاح بدانند می توانند برای افزایش سرمایه اقدام کنند. این امر بر اساس نوع شخصیت حقوقی متفاوت است.

کاهش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در خرم آباد

در صورتی که شرکت ها در زمان فعالیت خودشان متوجه بشوند که سرمایه ثبت شده آن ها بیشتر از حد نیاز می باشد و یا شرکت دچار ضرر و زیان گردد  و با خارج شدن یکی از شرکا سرمایه آن هم خارج گردد شرکت ها می توانند بر اساس قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه کنند.

ورود و خروج شریک یا سهامدار در خرم آباد

چنانچه بعضی از سهامداران و یا شرکا بخواهند از شرکت خارج شوند می توانند با تنظیم نمودن صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این کار را به اداره ثت شرکتها ابلاغ نمایند هم چنین می توانند سهامداری را هم جایگزین کنند.

نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در خرم آباد

هنگام خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد

انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در خرم آباد

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در خرم آباد

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند در سمت خود تمدید شوند.

اصلاح ماده اساسنامه شرکت در خرم آباد

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد.

انحلال شرکت در خرم آباد

با به وجود آمدن شرایط خاص مانند ورشکستگی یا فوت اعضا و … برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت صورت می پذیرد و طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد. کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد

مدارک لازم جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در خرم آباد

  • مدارک ثبت شرکت به همراه آگهی تاسیس و روزنامه رسمی
  • ارائه آخرین تغییرات شرکت الزامی می باشد .
  • کپی برابر اصل مدارک شناسایی کلیه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در خرم آباد

  • آگهی تاسیس و روزنامه رسمی
  • ارائه آخرین تغییرات رسمی شرکت
  • اظهارنامه شرکت
  • در صورتی که شرکت دارای نقل و انتقال باشد ارائه لیستی ار آخرین شرکاء شرکت الزامی می باشد.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در خرم آباد

منظور از مسئولت محدود شرکت ها چیست؟ آیا می توان تغییرات در شرکتهای تجاری ایجاد کرد؟ بهتر است بدانید عبارت مسئولیت محدود به شرکتهای تجاری اطلاق می شود که اعضا در زمان تشکیل شرکت بنا به آورده ای که در شرکت دارند مسئولیت دارند و دیگر تعهدی مبنی بر انجام امور در زمان سود یا زیان ندارند. تغییرات پس از ثبت شرکت ایجاد می شود که باید به آن ها از طریق تشکیل مجامع رسیدگی کرد.

ثبت تغییرات شرکت سهامی در خرم آباد

شرکتهای سهامی به دو بخش سهامی عام و سهامی خاص طبقه بندی خواهند شد. از این رو در زمان تغییرات شرکت باید به نوع شرکت توجه شود . هر اقدامی که متن اساسنامه که در زمان تاسیس شرکت مورد تایید شرکا و سهامداران بوده را باید به اداره ثبت شرکتها گزارش داد تا بازرسی های مربوطه انجام گیرد.

ثبت تغییرات موسسات در خرم آباد

موسسات غیرتجاری با درنظر گرفتن خدمت رسانی آن ها می توانند تغییر کنند. البته بدانید تمامی تغییرات انجام شده در موسسه شما باید در قالب صورتجلسه ای تقدیم اداره ثبت شرکتها شده و پس از بازرسی کارشناسان اداره اقدام به تغییر آن دهید. ما راهنمای سریع شما در این زمینه خواهیم بود تنها کافی است با شماره های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

تعرفه ثبت تغییرات شرکتها

هزینه ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد باید بر اساس قوانین مصوب در اداره ثبت شرکتها انجام شود. تغییرات مشمول هزینه می شود که باید از سوی متقاضی ثبت شرکتها در طول ثبت تغییرات شرکت پرداخت شود.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در لرستان و شهرستان های آن

  • ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد
  • ثبت تغییرات شرکت در پل دختر
  • ثبت تغییرات شرکت در کوهدشت
  • ثبت تغییرات شرکت در درود
  • ثبت تغییرات شرکت در الیگودرز
  • ثبت تغییرات شرکت در ازنا
  • ثبت تغییرات شرکت در بروجرد
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها