جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد خروج کانتینر از محوطه بندر (حمل ونقل کالا)

نمونه قرارداد خروج کانتینر از محوطه بندر

نمونه قرارداد خروج کانتینر از محوطه بندر (حمل ونقل کالا) را می توانید تنها با مشاوره و تخصص کارشناسان حقوقی مجتمع ایلیا پیگیری کنید. در تمامی مسیر ما راهنما و پشتیبان شما خواهیم بود.

قرارداد خروج کانتینر از محوطه بندر

در صورتی که مایل به خروج کالا با کانتینر از محوطه ترمینال کانتینری …………….می باشید خواهشنمد است متن تعهدنامه زیر را در فرم مخصوص (صاحب کالا) با امضاء و مهر تهیه و هنگام اخذ ترخیصیه به دفتر این شرکت ارائه فرمائید.

صاحب کالا-شرکت……..

کشتیرانی-شرکت ………………..(نماینده خط کشتیرانی)

شماره بارنامه…………..کشتی………شماره سفر………..باتوجه به اینکه صاحب کالا قصد دارد تعداد………….دستگاه کانتینر ………فوت و………………دستگاه کانتینر ………………..فوت موضوع برنامه فوق الذکر را از محوطه ترمینال کانتینر بندر …………….خارج کند لذا در ازای تحویل پروانه ورود موقت و واگذاری موقت کانتینرها توسط شرکت کشتیرانی، صاحب کالا موارد ذیل را تقبل و تعهد می نماید:

1. ظرف مدت…………هفته پس از تحویل پروانه ورود موقت توسط کشتیرانی، کانتینرهای خالی را همراه با شناسنامه و اصل پروانه ورود موقت وبا همان وضعیت مندرج در شناسنامه کانتینرهای مذکور به ترمینال کانتینری …………..در بندر…………….عودت داده ورسید ترمینال یاد شده را دریافت کند.

2. حداکثر…………ساعت پس از عودت و تحویل کانتینرهای خالی به محل تعیین شده، شرکت کشتیرانی را کتبا مطلع نماید در غیراین صورت کلیه مسئولیت ها و هزینه های ناشی از عدم اطلاع به موقع عهده صاحب کالا خواهد بود.

3. اصل پروانه ورود موقت را در موقع عودت اولین کانتینر خالی به نماینده شرکت کشتیرانی در ……….تحویل و رسید دریافت نماید، در صورت عدم تحویل به موقع اصل پروانه ورود موقت، چون کانتینر خالی بنا به دستورالعمل معاونت امور گمرکی گمرک متوقف و مجاز به خروج از کشور نمی باشد، لذا کلیه هزینه های انبارداری و حق توقف کانتینر تا زمان تحویل اصل پروانه ورود موقت از صاحب کالا اخذ خواهد شد.

4.در صورت وجود هرگونه مغایرت در وضعیت فیزیکی کانتینرهای برگشتی با مندرجات شناسنامه کانتینر، تعمیرات توسط شرکت کشتیرانی انجام خواهد گرفت و صاحب کالا موظف به پرداخت هزینه تعمیرات طبق برآورد کارشناس تعمیرات کانتینر می باشد بدیهی است حق توقف کانتینر تا زمان اتمام تعمیرات به عهده صاحب کالا خواهد بود.

نمونه قرارداد خروج کانتینر از محوطه بندر

5.در صورتی که مدت برگشت کانتینرها به ترمینال………بیش از حد متعارف به مدت………..ماه به طول انجامد کانتینرهای مذکور از بین رفته تلقی گردیده و علاوه برحق توقف کانتینر، مبلغ تضمین معادل………….ریال هر دستگاه…………….فوت و …………ریال هردستگاه………فوت از صاحب کالا مطالبه و وصول خواهد شد.

6. ضمنا برچسب های مربوط به کالای خطرناک قبل از عودت کانتینرها به ترمینال از روی کانتینرها توسط این شرکت برچیده شود و در غیراین صورت هرگونه هزینه و جریمه مربوطه برعهده این شرکت خواهد بود.

7. صاحب کالا با سپردن چک های مشروحه زیر به عنوان تعهد حسن اجرای موارد فوق بدین وسیله کلیه مندرجان این تعهدنامه را با اسقاط مرور زمان به نفع شرکت………لازم الاتباع ولازم الاجرا می داند:

چک شماره…………….بانک…………بابت حق توقف

چک شماره……………………بانک………بابت برگشت کانتیتر سالم

امضاء و مهر شرکت کشتیرانی امضاء ومهر صاحب کالا

………………………………… …………………………….

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها