جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های قم

اداره ثبت شرکت های قم

اطلاع از آدرس اداره ثبت شرکت های قم راهکاری مهم برای ثبت شرکت به حساب می آید، برای این امر در این مقاله به مطالبی درباره آدرس اداره ثبت شرکت در قم پرداخته ایم پیشنهاد می شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نشانی اداره ثبت شرکتهای قم

اگر متقاضی ثبت شرکت در استان قم هستید حتماً می دانید که در زمان ثبت شرکت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید یا سوالاتی برایتان به وجود بیاید که نتوانید از منبع قابل اعتمادی پاسخی برای آن بیابید.

این سوالات شامل مراحل و چگونگی ثبت شرکت، هزینه ها، مدارک و مدت زمان ثبت شرکت و موارد دیگر است.

مجتمع ثبتی ایلیا در راستای رفع نیاز شما هموطن عزیز جهت ثبت شرکت در استان قم و شهرستان های آن در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت و انواع شرکت به شما متقاضیان محترم ارائه می دهد.

اداره ثبت شرکت های قم

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای استان قم

  • تعریف شرکت سهامی عام: بیشترین سهم را مردمی که در بورس اوراق خریداری کرده اند را دارند سرمایه در این شرکت ها به صورت سهام است و سرمایه اولیه به مبلغ 500 هزار تومان است البته این مبلغ باید بیشتر شود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص : سرمایه در شرکتهای سهامی خاص به صورت واریزی است یعنی باید 35 درصد از سهام کلی به بانک واریز شود این واریزی باید در یک حساب با نام شرکت در شرف تاسیس واریز پس از آن پول بلوکه و بعد از ثبت قابل برداشت خواهد بود تعداد افراد سهام دار از 3 نفر شروع و بیشتر می شود .
  • تعریف شرکت مسئولیت محدود : در شرکت های مسئولیت محدود سرمایه اعلام می شود و نیازی به واریزی در بانک را ندارد . تعداد شرکا 2 نفر البته بیشتر می تواند باشد اما اگر به 12 نفر برسد باید بازرس نیز انتخاب شود. در این شرکت ها سرمایه 100 هزار تومان است و بیشتر بودن سرمایه بستگی به تصمیم شرکا دارد.
  • تعریف شرکت تضامنی : همانطور که میدانید شرکتها نباید هنگام انتخاب نام از اسم شرکا استفاده کنند اما در شرکتهای تضامنی خلاف این قانون است و باید از اسم یکی از شرکا و یا واژه ی برادران ، شریک استفاده شود.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی : شرکتی که برای انجام یک امر تجاری و در واقع به صورت پروژه ای و موقت تشکیل می شود و زمانی که سهام دار ها از شرکت مسئولیت محدود باشند به همراه چند شریک دیگر که به آنها ضامن گفته می شود به شرکت تشکیل داده شده نیز مختلط غیر سهامی.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی : از اجتماع سهام داران شرکت سهامی خاص با چند شریک ضامن را مختلط سهامی می گویند.

جهت دریافت اطلاعات در زمینه ثبت شرکتهای استان قم به لینک ثبت شرکت در قم مراجعه نمایید همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت ها و اقدامات پس از ثبت شرکتها می توانید به صورت تخصصی با کارشناسان مجرب ایلیا در ارتباط باشید و مشاوره رایگان بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن امیرابادی
حسن امیرابادی
2 سال قبل

شرکت ناجیان سبز

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  حسن امیرابادی
2 سال قبل

سلام ، وقتتون بخیر باشه . برای کسب اطلاعات در این حوزه میتوانید به آدرس سایت https://irsherkat.ssaa.ir/Design/FollowUp.aspx مراجعه کنید حاصل فرمایید .

جواد
جواد
4 سال قبل

با سلامبنده الان مدیر عامل یه شرکتی بصورت صوری هستم (اجاره مدرک جهت گرفتن گرید) حالا موافقت صاحب شرکت رو گرفتم اسم منو از شرکت خارج کنه حالا باید چیکار کنیم?

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  جواد
4 سال قبل

برای خروج شرکت باید اقدام کنین صورتجلسه های خروج رو تنظیم کنین و برای اگهی به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنین

حسین
حسین
4 سال قبل

بنده در حال حاضر مدیر دفتر فرعی یه شرکت بیمه ایی هستم سوال اینه که منعی وجود ندارد که علاوه بر مسولیتم در دفتر فرعی در شرکت سهامی خاص دیگری به عنوان مدیر عامل فعالیت کنم؟

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  حسین
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر . بله موردی نداره

M.j
M.j
4 سال قبل

سلام میخام شرکت بزنم نمیدنم چکارکنم

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  M.j
4 سال قبل

سلام عرض کردم روزتون بخیر . جهت مشاوره ی رایگان در خصوص ثبت شرکت با شماره تماس های روبرو تماس حاصل فرمایید . 02632525232 و 02632525232