درخواست مشاوره رایگان

نکاتی در خصوص فروش موفق

نگارش توسط : تیم تحریریه ایلیا     |     یکشنبه، 28 دی 1399


نکاتی در خصوص فروش موفق

  • دلایل عمده خرید یا عدم خرید ،تمایل کسب سود یا ترس از ضرر کردن می باشد.
  • بعضی از مردم با احساسشان تصمیم می گیرند و سپس با منطق شان تصمیم را توجیه می نمایند.
  • بیاد داشته باشید که برای مشتری اهمیتی ندارد که کالا و خدمات شما چیست و چه میکند!برای مشتریان این مهم است که کالا یا خدمات شما برای آنها چه کار انجام می دهد!
  • یک فروش تخصصی با تحلیل نیازها آغاز می گردد.
  • همیشه در فروش سعی کنید دوست مشتری باشید و منافع اورا در نظر بگیرید.
  • انتظار بیجایی ست که منتظر تماس مشتری باشید!
  • همیشه به یاد داشته باشید که نه شنیدن از مشتری احتمالیتان نه به شخص شما نیست!تنها یک مقاومت اولیه است نسبت به فروش شما!
  • اولین و مهمترین سوال مشتری از شما این است که:آیا به من علاقه و توجه داری؟!سعی کنید در چند ثانیه ی اول به این سوال پاسخ دهید!
  • اکثریت فروش ها نیاز به 5بار پیگیری دارند وخیل عظیمی از فروشندگان بعد از 1بار پیگیری قید فروش را می زنند!
  • همیشه بخاطر داشته باشید که رابطه ای مستقیم بین نوع فروش و تصور شما از فروشتان وجود دارد!
  • فروش موفق نیازمند بهره مندی از یک نام وبرند شناخته شده و معتبر می باشد.

با آرزوی فروش موفق برای شما متقاضیان محترم



ما با شما تماس میگیریم لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید
نکاتی در خصوص فروش موفق

پاسخ دادن به :

فرم ارسال نظر و سوال
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید