
نکاتی در خصوص فروش موفق
نگارش توسط : تیم تحریریه ایلیا | یکشنبه، 28 دی 1399
نکاتی در خصوص فروش موفق
- دلایل عمده خرید یا عدم خرید ،تمایل کسب سود یا ترس از ضرر کردن می باشد.
- بعضی از مردم با احساسشان تصمیم می گیرند و سپس با منطق شان تصمیم را توجیه می نمایند.
- بیاد داشته باشید که برای مشتری اهمیتی ندارد که کالا و خدمات شما چیست و چه میکند!برای مشتریان این مهم است که کالا یا خدمات شما برای آنها چه کار انجام می دهد!
- یک فروش تخصصی با تحلیل نیازها آغاز می گردد.
- همیشه در فروش سعی کنید دوست مشتری باشید و منافع اورا در نظر بگیرید.
- انتظار بیجایی ست که منتظر تماس مشتری باشید!
- همیشه به یاد داشته باشید که نه شنیدن از مشتری احتمالیتان نه به شخص شما نیست!تنها یک مقاومت اولیه است نسبت به فروش شما!
- اولین و مهمترین سوال مشتری از شما این است که:آیا به من علاقه و توجه داری؟!سعی کنید در چند ثانیه ی اول به این سوال پاسخ دهید!
- اکثریت فروش ها نیاز به 5بار پیگیری دارند وخیل عظیمی از فروشندگان بعد از 1بار پیگیری قید فروش را می زنند!
- همیشه بخاطر داشته باشید که رابطه ای مستقیم بین نوع فروش و تصور شما از فروشتان وجود دارد!
- فروش موفق نیازمند بهره مندی از یک نام وبرند شناخته شده و معتبر می باشد.
با آرزوی فروش موفق برای شما متقاضیان محترم

پاسخ دادن به :
فرم ارسال نظر و سوال