جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

متقاضی باید ابتدا در سایت اداره مالیات ثبت نام تشکیل پرونده مالیاتی را انجام دهید. جدا از ثبت نام سامانه مالیات مراحل تشکیل پرونده مالیاتی ادامه دار است. ادامه این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد. هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد.

در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات اعلام کند که چنین شرکتی تاسیس شده است وطبق قانون 2 در هزار سرمایه شرکت را تمبر مالیاتی باطل کند.

که بعد از اعلام آن اداره مشخص می شود. که در کدام منطقه و حوزه قابلیت رسیدگی دارد. لازم به ذکر است که حتی در صورت عدم فعالیت هم باید تشکیل پرونده مالیاتی انجام شود.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

مدارک لازم جهت انجام امور تشکیل پرونده:

  • کلیه مدارک شناسایی شرکت اصل وکپی (شرکت نامه- اطهارنامه- روزنامه رسمی- تقاضانامه- اساسنامه)
  • کلیه مدارک شناسایی اعضاء شرکت اصل وکپی
  • نوشتن دفترچه مشخصات شرکت
  • گرفتن گواهی امضاء جهت صاحب امضائ شرکت
  • داشتن اجاره نامه یا سند مالکیت به نام شرکت
  • فیش گاز آب برق به آدرس شرکت
  • واریز فیش 2در هزار سرمایه اصل شرکت.
5/5 - (1 امتیاز)
ادامه مطلب
ثبت شرکت تولید مداد رنگی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x