لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

قدرت نام های تجاری تخصصی


وقتی به مطالعه تاریخچه جنگ های بازاریابی می پردازید در می یابید که در این جنگها نام های تجاری تخصصی برنده شده اند. در اینجا ملاحظاتی در مورد اینکه چرا نام های تجاری تخصصی روی افکار مصرف کنندگان تأثیر می گذارند ارائه می شود.

قدرت نام های تجاری تخصصی

اول اینکه یک نام تجاری تخصصی روی یک فرآورده، یک فایده و یا یک پیام متمرکز می شود. این تمرکز ، بازاریاب ها را قادر می سازد، تا یک نکته واضح و مشخص را در قالب پیام خاصی تنظیم کرده و آن را سریعا در افکار مشتریان خود رسوخ دهند.

اسلحه دیگری که در اختیار نام های تجاری تخصصی قرار دارد توانایی آنها در ایجاد ذهنیت در مورد تخصصی بودن و بهتر بودن است. اگر آنها فقط همین یک کار را انجام می دهند، پس باید کیفیت آن خیلی خوب باشد. و سرانجام اینکه نام های تجاری تخصصی می توانند به اسم عام (۱۰)-رده فرآورده مربوط به خود تبدیل می شوند. «زیراکس» تبدیل به واژه معادل فتوکپی کردن شده است.

تبدیل نام های تجاری به نمادها

نام های تجاری نظیر حروف هستند. آنها می توانند تبدیل به شیوه های مختصر شده ارتباطی شوند. می توان آنها را به نحوی ساخت که موجب فراخوانی و یا تداعیها شوند. آنها می توانند برانگیزنده تداعی های مختلف ذهنی شوند.

نام های تجاری می توانند به منزله اشارتگرهایی، ما را وادار به فکر کردن درباره افراد و یا اشکالی کنند که کاملا تداعی کننده آنها می باشند. درست همان گونه که برخی رفتارها برای یک نوجوان به منزله علامتی است به دیگران که او دیگر بچه نیست، مصرف یا پوشیدن محصولات دیگر نیز می تواند مطالب کاملا گویایی از ما به دیگران عرضه کند.

اهمیت ارتباط، برای استفاده کننده از یک نام تجاری یا محصول، و دنیای خارج به یک اندازه است. یک نام تجاری می تواند از راههای مختلف مظهر شناسایی شود:

  1. با نماد یک گروه شدن
  2. با مشاهده اینکه از طرف اعضای گروه، ارزش گذاری شده است (برای مثال کوکاکولا توسط ستارگان عرصه موسیقی پاپ ارزش گذاری شده است).
  3. با مشاهده اینک فرد یا گروه یا مؤسسهای پشتیبانی کننده گروه است.
  4. با مشاهده اینکه به طور ویژه توسط اعضای گروه استفاده و یا به نمایش گذاشته شود.

ما نسبت به نمادها واکنش نشان می دهیم. واکنش ما جدا از اینکه درونی و یا بیرونی باشد، یک واکمش آموخته شده است. این واکنش از طریق تداعی نماد با دیگر چیزها آموخته می شود. از این طریق، یک نماد می تواند بر حسب مورد، با برانگیختن واکنش های معین بر ما تأثیر گذارد. نمادها می توانند نماینده چیزهای دیگری در ذهن ما باشند و عمل مصرف یک نام تجاری می تواند برای ما شیوه ای نمادین برای اباز همانندسازی هایمان با موجودیت های دیگری باشد که با آنها پیوند خورده اند. واکنش درونی ما به یک نماد ممکن است احساسی یا غير احساسی باشد.

نام های تجاری در اصل، علامت های غیر احساسی هستند؛ تبلیغ کنندگان با استفاده از تبلیغ سعی دارند که این علائم تجاری را به نمادهایی که برخی تداعی های ذهنی را گرد هم جمع می کند، تبدیل کنند.هر گاه که یک نماد موجب پاسخی شناختی یا احساسی در ما شود، ما می توانیم به نوبه خود آن را برای ابراز نظرات یا احساسات خود به دیگران مورد استفاده قرار دهیم. ما می توانیم به طور خصوصی، بی آن که نیازمند گفتن آن به دیگران باشیم با فرد یا گروهی همانندسازی کنیم. ولی در غالب موارد، می خواهیم این احساس را با علائمی به دنیای خارج از خود نشان دهیم. ما این کار را با نمایش دادن با مصرف نمادها(نظیر نشان های تیم فوتبال، پیراهن مدرسه قدیمی خود، راندن اتومبیل خاص و نظایر آن) و یا استفاده از محصولاتی که به شکل نمادین تداعی کننده موجودیت های محبوب ما هستند.

پل ارتباطی مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا

( به لبخندتان برترینیم )

شماره تماس مجتمع ایلیا

  • شعبه کرج: 137 32 – 026
  • شعبه تهران :119 55 266 – 021
  • سامانه ی پیامکی: 32 52 52 32
  • سامانه ی تخصصی ثبتی و حقوقی WWW.ELIYA.IR
  • پست الکترونیکی به نشانی INFO@ ELIYA.IR

فرایند و خدمات قابل ارائه مجتمع ثبتی ، اداری و حقوقی ایلیا در کلیه واحد های ثبتی اداره ثبت شرکتها در چهار چوب قانون تجارت ایران شامل ( ثبت شرکت، ( ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی عام تنظیم صورتجلسات شرکتها و ثبت تغییرات شرکت ) خدمات نام تجاری و نمونه اسم برند و شرکت و انتخاب نام و اسم شرکت در اداره مالکیت صنعتی شامل ( ثبت برند ، ثبت علامت تجاری و ثبت برند بین المللی ( مادرید ) - ثبت طرح صنعتی و ثبت بین المللی طرح صنعتی ) - ثبت اختراع ، هزینه و تعرفه ثبت اختراع و ثبت بین المللی اختراع )

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

استعلام آنلاین برند

توضیحات کامل درباره استعلام برندهای ثبت شده به همراه استعلام برند

استعلام برند قبل از ثبت

استعلام برند قبل از ثبت - استعلام نام برند - شما از این پس میتوانید با مراجعه به سامانه استعلام برند و علائم تجاری فرایند استعلامات نام تجاری خود را انجام دهید.

هنر برندینگ

اثر گذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است و یا همان ثبت برند می باشد

شرایط ثبت برند

شرایط ثبت برند در تهران و کرج و سا یر نقاط ایران - شرایط ثبت علامت ، لوگو ، آرم و اسم و علائم تجاری - مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری و برند به صورت مختصر .

انواع نام بازرگانی تجاری ( برند )

انواع نام بازرگانی تجاری ( برند ) - برای انتخاب نام تجارتی ممکن است از نام کوچک (نام شخصی) نام خانوادگی خود تاجر یا نام خانوادگی غیر(ثالث) ویا نام فانتزی یا عناوین دیگر استفاده شود.

0 تا 100 سیب سلامت سال 99

در این مقاله به مطالبی درباره سیب سلامت- نحوه دریافت مجوز سیب سلامت-مراحل دریافت سیب سلامت-دریافت سیب سلامت-گرفتن سیب سلامت-نحوه گرفتن سیب سلامت- شرایط دریافت سیب سلامت پرداخته شده است در صورت تمایل به سیب سلامت با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

مدارک و مدت زمان لازم برای ثبت برند

برای اینکه بتوانیم ثبت برند خود را انجام دهیم باید در ابتدا از مدارک لازم برای ثبت برند اطلاع داشته باشیم. همچنین برای خیلی ها سوال است مدت زمان لازم برای ثبت برند چقدر است؟

وکیل علائم تجاری - وکیل ثبت برند

وکیل علائم تجاری - وکیل ثبت برند - در این مقاله توضیحاتی در خصوص وکیل ثبت برند و دیگر امور حقوقی و ثبتی در حوزه وکالت توضیح داده می شود.

روانشناسی رنگ برندها بیانگر چیست؟

روانشناسی رنگ برندها بیانگر چیست؟رنگ و تاثیر آن بر روی روحیه و روان و در کل شخصیت افراد در روانشناسی نوین مورد توجه قرار گرفته است. ترکیبات رنگی که افراد ا

تحولات قانونی راجع به حمایت از نام تجاری در ایران

تحولات قانونی راجع به حمایت از نام تجاری در ایران - در این دوره مقرره قانونی خاصی در خصوص ثبت یا حمایت از نام تجارتی اتباع داخلی دیده نمی شود؛ مع الوصف وفق معاهده دوجانبه با دولت آلمان از نام تجاری اتباع آلمانی بدون نیاز به ثبت آن در ایران حمایت می شد. ضمن این که علیرغم فقدان نظام ثبت نام تجاری

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید