لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

تشکیل پرونده مالیاتی

به استناد قانون تجارت کلیه شرکتها می بایست پس از تاسیس و راه اندازی با مشخص ساختن حوزه مالیاتی خود تشکیل پرونده مالیاتی بدهند . این کار باید حداکثر ظرف مدت دو ماه پس از اتمام ثبت شرکت انجام پذیرد تا شرکت مذکور در اداره دارائی شناخته شده و مالیات سرمایه خود را بپردازد. در حقیقت این امر به این معنی می باشد که به ادراه دارایی اعلام نمایید شرکت شما تاسیس شده است و از اقدامات اصلی پس از ثبت به شمار می آید. مالیاتی که در وهله اول پس از تشکیل پرونده پرداخت می گردد معادل دو هزارم سرمایه اولیه شرکت تازه تاسیس است و چنانچه طی مدت 2 ماه تشکیل پرونده مالیاتی انجام نگردد ، مشمول جریمه معادل چهار هزارم سرمایه شرکت خود می شوید. به همین منظور بهتر است بلافاصله پس از ثبت شرکت به نزدیکترین اداره امور مالیاتی محل ثبت شرکت خود به منظور تشکیل پرونده مالیاتی مراجعه نمایید.

جهت تشکیل پرونده مالیاتی از کجا شروع کنیم؟

بعد از اتمام مراحل ثبت شرکت خود و دریافت شماره ثبت از اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری می بایست در اولین گام جهت تعیین حوزه مالیاتی خود اقدام نمایید .کارشناسان و مشاوران مجرب مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن تجربه و تخصص در این زمینه می توانند بهترین یاری رسان شما متقاضیان محترم باشند.شما متقاضیان محترم به منظور تکمیل اطلاعات خود در این زمینه میتوانید به توضیحات تکمیلی در این صفحه مراجعه نمایید .

در مرحله اول پس از تعیین حوزه مالیاتی شرکت خود باید اقدام به جمع آوری مدارک نموده و سپس با در دست داشتن آنها به اداره مربوطه مراجعه نمایید و جهت تشکیل پرونده دفترچه مالیاتی را تکمیل نمایید.

مدارک لازم عبارتند از : اصل و کپی کلیه مدارک ثبتی شرکت ، اصل و کپی مدارک شناسایی اعضاء شرکت ، ارائه گواهی امضا از افراد دارای حق امضاء در شرکت ،اجاره نامه رسمی با کدرهگیری یا سند مالکیت به نام شرکت ، تکمیل دفترچه مالیاتی ، ارائه فیش آب ، برق یا تلفن شرکت

برای تشکیل پرونده مالیاتی مدت زمان مشخصی مقرر نگشته است اتمام این فرآیند منوط به تکمیل مدارک از جانب متقاضی تشکیل پرونده مالیاتی می باشد . اما می توان به طور تقریبی این مدت زمان را 15 الی 20 روز کاری تخمین زد.

همانطور که ذکر شد میزان مالیاتی که درهنگام تشکیل پرونده مالیاتی به شما تعلق می گیرد به میزان سرمایه اولیه شرکت شما بستگی دارد . علاوه بر این هزینه تشکیل پرونده و موارد دیگری نیز وجود دارد که برای اطلاع از آنها شما میتوانید با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید .

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

سامانه استعلام کد اقتصادی شرکتها [ویدئو]

سامانه جامع استعلام کد اقتصادی،استعلام صحت کد اقتصادی شرکتها،کداقتصادی شرکتها و جستجو کد اقتصادی بر اساس شماره ثبت به همراه آموزش تصویری

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

پلمپ دفاتر و پلمپ دفاتر قانونی

در این مقاله به مطالبی درباره بررسی پلمپ دفاتر پلمپ دفاتر قانونی درخواست پلمپ دفاتر و ثبت پلمپ دفاتر پرداخته شده است مقاله را بخوانید و هر سوالی درباره پلمپ داشتید با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

تشکیل پرونده دارایی

تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی - کلیه ی اشخاص حقوقی می بایست بعد از تأسیس شرکت وتعیین حوزه ی مالیاتی مربوطه نسبت به تشکیل پرونده ی مالیاتی مبادرت نماییند.

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده- در واقع ارزش افزوده اختلاف بین ارزش کالاها و خدمات فروخته شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری شده است . به بیان ساده مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا و خدمات به فروشنده می پردازد و فروشنده نیز باید در دوره های زمانی مشخص آن را به دولت

جریمه عدم تشکیل پرونده مالیاتی

یکی از مهمترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید به آن پرداخت، تشکیل پرونده مالیاتی می باشد. در این مقاله به بررسی عواید عدم تشکیل پرونده مالیاتی خواهیم پرداخت.

بررسی و استعلام گواهی ارزش افزوده

یکی از عمده ترین مواردی که افراد با آن مشکل دارند استعلام گواهی ارزش افزوده می باشد. در این مقاله به نحوه ی استعلام ارزش افزوده خواهیم پرداخت.

امور مالیاتی

- اخذ کد اقتصادی-مراحل تخصصی تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی توسط مجتمع خدمات ثبتی و اداری ایلیا صورت می پذیرد.

تعیین حوزه مالیاتی

جهت تعیین حوزه ی مالیاتی خود همین حالا با ما در ارتباط باشید.02632525232

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست مراحل تشکیل پرونده مالیاتی باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد.هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد. در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید