لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما

کد اقتصادی فوری و سریع

کلیه شرکتها و ارگان های دولتی وخصوصی می بایست یک کداقتصادی برای مشخص ساختن ورهگیری عملکردهای مالی اعم از خرید، فروش و خدمات در فاکتورهای صادره از شرکت داشته باشند. فعالیتهای اقتصادی از طرق گوناگون انجام میشود حمایت از این فعالیتها مستلزم شناختن افراد فعال در این زمینه می باشد. یکی از راههای شناساندن اخذ کداقتصادی است ، که به دنبال آن کارت اقتصادی برای متقاضی صادر می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا "به بخش توضیحات تکمیلی مراجعه نمایید.

جهت اخذ کد اقتصادی از کجا شروع کنیم؟

به طور قطع اولین گام پیش از اخذ کد اقتصادی تکمیل اطلاعات خود در این زمینه می باشد ،تماس با کارگروه تخصصی مجتمع ثبتی ایلیا اولین ومهمترین قدم جهت بهره مندی از مشاوره ای صحیح و شروع فعالیت می باشد.در مجتمع ثبتی ایلیا فرآیند اخذ کداقتصادی را به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد .

جهت اخذ کد اقتصادی ابتدا باید مجوز آن نوع فعالیت اقتصادی را اخذ نموده ، و سپس محل فعالیت تجاری خود را مشخص نمود پس از آن می توان جهت اخذ کد اقدام کرد. به منظور کسب اطلاع از سایر شرایط و مراحل اخذ کداقتصادی می توانید با مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید .

ارائه اجاره نامه رسمی به همراه کدرهگیری به نام شرکت و یا سند ملکی ، کلیه مدارک تاسیس و تغییرات شرکت ، مدارک هویتی اعضا و سهامداران ( برابر اصل شناسنامه و کارت ملی) مدارک لازم جهت اخذ کد اقتصادی می باشند.

مدت زمان اخذ کد اقتصادی با توجه به مدت زمان تکمیل مدارک توسط متقاضی متغیر می باشید. می توان این مدت زمان را به طور تقریبی 18روز محاسبه نمود. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید .

به منظور اطلاع دقیق از هزینه اخذ کد اقتصادی پیشنهاد می گردد که با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید تا با توجه به آخرین تغییر و تحولات قوانین تجرت شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اقدامات اولیه ثبتی در ایلیا...

مسیر طی شده ی ایلیا سرشار از نام کسانی ست جای_گاهی استـوار برای سرشار از نام کسانی ست خودشان ایجاد نماید.

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی - مودیان مالیاتی اغلب پس از برخورد با واژه کد اقتصادی سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود : اینکه «اصلا" کد اقتصادی چیست ؟و برای

خدمات مالی و حسابداری

از مهمترین بخش هایی که باید در نظر گرفت بخش مالی و حسابداری هر صنف می باشد . برای این منظور خدماتی لحاظ شده است که به عنوان خدمات حسابداری محسوب می شود که در آن امور مالی و حسابرسی انجام می شود .

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

حداکثر و حداقل زمان لازم برای اخذ کد اقتصادی

مجتمع ثبت شرکت ایلیا با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه اخذ کداقتصادی و تشکیل پرونده آماده ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی رایگان به شما عزیزان می باشد.

استعلام گواهی ارزش افزوده

یکی از عمده ترین مواردی که افراد با آن مشکل دارند استعلام گواهی ارزش افزوده می باشد. در این مقاله به نحوه ی استعلام ارزش افزوده خواهیم پرداخت.

کد اقتصادی فوری و سریع

از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری اخذ کد اقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تخصصی همین حالا با مجتمع حقوقی ثبت ایلیا در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ تشکیل پرونده مالیاتی

پرسش و پاسخ تشکیل پرونده مالیاتی -

هزینه و تعرفه اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر شرکت می بایست هرساله تهیه کند و آنها را جهت گزارش ریز درآمدها و هزینه های خود به اداره مالیات تسلیم کند . هزینه و تعرفه اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی شامل حق الثبت ، وجه پستی و حق الوکاله می باشد که متغیر می باشد در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده- در واقع ارزش افزوده اختلاف بین ارزش کالاها و خدمات فروخته شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری شده است . به بیان ساده مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا و خدمات به فروشنده می پردازد و فروشنده نیز باید در دوره های زمانی مشخص آن را به دولت

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
پرسش و پاسخ های شما
مریم نگهبان
سلام روز بخیر ما خرداد سال 95 شرکت رو ثبت کردیم و تا به حال برای تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نکردیم در حال حاضر قصد داریم برای اخذ کد اقتصادی اقدام کنیم می خواستم بدونم جریمه دیرکرد تشکیل پرونده مالیاتی و هزینه دریافت کد اقتصادی چقدر میشه؟ ممنون
پاسخ
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
02632137
02126655119