جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

وکیل ثبت شرکت | انتخاب وکیل امور ثبتی مجرب

وکیل ثبت شرکت

ثبت شرکت دارای پروسه تخصصی و پیچیده است، از این رو توضیحاتی در خصوص امور ثبتی و نحوه برخورداری از اطلاعات وکیل ثبت شرکت در حوزه کل ثبت شرکت های ایران در این مقاله ارائه داده خواهد شد پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی تا انتهای متن با ما همراه باشید.

وکیل ثبت شرکت

کسانی که قصد ثبت شرکت را دارند می توانند از طریق یک وکیل اقدام به ثبت شرکت نمایند کافی است تمام مدارک مورد نیاز را به وکیل مورد نظر خود بدهید و تنها 14 روزکاری منتظر بمانید شرکت شما به ثبت خواهد رسید.

 از اقدام به ثبت شرکت شخصاً یا توسط افراد نا ‌آشنا خودداری نموده و پروسه ثبت شرکت خود را به وکیل متخصص ( وکیل ثبت شرکت )، حرفه ای و مجرب در این امر بسپارند.

کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا در تمامی مسیر ثبت شرکت تجاری شما از قبل و بعد از ثبت شرکت تجاری همراه شما خواهند بود تنها کافی است با مجتمع حقوقی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

حال ممکن است با خود بگویید چرا وکیل ثبت شرکت؟؟ وقتی می توانیم خودمان شرکت را ثبت کنیم!

باید به شما گفت ورود به سامانه ثبت شرکتها  و تهیه مدارکی مثل مدارک هویتی اشخاص شاید کار آسانی باشد اما ثبت در سامانه آن هم بدون اشتباه وتنظیم اساسنامه شرکت: طراحی موضوع، تقسیم درست سهم الشرکه ، مشخص کردن درست بازرسان و هیئت مدیره تقسیم سود و انتخاب درست نام شرکت همه و همه موارد تخصصی است که اگر به درستی انتخاب و اعمال نشود در طول پروسه کار شما با شرکت دچار مشکل خواهید شد.

انجام و رسیدگی دقیق و صحیح کلیه مراحل پس از ثبت شرکت که نکاتی بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد و میتواند سرنوشت شرکت شمارا تغییر دهد در نتیجه به شما پیشنهاد می گردد وکیل ثبت شرکت متخصص و مجرب را برای انجام امور ثبتی خود انتخاب نمایید تا از عواقب بعدی و اجبار به تنظیم صورتجلسه های مکرر اصلاحیه جلوگیری شود.

شما نیز اگر می خواهید شرکت خود را با یک وکیل به ثبت برسانید بدون ایجاد مشکل و هر گونه رد صلاحیت در طول پروسه ثبت شرکت کارتان را به ثبت ایلیا بسپارید ما می توانیم با وکلای مجرب خود امر ثبت شرکت را بدون مشکل برای شما محقق کنیم.

در ادامه توضیح مختصری در خصوص وکالت و حوزه فعالیت وکلا در اختیار شما می گذاریم. در صورت نیاز به تخصص بیش از روش ثبت شرکت می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

وکیل ثبت شرکت
وکیل ثبت شرکت

تعریف وکالت ثبت شرکت

قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران در ماده 656 خود اقدام به تعریف عقد وکالت کرده است به استناد این ماده وکالت عقدی است که به واسه آن شخصی، دیگری را بای انجام امری نائب خود قرار می دهد.

زمانی که بین شما و وکیلتان یک قرار داد بسته می شود هر دو نسبت به یکدیگر وظیفه متقابل خواهید داشت .

وکالت از عقودی است که امروزه بسیار متداول گشته و در عرصه اجتماعی و اقتصادی و بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد دکالت قراردادی است که نتیجه آن ایجاب و قبول می باشد.

انواع وکالت ثبت شرکت

در صورتی که شخصی دیگری را انجام کلیه امور که می تواند شامل اداری و مالی باشد وکیل کند به عنوان مثال وکیل اجازه فروش فرش و با پرداخت هزینه خانواده شخص را دارا می باشد و در این موارد نیازمند اجازه از موکل خود نمی باشد این نوع از وکالت را وکالت مطلق گویند.

چنانچه مورد وکالت مشخص و معین باشد و وکیل تنها در آن موارد خاص میتواند وکالت نماید را وکالت مقید می گویند به عنوان مثال تنها اجازه فروش ماشین را دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که مورد وکالت باید در اموری باشد که در انحصار خود شخص نباشد به عنوان مثال اشخاص ورشکسته که نمی توانند در اموال خود دخالت نمایند در نتیجه نمیتوانند در مورد آن به دیگری وکالت دهند.

حدود و اختیارات وکیل ثبت شرکت

وکیل خوانده شده برای ثبت شرکت حدود اختیارات آنها مشخص است و فراتر رفتن از حدود اختیارات منع قانونی دارد اما اگر وکالت نامه مشخص شده نباشد. تنها قید به انجام امور اداری برای ثبت شرکت نباشد وکیل حق دخالت در مورد ثروت و اموال دارد.

 موارد وکالت ثبت شرکت

 

  • وکالت به این صورت نمی تواند باشد که شخص اصیل در آن دخالت داشته باشد.
  • وکالت نامه به صورت معلوم باید باشد و نه مطلق زیرا وکالت مطبق حدود اموال را مشخص می کند.
  • وکالت نامه به صورت حقوقی و مادی مشخص شود.

در صورت نیاز به تخصص در زمینه ثبت شرکت تجاری تنها نیاز به وکیلی مجرب دارید ما در مجتمع ثبتی ایلیا راهنمای شماخواهیم بود.

4.7/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها