جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

وکیل ثبت برند در کرج

وکیل ثبت برند و شرکت

در این مقاله توضیحاتی در خصوص وکیل ثبت برند در کرج و سایر نقاط استان البرز و همچنین دیگر امور حقوقی و ثبتی در حوزه وکالت توضیح داده می شود. در صورت تمایل به اخذ مشاوره رایگان در راستای امور ثبتی و حقوقی تنها لازم است با مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

وکیل ثبت برند در کرج و استان البرز

افرادی که تمایل به ثبت برند خود دارند لازم است اطلاعاتی جامع راجع به مراحل و روند ثبت برند و علامت تجاری اخذ کنند. بنابراین بهتر است که از تجربه و دانش افرادی که در این مورد تخصص دارند استفاده گردد.

به علاوه ثبت برند و علائم پروسه اداری و حقوقی خاصی دارد که بدون اشراف کامل به روند و زوایای ثبت آن ممکن است در عمل از ادامه کار باز مانده و یا با موانعی برخورد کنید.

فلذا از اقدام شخصی یا کمک گرفتن از افراد نا آشنا اجتناب کنید. کار را به وکیل ثبت برند در کرج واگذار کنید.

نکات مهمی که وکیل در کرج نسبت به آنها تبحر دارد عبارت است از: شیوه درست تکمیل اظهارنامه ثبت علامت تجاری در پایگاه اینترنتی مالکیت صنعتی که شامل مواردی است که در پی می آید: مشخصات فرد درخواست کننده، مشخصات فرد یا افراد ابلاغ گیرنده، موضوع فعالیت، معین نمودن طبقه یا طبقاتی که محصول به آنها تعلق می گیرد.

تشریح بخش های متشکله علامت تجاری و اظهارنامه حق تقدم که تکمیل این مراحل نیازمند تجربه و آگاهی می باشد. نهایتاً چگونگی ارجاع مدارک به کارشناس اداره مالکیت صنعتی در تهران که این امر نیز نیاز به تجربه و مهارت خاص دارد. تا مراحل ثبت توسط وکیل ثبت برند در کرج با کمترین میزان خطا و صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه به نحو احسن انجام گردد.

حتی اگر مایلید که شخصاً برای ثبت برند خود اقدام نمایید. (هرچند توصیه نمی شود) بهتر است پیش از این کار از مشاوره با کارشناسان و وکلای ثبت برند مجتمع ثبتی ایلیا برخوردار شوید.

لازم به ذکر است که مشاوره شما در مجتمع حقوقی ایلیا کاملاً رایگان بوده و تنها با تخصیص زمان کوتاهی جهت مشاوره با وکیل ثبت برند صرف هزینه و زمان بیهوده در آینده جلوگیری کنید.

در ادامه توضیح کوتاهی در رابطه با وکالت و حوزه فعالیت وکلا در اختیار شما می گذاریم.

وکیل ثبت برند و شرکت

تعریف وکالت ثبت برند

براساس قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، وکالت اینگونه تعریف شده است: عقدی یا قراردادی که طی آن به شخص دیگری جهت انجام کاری نیابت داده می شود.

پس از انعقاد عقد وکالت طرفین به عنوان وکیل و موکل شناخته شده و در یک رابطه حقوقی قرار می گیرند که هریک بر اساس آن تکالیف و وظایف متقابلی برعهده دارند.

وکالت یکی از قراردادهایی است که امروزه بسیار رایج می باشد. در امور اجتماعی، مالی و بانکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. وکالت عقدی است که نتیجه آن ایجاب و قبول می باشد.

انواع مختلف وکالت ثبت برند

  • وکالت مطلق یا تام : وکالتی است که شخص وکیل خود را مامور به انجام کلیه امور من جمله امور اداری و مالی می کند. به عنوان مثال وکیل اجازه فروش لوازم خانه موکل خود و استفاده از آن جهت پرداخت هزینه خانواده موکل را بدون هماهنگی با او دارد این نوع از وکالت را وکالت مطلق گویند.
  • وکالت مقید: این نوع از وکالت به وکالتی اطلاق می شود که مقید و محدود به انجام یک کار خاص است. وکیل تنها در آن موارد خاص می تواند وکالت نماید را وکالت مقید می گویند. به عنوان مثال تنها جهت فروش ماشین به او وکالت داده شده است.

لازم به تذکر است که تنها در اموری می توان به شخص دیگر وکالت داد که امور انحصاری محسوب نگردند.

اختیارات و مسئولیتهای وکیل ثبت برند در کرج

وکیل ثبت علائم تجاری قادر به تنها انجام وظایف و اختیارات محول شده به خود را از سوی موکل و براساس قرارداد تنظیم شده بین آن هارا دارد.

اگر وکالت اخذ شده به صورت کامل و مطلق که مربوط و وابسته به اموال موکل وی باشد. در صورتی که در قوانین ان را تایید کرده باشند می توانند اجرا شود. در زیر به بعضی از محدودیت های وکالت می پردازیم.

موضوعات وکالت از سوی وکیلاین قابلیت را ندارد که مشمول مواردی باشد. که در مواردی که تنها باید توسط موکل انجام گیرد دخالت کند به مانند قسم موکل

موضوعات وکالت باید گویا و واضح باشد. در غیر این موضوع به عنوان موردی مطلق به حساب آمده و تنها به امور اداری و پرداخت های نقدی تعلق می گیرد.

وکالت یک وکیل مجرب می تواند در موارد مالی و غیر مالی نیز انجام شود به مانند موارد حقوقی مگر آنکه دخالت شخص موکل بر طبق قانون الزامی باشد.

با توجه به موارد فوق اولین و مطمئن ترین گام در راه حل انجام امورات ثبتی و حقوقی، انتخاب یک وکیل مجرب در انجام امور ثبتی شرکت و بهره بردن از تجارب وی می باشد تا راهنمای دقیق و قانونی شما در انجام سریع و بر طبق ضوابط ادارت ثبت باشد و از ایجاد خطا در انجام امور جلوگیری کند.

مجتمع ثبتی ایلیا با برخورداری از دپارتمان های تخصصی و حضور وکلای شایسته و با تجربه در این امر با هزینه‌ای مناسب و منصفانه و صرف کمترین زمان ممکن انواع خدمات حقوقی را به متقاضیان محترم ارائه می دهد.

در صورت نیاز به وکیل ثبت برند با مجتمع حقوقی ایلیا و مشاوران مجرب این مجتمع در ارتباط باشید. برای این امر تنها لازم است با شماره تماس های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها