جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

مراحل ثبت شرکت در هشتگرد کرج

ثبت شرکت ها در هشتگرد

مسائل و پرسش های زیادی برای افراد متقاضی جهت ثبت شرکت در شهرستان ها از جمله هشتگرد وجود دارد. که وجود این گونه مسائل بنا بدلیل نبودن یک منبع و مرجع موثق و مفید، و در عین حال دارای اعتبار قانونی در این زمینه می باشد.

ثبت شرکت ایلیا جهت سهولت شما هموطنان عزیز این امکان را برای افراد متقاضی ثبت شرکت در شهرستان ها از جمله هشتگرد فراهم ساخته است و اطلاعاتی درباره  ثبت این گونه شرکت ها و مراحل ثبت آنها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

ثبت شرکت ها در هشتگرد

شرکتهای تجاری در قالبهای متعددی میتوانند به ثبت برسند که عبارتند از : با مسئولیت محدود ، سهامی اعم از خاص و عام ، مختلط اعم از سهامی و غیرسهامی ، تعاونی ، تضامنی و نسبی . شرکتهای تجاری با توجه به گستردگی و میزان اعتبار در قالبهای سهامی خاص و مسئولیت محدود بیشتر به ثبت میرسند.

شایان توجه است اشخاص برای انجام فعالیتهای هدفمند و بهره مندی از سود و سرمایه یکدیگر در هشتگرد نیازمند فعالیتهای قانونی می باشند. که مهم ترین آنها ثبت شرکت برند تجاری می باشد اولین گام طراحی موضوع فعالیت می باشد چنانچه فعالیت شما نیازمند مجوز باشد اخذ این مجوز از ارگان های مربوطه الزامی می باشد.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت شرکت در کرج می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

مراحل ثبت شرکت در هشتگرد

بعد از انتخاب قالب ثبتی مناسب گام بعدی انتخاب سرمایه مشخص می باشد در همین راستا توجه داشته باشید که میزان سرمایه تصویب شده در قانون تجارت از 1.000.000 ریال کمتر نمی باشد و مدت زمان ثبت شرکت در هشتگرد 15 الی 20 روز کاری می باشد.

برای کسب راهنمایی و مشاوره لازم راجع به فرآیند ثبت یک شرکت در هشتگرد و سایر شهرستان ها، مراحل و مدارک مورد نیاز، همچنین اطلاع از هزینه ها، مشکلاتی است که متقاضیان ثبت شرکت در حوزه ثبتی هشتگرد اغلب با آن مواجه هستند.

مدارک ثبت شرکت در هشتگرد

  • کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیأت مدیره و مدیران
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • امضای اقرارنامه عدم اشتغال در سازمان های دولتی توسط کلیه اعضای هیأت مدیره
  • انتخاب اسامی مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت
  • تعیین موضوع فعالیت شرکت
  • آدرس محل فعالیت شرکت
  • تعیین میزان سرمایه شرکت
  • تعداد سهامداران و میزان سهام آنها
  • مشخص کردن صاحبان امضاء در شرکت
  • تعیین اساسنامه، شرکتنامه و تقاضانامه

ثبت شرکت ها در هشتگرد

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در هشتگرد

امروزه انجام فعالیتهای بازرگانی در هشتگرد نیازمند برداشتن گامی محکم و موثر در این زمینه می باشد یکی از اساسی ترین این گام ها ثبت شرکت و ثبت برند در هشتگرد می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود قالب ثبتی است که از دو نفر سهامدار و عضو هیئت مدیره بالای 18 سال تشکیل میگردد و موضوع فعالیت آن بازرگانی می باشد حتی اگر به فعالیت های بازرگانی نپردازند.

میزان سرمایه در این قالب ثبتی 1.000.000 ریال و یابیشتر می باشد در حقیقت میزان سرمایه در این قالب ثبتی به صورت لفظی می باشد و سهامداران به میزان آورده نقدی خود در شرکت مسئول پرداخت قروض می باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص در هشتگرد

شرکتهای سهامی خاص با هر موضوع فعالیتی که به ثبت برسند به عنوان شرکتهای بازرگانی شناخته میشوند کلیه سرمایه در این شرکتها توسط اعضا هیئت مدیره تامین میگردد و این سرمایه می بایست به سهام تقسیم گردد و 35% آن در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز گردد و تعداد سهامداران 3نفر است و 2نفر بازرس اصلی و علی البدل نیز لازم می باشد.

استفاده از قید سهامی خاص الزامی است. برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت سهامی خاص در هشتگرد با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت تولیدی، خدماتی و پیمانکاری در هشتگرد

با افزایش فعالیتهای تجاری موضوعات مختلفی برای به ثبت رسیدن درخواست می گردد این موضوعات شامل : تولیدی ، پیمانکاری و خدماتی می باشد که از جانب مهندسین و پیمانکاران مورد توجه قرار میگیرند ثبت شرکت با این موضوع فعالیت میتواند پشتوانه محکمی برای انجام اموری از جمله ثبت برند و برند سازی باشد و حس اعتماد را در بین مصرف کنندگان ایجاد می نماید.

کارشناسان و مشاوران ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی در زمینه ثبت شرکت پیمانکاری، ثبت شرکت خدماتی بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

مراحل ثبت شرکت در هشتگرد توسط متقاضی ثبت و توسط مجتمع ثبتی ایلیا

ثبت شرکت توسط متقاضی :

شما متقاضیان محترم میتوانید با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت با انتخاب گزینه ثبت تاسیس وارد سامانه می شوید و کلیه اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق تکمیل می نمایید باید بدانید که تنظیم و تدوین اوراق اساسی شرکت که شامل اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و متن صورتجلسه می شود.

به صورت کاملا تخصصی انجام دهید زیرا امکان دارد با کوچکترین اشتباه پرونده شما رد و یا دچار نقص گردد. کارشناسان و مشاوران ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی دراین زمینه میتوانند بهترین یاری رسان شما باشند.

ثبت شرکت توسط گروه ثبتی و حقوقی ایلیا :

ثبت ایلیا با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند در هشتگرد آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی در این زمینه می باشد در ابتدا شما میتوانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان ما در این زمینه بهره مند گردید.

گام بعدی طراحی موضوع فعالیت با توجه به نیاز متقاضیان می باشد.

کلیه این فعالیتها به صورت تخصصی بررسی میگردد و انجام می شود در مرحله بعدی ثبت سامانه ای شرکت شما درهشتگرد صورت میگیرد و اوراق تنظیم شده در این سامانه بارگذاری میشود.

بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها درهشتگرد با سپری شدن 15 الی 20 روز کاری آگهی تاسیس آن صادر میگردد.

در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت روبروشدن با هر سوال می توانید با شماره تلفن های گروه ثبتی ایلیا تماس بگیرید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه ثبتی بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها