جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

طرح توجیهی تولید چیپس میوه

طرح توجیهی تولید چیپس میوه

طرح توجیهی تولید چیپس میوه برای آن دسته از تولید کنندگانی که می خواهند با استفاده از این طرح از برخی مزایا برخوردار شوند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه طرح توجیهی متن زیر راهنمای تخصصی شما خواهند بود.

طرح توجیهی میوه خشک

چیپس میوه به معنای خشک کردن قسمت های خوراکی و مرطوب میوه ها گفته می شود که این کار سبب جلوگیری از فاسد شدن میوه ها نیز می گردد. خشک کردن میوه ها به منظور تهیه چیپس میوه هم از آنها در برابر فساد محافت می کند و هم حجم آنها را کوچک می کند و سبب می شود که حمل و نقل ترانزیت آنها ارزان تر و آسان تر شود و حتی مصرف میوه ها را راحت تر می کند و به شکل چیپس یا آجیل مصرف می شوند.

امروزه مصرف میوه های خشک مثل خرما، انگور، زردآلو، انجیر، سیب، هلو و حتی گلابی در سراسر دنیا و نیز ایران طرفداران بسیار دارد.

نمونه طرح توجیهی تولید میوه خشک

نام محصول : گلابی، هلو، زردالو، آلو و سیب
تجهیزات مورد نیاز : کانوایر، بلانچر، دستگاه برش، هسته‌گیر و خشک ‌کن
حجم تولید روزانه :1 تن
سرمایه لازم برای خرید تجهیزات : 140 میلیون تومان
سرمایه لازم برای خرید مواد اولیه : 400 میلیون تومان
فضای لازم :500 متر مربع

طرح توجیهی تولید چیپس میوه

مزیت این محصول تولید چیپس میوه

چیپس میوه برای بدن بسیار مفید است زیرا انواع ویتامین های میوه را به همراه دارد و این باور غلطی است که خشک شدن میوه فواید آن را از بین می برد، زیرا خشک شدن میوه تنها گرفتن رطوبت میوه است و به بافت آن ضرری نمی زند.

چیپس میوه هیچ نوع چربی ندارد، وبرای بدن بسیار مفید است زیرا جایگزین شکلات و دیگر تنقلات مصنوعی است که برای بدن می توانند مضر باشند. هر نیم لیوان میوه خشک 30 الی 40 کالری دارد ولی ویتامین آن برابر با یک لیوان میوه تازه است.

مطالعه بازار محصول تولید چیپس میوه

به دلیل اینکه در بسیاری از نقاط جهان، به دلایل اقلیمی بسیاری از محصولات و میوه ها قابل کشت نیستند و به دلیل ماندگاری بالای میوه خشک یا چیپس میوه به نسبت میوه های تازه بازار بسیار خوبی برای صادرات این محصول وجود دارد.

از طرفی به دلیل تنوع آب و هوایی در کشور ما و اینکه بر خلاف سایر صنایع تولید چیپس میوه تکنولوژی پیچیده ای را نیاز ندارد، لذا تولید و صادرات میوه خشک در ایران به راحتی صورت می پذیرد.

تولیدکنندگان برای تثبیت جایگاه خود برای عرضه محصولات باید مراحل لازم اخذ طرح توجیهی را بپیمایند. در این راه می توانید مراحل تدوین طرح اقتصادی تولید چیپس میوه را با مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها