جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

طرح توجیهی تولید سپر خودرو

طرح توجیهی تولید سپر خودرو

هر شخصی که در فکر تاسیس کارخانه تولید سپر خودرو باشد ابتدایی ترین امر برای ایجاد کسب و کار ارائه طرح توجیهی است. از این رو در ادامه نکات در این زمینه را ارائه می دهیم لازم به ذکر است در صورت تمایل به تنظیم طرح توجیهی تولید سپر خودرو می توانید با مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

تولید سپر خودرو

طرح سپر محافظ خودرو است و مانعی بین بدنه خودرو و عاملی است که ضربه به خودرو وارد می کند و در طبقه بندی محصولات مربوط به خودرو در میان قطعات ایمنی و تزئینی خودرو جای می گیرد.

طراحی سپر خودرو بر اساس شکل و شرایط خودرو انجام می شود. در این میان سپرهای پلاستیکی به دلیل اینکه راحت تر و ارزان تر تولید می شوند نسبت به سپرهای فایبرگلاس یا فلزی راج تر هستند.

طرح توجیهی تولید سپر خودرو

برای برآورد تمامی جوانب تولید کسب و کار ها و کارخانه تولید سپر پراید ارائه طرح توجیهی امری مهم به حساب می آید، در زیر لیست شروط برای تاسیس کارخانه و موارد ایجاد یک کارخانه تولیدی را ارائه می دهیم.

سرمایه ثابت بر اساس قیمت روز تعیین شده
میزان اشتغال زایی طرح : 36 نفر
ظرفیت طرح :540 قطعه در سال

طرح توجیهی تولید سپر خودرو

مراحل تولید سپر خودرو

در مرحله اول قطعات بزرگتر به ابعاد مناسب در آمده ، برش کاری، دور بری، سوراخ کاری و خم کاری آنها انجام می شود. در مرحله دوم برای جلوگیری از زنگ زدگی سپر را کروماته کرده و پس از بازرسی به قسمت مونتاژ می روند.

در مرحله بعد تزریق پلاستیک به قسمت زه سپر جلو و عقب انجام می شود. مرحله چهارم مرحله خم کاری سپر توسط فیکسچر است.

سپس مرحله جوشکاری جای زه ها و پیوند قطعات فلزی سپر با قطعات پلاستیکی آن است. مرحله 6 و 7 شامل پلیسه گیری و مونتاژ است. در مرحله نهایی نیز بسته بندی و ارسال سپر به انبار انجام می شود .

مراحل تدوین طرح های اقتصادی و طرح توجیهی تولید سپر خودرو را با مشاوران ایلیا انجام دهید. در ساعات کاری در 7 روز هفته می توانید با مجتمع حقوقی تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید جلال حقیقی
سید جلال حقیقی
5 سال قبل

در ضمینه تولید سپر نیاز به مشاوره دارم

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  سید جلال حقیقی
5 سال قبل

در زمینه تولید مایل هستین چه خدماتی از ما دریافت کنین ؟