جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

روش های ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

هر نوع تخصصی که نیاز به بازرگانی و ارائه کالا یا خدمات افراد باشد را می توان در قالب شرکت ثبت کرد. ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران نوعی خاص و پرتقاضا برای ثبت اقدامات تجاری است . از این رو اگر تمایل به ثبت سریع و تخصصی شرکت خود دارید ما در متن زیر راهنمای شما عزیزان می باشیم.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

شرکت ها از نوع مسئولیت محدود قادرند با 2 شخص به ثبت رسند از این رو در صورت تمایل به ثبت این نوع شرکت های تجاری تنها نیاز است دو شخصیت حقیقی را انتخاب و با اهدافی مشخص برای پیشرفت و کسب سود تجاری آن را تاسیس کنید. این شرکتها با مسئولیتی که هر یک از شرکا تا میزان آورده خود دارند تاسیس می شوند که این خود مزیت ثبت این نوع شرکتها به حساب می آید.

در این بین داشتن مدارک و مجوزهای مربوطه برای ثبت شرکت مسئولیت محدود امری مهم و قابل توجه از سوی متقاضیان ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها می باشد.

ما در ادامه نکات تخصصی ثبت شرکت را به همراه مدارک و مجوزهای لازم برای ثبت در اداره ثبت شرکت ها را ارائه می دهیم که یاری رسان شما عزیزان در مسیر ثبتی و حقوقی خواهد بود.

چرا باید در تهران شرکت مسئولیت محدود ثبت کرد؟

شرکت های با مسئولیت محدود با دو شیک قابل ثبت می باشند که این تعداد در مقابل انواع دیگر شرکت های ثبتی تعدادی حداقل است. سرمایه شرکت مسئولیت محدود در قانون تا 100هزار تومان است که باید در نظر بگیرید بر اساس تاییدیه های سال 47 تاکنون چقدر تورم و هزینه ها تغییر کرده اما هزینه ها بسیار زیاد شده که باید در نظر بگیرید در زمان ثبت این هزینه ها زیاد می شود.

برای اداره شرکت مسئولیت محدود شرکا بصورت محدود یا نامحدود می توانند فعالیت کنند. هرساله نیازی نیست اعضای شرکت معرفی شوند. در تهران به دلیل افزایش سرمایه گذاری های افراد حقوقی و حقیقی در عرصه تجارت می تواند بهترین گزینه برای سودآوری باشد.

از این رو قانون کارایی برای سودآوری وجود دارد که باید آن را ثبت شرکت مسئولیت محدود دانست.  اگر در سطح شهر تهران تردد کنید شرکتهای بسیاری را مشاهده می کنید که به ثبت رسیده و در حال کسب و کار تجاری بوده که قانونمند فعالیت می کنند.

باید بدانید که ثبت شرکت مسئولیت محدود تنها یک گزینه برای انتخاب بازرگانان است که البته باید بدانید یکی از پرتقاضاترین نوع شرکت تجاری ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها نیز به حساب می آید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

مدارک لازم برای ثبت شرکت های مسئولیت محدود را بر اساس تعدد شرکا متفاوت است از این رو مدارک برای ثبت مسئولیت محدود به شرح زیر است.

  • تسلیم مدارک شناسایی تمامی اعضای شرکت که شامل شناسنامه و کارت ملی آن ها می شود
  • ارائه دو برگه از شرکت نامه شرکت و اساسنامه
  • ارائه فرم تعیین 5 نام برای تایید از سوی اداره ثبت شرکت ها برای شرکت
  • ارائه برگه وکالت نامه ثبت شرکت در صورت ثبت شرکت توسط وکیل
  • ارائه مجوز فعالیت شرکت
  • تسلیم هزینه های پرداختی برای ثبت شرکت
  • ارائه دو نسخه از سمت اعضا شرکت و هیئت مدیره

نحوه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

برای ثبت شرکتهای مسئولیت محدود در ایران باید نکات تخصصی مربوط به ثبت در اداره ثبت شرکت ها را دانسته و سپس برای اقدام به ثبت با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت های استان تمامی مدارک و مراحل را تنظیم کنید.

ابتدایی ترین گام برای ثبت شرکت مسئولیت محدود انجام استعلامات لازم برای اقدام به ثبت شرکت مورد نظر است که به همراه شرکای مناسب انجام می شود. پس از استعلام با ارائه مدارک مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج و ارائه دو برگه از اساسنامه و شرکتنامه در شرکت می توان اقدام به ثبت کرد.

با پرداخت هزینه های ثبت در راه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران می توان مدارک و مجوزهای مربوطه را ارائه کرد. سپس با انتخاب و ارائه نام انتخابی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود تهران

پس از تسلیم تمامی مدارک مربوطه باید از طرف بازرسین اداره ثبت شرکت ها اقدام به بررسی صورت گیرد تا تایید مدارک امکان پذیرد تا بتوان شرکت را ثبت کرد. در صورت عدم نقص در مدارک ارسالی آگهی ثبت در روزنامه رسمی با تمامی مدارک شرکت درج می شود که باید حق الدرج و ابطال تمبر توسط شرکت و متقاضیان ثبت پرداخت شود.

در صورت وجود نقص در مدارک ارسالی و بازرسی های انجام شده باید برای رفع نواقص اقدامات انجام شده و مدارک اصلاح شود.

این گام ها به نظر برای متقاضیان ثبت شرکت مسئولیت محدود اقدامی اسان به نظر می اید اما باید بگوییم اینطور نخواهد بود و برای ثبت شرکت باید اطلاعات و تخصص کافی داشت . از این رو موسسه ایلیا در این مسیر با ارائه مشاوره تخصصی و کارای خود راهنمای متقایان می باشد.

مالیات شرکت با مسئولیت محدود در تهران

برای ارائه مالیات شرکت مسئولیت محدود دو نوع مالیات محاسبه می شود که شامل مواردی مانند مالیاتی که نظارت بر عملکرد شرکت دارد و آن در زمینه هزینه­ های شرکت و سود های حاصل از خدمات یا کالای ارائه شده محاسبه می شود.

نوع دیگر مالیات شرکت مسئولیت محدود در تهران، مالیاتی مبنی بر ارزش افزوده است. از مهم ترین ویژگی مالیات بر ارزش افزوده، باعث می شود فروشنده را مجبور کند که درصد مشخصی را از خریدار گرفته و به اداره مالیات بر ارزش افزوده تحویل دهد.

موارد انحلال شرکت با مسئولیت محدود در تهران

  • اگر شرکت به منظور رسیدن به هدف مشخص و تعیین شده ای تاسیس شود اما در زمان حیات نتواند آن ها را محقق کند
  • در صورتی که شرکت برای یک دوره زمانی مشخص و محدود ثبت شده باشد
  • در صورت ورشکستگی شرکت
  • در صورت تصمیم بیش از نیمی از سهامداران شرکت به انحلال
  • در صورت به بار آمدن بدهی کلان شرکت که قادر به پرداخت آن نباشند
  • فوت یکی از شرکا که جایگزینی برای آن نباشد

در صورت تمایل به ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران ما در مجتمع حقوقی ایلیا با دارا بودن وکلای حقوقی مجرب با سال ها سابقه انجام امور حقوقی راهنمای شما خواهیم بود تنها کافی است از طریق مشاوره غیرحضوری یا حضوری با ما در تماس باشید. هدف ما ارتقای سطح تجارت شما خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها