جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات ثبت طرح صنعتی در ساری

ثبت طرح صنعتی در ساری

ثبت طرح صنعتی در ساری در این مقاله در زمینه ثبت طرح صنعتی مطالب مهمی را ارائه می دهیم تا در صورت عدم اطلاعات در این راستا اقدام کنید بهتر است بدانید اگر راجع به یک محصول ایده ای قابل ساخت و اجرا دارید می توانید در قالب طرح صنعتی آن ایده را تبدیل به واقعیت کرده و آن را به ثبت برسانید. در ادامه نکات تخصصی در این راستا ارائه می شود.

مجتمع ثبت ایلیا در زمینه ثبت طرح صنعتی حامی خوبی برای شما خواهد خصوصاً با در اختیار داشتن کار در تخصص ثبت طرح صنعتی و مشتریان نام آوری که همواره مجتمع ایلیا را به عنوان مشاور امین خود می داند یکی از بهترین مزایای ثبت طرح صنعتی که سبب ترغیب مبدع هم خواهد بود انحصاری شدن آن است. تمرکز اصلی طرح صنعتی بر ظاهر است

ثبت طرح صنعتی در ساری

اداره طرح صنعتی به عنوان یکی از مجموعه اداره مالکیت صنعتی هست در تعدیب طرح صنعتی باید گفت شکل جدید ارائه شده از یک کالای شناخته شده است البته با این توضیح که منظور از شکل جدید کاملا به ظاهر مرتبط است و نه کارکرد فنی محصولات مطرح به عنوان طرح صنعتی آن است.

حال که می دانیم با داشتن چه شرایطی یک طرح صنعتی قابل ثبت است، چند مورد از محصولاتی که به عنوان طرح صنعتی می توانند به ثبت برسد را نام می بریم .

فرش، سرامیک، کاشی، دستگیره، در انواع بسته بندی

یک مکان برای درک بهتر: در صورتی که یک تحت زمانی به عنوان طرح صنعتی ارائه شود که هم راحت و قابل استفاده باشد وهم ظاهر متفاوتی با نمونه های موجود داشته باشد

ثبت طرح صنعتی در ساری

مدارک لازم جهت ثبت طرح صنعتی در ساری

تکمیل اظهارنامه طر ح صنعتی

مدارک شناسایی برابر اصل شده

الف)اشخاص حقیقی: برابر اصل مدارک شناسایی

ب)اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی مربوط به تغییرات مدیریتی شرکت، مدارک شناسایی اعضای دارای حق امضا

مدارک وکیل قانونی (شخص حقیقی/شخص حقوقی)

ویژگی های ثبت طرح صنعتی در ساری

به گفتمان ساده ثبت طرح صنعتی تغییر در ظاهر وشکل یک کالا محصول است (ما به لحاظ حقوقی به خصوص حقوق مالکیت فکری: تغییر در ساختار و تزئینات یک کالا که ایجاد جذابیت کند را از ویژگی های طرح صنعتی می توان نام برد.

به صورت کلی، طرح صنعتی شامل موارد زیل می شود:

  • ویژگی های سه بعدی شکل محصول
  • ویژگی های دو بعدی محصول مثل رنگها و تزئیناتی که در یک کالا به کار رفته.

ترکیبی از دو مورد حمایت از محصولات طرح صنعتی چه حقوقی به دارنده آن می دهد؟ با ثبت یک طرح صنعتی طراح آن حق ساخت ارائه به بازار صادرات و فروش آن کالا را به خود اختصاص داده واین حق را از دیگران می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها