جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد

ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد

در این مقاله سعی داریم سعی داریم برایتان در رابطه با ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد توضیحات مختصری ارائه می دهیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. اگر نیازمند راهنمایی بیشتر برای ثبت شرکت سهامی خاص بودید می توانید با متخصصان ما در مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

درباره ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد

شرکت سهامی خاص که در زبان بین الملل به آن Private joint stock company می گویند ، مانند شرکت مسئولیت محدود، یکی از انواع شرکتهای تجاری است که پس از شرکت مسئولیت محدود میزان ثبت آن بسیار بالا می باشد و شرکتی بازرگانی است ولو اینکه موضوعش بازرگانی نباشد. در شرکت سهامی خاص سرمایه شرکت به شکل اوراق سهام منتشر شده و شرکا صاحبان سهام یا سهامدار نامیده می شوند .

در شرکت سهامی خاص سهامدارن به اندازه سهام خود در شرکت در مقابل طلبکاران شرکت متعهد هستند. شرکت سهامی خاص برای فعالیت بازرگانی در ابعاد بزرگتر به نسبت شرکت مسئولیت محدود، مناسب می باشد زیرا به دلیل شرایط خاص آن در هنگام ثبت، اعتبار بیشتری به آن داده می شود ، و به همین دلیل جهت اخذ رتبه، شرکت در نمایشگاههای تخصصی، عقد قرارداد و شرکت در مناقصات ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان از اعتبار بیشتری برخوردار است.

در شرکتها باید برای به ثبت رسیدن یک نام برایشان در نظر گرفته شود این نام باید از 3 سیلابی آغاز شود و تا 5 سیلاب نیز میتواند باشد در نظر داشته باشید اسم انتخابی برای شرکت سهامی خاص نباید تکراری باشد زیرا توسط اداره ثبت شرکت ها رد خواهد شد.

اسم انتخابی این نوع شرکت باید از اسامی خاص استفاده و برای انتخاب از لغت نامه دهخدا استخراج شود به این دلیل که حتما از لغت نامه دهخدا استخراج شود زیرا باید ریشه اسم ها 100 درصد فارسی باشد و از انتخاب اسم های بدون معنی و مفهوم اسم های دارای عدد حرف بی معنا خود داری شود

حداقل سرمایه در این شرکتها با توجه به تعرفه مشخص شده توسط قانون تجارت 100 هزار تومان می باشد اما همین قانون نیز مشخص کرده که شما می توانید سرمایه اولیه را بیشتر در نظر بگیرید زیرا این کار برای این است که شرکتهای سهامی باید سرمایه ی بالای داشته باشند زیرا به راحتی می توانید در مناقصه ها و مزایده های زیادی شرکت کنید و اعتبارتان به مراتب بالا خواهد رفت.

ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد

  • تسلیم مدارکی مانند شناسنامه و کارت ملی همه افراد که در هیئت مدیره، موسسین، سهامداران و بازرسین شرکت مسئولیت دارند.
  • تسلیم کد ثنا برای تمامی اعضا شرکت
  • ارائه مدارک مربوط به آدرس شرکت و سکونت و کد پستی ، سرمایه شرکت ،لیست اعضا و سهامداران ،درصد سهام و سهم الشرکه و سمت ها ،موضوع فعالیت است باید تکمیل شود در ضمن ارائه حداقل 5 مورد اسم 3 سیلاب خاص نیز ضروری است.
  • ارائه فیش واریزی 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت در حسابی به نام شرکت در شرف تاسیس و ارائه آن فیش به اداره ثبت
  • تسلیم اقرارنامه مدیران شرکت مبنی بر عدم ممنوعیت آنها جهت فعالیت تجاری
به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها