جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در کاشان در کم ترین زمان

ثبت شرکت در کاشان

افراد و اشخاص حقیقی که تصمیم بر شروع کسب و کار اقتصادی به صورت تجاری و بازرگانی دارند باید ثبت شرکت را به شکل قانونی انجام دهند از این رو در صورت تمایل به ثبت شرکت در کاشان می توانید از این طریق فعالیت خود را به شکل قانونمند به سرانجام رسانید و از این طریق فعالیتتان را گسترده کنید. برای اطلاع از روش های ثبت شرکت تخصصی در ادامه همراه ما باشید.

ثبت شرکت در کاشان

تمام مراحل ثبت شرکت را از طریق مشاوران و کارشناسان متخصص در زمینه ثبت شرکت می توانید دریافت کنید. بهتر است قبل از هر گونه اقدامی در جهت ثبت شرکت تمامی اطلاعات در این زمینه را کسب نمایید، بعد برای ثبت اقدام نمایید.

گرچه که امور مربوط به ثبت را شخصاً هم می توانید انجام دهید ولی بهتر است از طریق مجتمع حقوقی و کارشناسان مجرب در این زمینه انجام شود زیرا در صورت بروز مشکلات همواره مشاورانی با تجربه کنار شما هستند که می توانند در تمام زمینه ها راهنماییتان کنند.

مدارک جهت ثبت شرکت در کاشان

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت اصل و کپی مدارک شناسایی همه اعضا می باشد که شامل کارت ملی و شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات کپی آن صفحه نیز باشد. علاوه بر مدارک شناسایی گواهی عدم سوء پیشینه همه اعضا نیز لازم است که از طریق مراکز پلیس +10 قابل دریافت می باشد.

ثبت شرکت در کاشان

ثبت شرکت مسئولیت محدود در کاشان

هر شرکت تجاری با شروط خاصی که در اداره ثبت شرکت ثبت شده قابلی فعالیت است، در صورتی که از بین انواع 7گانه شرکت ثبت شرکت مسئولیت محدود را انتخاب کرده اید ما این مژده را به شما می دهیم در کم ترین زمان راهنمای شما خواهیم بود با ما در ارتباط باشید.

ثبت شرکت سهامی خاص در کاشان

شرکت سهامی خاص نوع پرتقاضای شرکت های تجاری است که می توانید با تخصص کارشناسان ثبتی ایلیا همراه باشید و در کم ترین زمان به اهداف شرکت تجاری دست یابیدو  سود کسب کنید. شرکت های سهامی خاص را تنها با 3شریک و 2 بازرس می توان ثبت کرد.

ثبت موسسه در کاشان

هر موسسه با کسب و کار غیر از تجارت می تواند در جامعه فعالیت کند از این رو در صورتی که تمایل به ثبت موسسه غیرتجاری دارید مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا راهنمای شما خواهند بود. موسسات در دو نوع انتفاعی و غیرانتفاعی قابل ثبت می باشند.

زمان و هزینه ثبت شرکت در کاشان

ثبت شرکت زمان دقیق ندارد و نمی توان زمان دقیق برای امور ثبت مشخص کرد زیرا چندین آیتم وجود دارد که در ثبت شرکت موثر است گرچه که نمیتوان زمان دقیق مشخص کرد اما در صورتی که در روند ثبت مشکلی به وجود نیاید در حالت عادی تقریبا 30 روز کاری زمان نیاز دارد. هزینه ثبت شرکت متغیر می باشد و با توجه به شرایط موضوعی و ابتدایی که اعضا اعلام می کنند مشخص می شود. برای برآورد تمامی هزینه ها باید ابتدا نوع شرکتتان را مشخص کرده و پس از آن تمامی مواردی که کارشناسان ثبتی برای ثبت شرکتتان به شما بازگو می کند را مو به مو انجام دهید و سرمایه اولیه را بر اساس نوع شرکتی که برگزیدید پرداخت کنید. لیست هزینه ها را تنها با یک تماس می تواندی از کارشناسان ایلیا دریافت کنید.

اداره ثبت شرکت ها در کاشان

همانطور که می دانید تمامی مراحل ثبت شرکتها به صورت کاملاً اینترنتی و تنها با داشتن اینترنت انجام می شود پس نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست اما گاهی پیش می آید که باید تغییراتی را در آینده انجام داد یا سوالات را به صورت حضوری از این اداره سوال کرد در این صورت می توانید برای ثبت شرکت در کاشان به آدرسی که در زیر ارائه می کنیم مراجعه کرده و کار خود را برای ثبت شرکت در کاشان پیش ببرید.

نشانی اداره ثبت شرکتها در کاشان به شرح زیر می باشد.

اداره ثبت اسناد و املاک کاشان

نشانی : کاشان، میدان معلم، بلوار شهید باهنر، جنب مخابرات

شماره تماس :  ۶-۵۵۵۴۴۲۲۲-۰۳۱

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها